Eli oon ollut osastolla n. viikon ja mulle on tehty ateriasuunnitelma, jossa on n. 2000-2500kcal (yleensä lähemmäs 2500)
Kun mun paino otettiin ensimmäisen kerran osastolla vähän yli viikko sitten, osaston vaaka näytti 36.1kg
Mut nyt kun oon kotilomilla, kävin huvikseni vaa'alla ja se näytti 39.3kg!!?
Voiko olla mahdollista et olisin lihonu oikeesti noin paljon viikossa vai onko vaan nesteitä/turvotusta? Mua ahdistaa ihan sairaasti, enkä tiä mitä tehä jos se on oikeesti noussu noin paljon! Mun pää ei tunnu pysyvän mukana täs jos toi on oikeesti noussu noin paljon!
Painonnousu apua!!!
3
556
Vastaukset 3
- apuvaaaaa
pääosin kaikki turvotusta... luultavasti paino tasaantuu muutaman viikon kuluessa
- proananas
Pelkkä pakkosyötön aiheuttama suolen täyttyminen nostaa painoa 2 kg. Siis sulamatonta ruokaa on sisälläsi tuon verran. On eri asia, minkä osuuden elimistösi kykenee siitä imeyttämään.
- ucan
EI ole (,ikävä kyllä,) mahdollista että oisi oikeaa painoa. Tuo on nesteitä, turvotusta ja ruokaa sun kropassa, joka tulee vielä poistumaan. Kurjaa, että painonnousu (oli se sitten kuinka pientä tai suurta) aiheuttaa hirveää ahdistusta. Koska siihenhän tässä kuitenkin pyritään, eikö vaan..? Hassua, miten sitä halutaan väkisin pitkittää , vaikka se on väistämätöntä.. Sairas mieli pyristelee vastaan, tekee vastarintaa kun pelkää menettävänsä kontrollin sun elämään. Mut sun on voitettava se. Pakko. Jos sä haluat vielä nauttia elämästä.
Sulla on vielä piitkä ja kivinen matka edessä, mutta ihanaa kuulla että olet hoidonpiirissä. Tä on pirullinen sairaus mutta mä haluan uskoa ja luottaa suhun. Sä pystyt tähän. You can do this. Potki sairautta persuksille ja lujaa,
anna elämän voittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561029
- 981004
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21862- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121786Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔56782Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25659- 45656
- 50648
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19607
- 46578
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14575- 35570
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.73561Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141555Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47548Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok120536- 48517
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9513