CCR5-delta 32 niminen mutaatio on vastuussa kahdesta tavasta jolla HIV resistenssiä esiintyy. Se estää HI-viruksen soluttautumisen immuunisoluihin. tämä toimii jos geenin kantaja on saanut sen molemmilta vanhemmiltaan. Se voi myös toisissa tapauksissa joissa geenin on saanut vain toiselta vanhemmalta vähentää riskiä sairastua ja jopa hidastaa taudin kehittymistä AIDsiksi.
Voinemme sanoa että aika hyödyllinen mutaatio siis ja kumoaa yksinään bibbelin horinat siitä että mutaatiot ovat aina haitallisia. Mahtaa jurppia. Linkki seuraavassa viestissä.
HIV resistentti geenimutaatio löydetty
10
301
Vastaukset
- DRHouse
Ja linkkiä:
http://www.nature.com/scitable/blog/viruses101/hiv_resistant_mutation Kyllä se on haitallinen, koska se estää Jumalaa rankaisemasta huorintekijöitä sun muita pervoja aidsilla. :-)
- Kukauskaltaatunnustaa
Hienoa salukkihomolle. Nyt ei muuta kuin lähimmän homobaarikaverin kimppuun ilman kumeja, heheh, vähä sottaista hommaa mutta siitähän palstan evohomot tykkää.
Muuten nyt olisi paikallan kysyä se että kuinka moni palstan evokeista kehtaa tunnustaa olevansa homo? Muutama on tunnustanut, kuten hellariboy ja Er.House, mutta uskaltaako joku muukin tulla kaapistaan? Näin Maaliskuun homoavioliittovähyydestä johtuneiden nöyryytysten jälkeen veikkaan että evokkien kaappien ovet pysyvät entistäkin tiukemmin kiinni, hehe.- JyriseväHomopieru
Jyriltä minä sitä olen odottanut, kun rivien välistä Jyrin homous on niin selvästi luettavissa. Kaappihomo kirjoittaa homoseksistä enemmän kuin kaikki muut palstan kirjoittajat yhteensä.
- DRHouse
Olen edelleen hetero. Ja tunnetusti sinulla jyrillä on vaan homostelu mielessä. Maaliskuussa solmittiin muuten 845 sukupuolineutraalia aviolittia. Kuinkas monta tavallista?
- tieteenharrastaja
Mutaatio voi tuskin olla resistentti, koska se ei ole mikrobi eikä HIV ole antibiootti.
Mutaatio vaikutti tuottavan immuniteettia HI-virukselle. Tärkeä löytö tietenkin.- Valitettavasti
Joillekin mikrobeille kehittynyt antibioottiresistenssi on vain yksi esimerkki mutaation aikaansaamasta resistenssistä. Avauksessa mainittu on toinen. Resistenssi tarkoittaa mitä tahansa vastustuskykyä. Se voidaan saada myös sairastamalla tauti tai roikotuksella.
- tieteenharrastaja
Valitettavasti kirjoitti:
Joillekin mikrobeille kehittynyt antibioottiresistenssi on vain yksi esimerkki mutaation aikaansaamasta resistenssistä. Avauksessa mainittu on toinen. Resistenssi tarkoittaa mitä tahansa vastustuskykyä. Se voidaan saada myös sairastamalla tauti tai roikotuksella.
Samaa tarkoitin. Resistenssin mikrobille tuottanut mutaatio ei itse ole resistentti Eihän sata hehtaaria metsää polttanut tulitikkukaan ole metsäpalo..
ROT, mitä pitää syödä vai auttaako feromonen haistelu jotta saa tällaisen ominaisuuden?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4943977Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483816Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303049Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902260- 1582068
- 1051760
- 1321624
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541460Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.421308Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71208