Eli oon ollut osastolla n. viikon ja mulle on tehty ateriasuunnitelma, jossa on n. 2000-2500kcal (yleensä lähemmäs 2500)
Kun mun paino otettiin ensimmäisen kerran osastolla vähän yli viikko sitten, osaston vaaka näytti 36.1kg
Mut nyt kun oon kotilomilla, kävin huvikseni vaa'alla ja se näytti 39.3kg!!?
Voiko olla mahdollista et olisin lihonu oikeesti noin paljon viikossa vai onko vaan nesteitä/turvotusta? Mua ahdistaa ihan sairaasti, enkä tiä mitä tehä jos se on oikeesti noussu noin paljon! Mun pää ei tunnu pysyvän mukana täs jos toi on oikeesti noussu noin paljon!
Painonnousu apua!!!
3
479
Vastaukset
- apuvaaaaa
pääosin kaikki turvotusta... luultavasti paino tasaantuu muutaman viikon kuluessa
- proananas
Pelkkä pakkosyötön aiheuttama suolen täyttyminen nostaa painoa 2 kg. Siis sulamatonta ruokaa on sisälläsi tuon verran. On eri asia, minkä osuuden elimistösi kykenee siitä imeyttämään.
- ucan
EI ole (,ikävä kyllä,) mahdollista että oisi oikeaa painoa. Tuo on nesteitä, turvotusta ja ruokaa sun kropassa, joka tulee vielä poistumaan. Kurjaa, että painonnousu (oli se sitten kuinka pientä tai suurta) aiheuttaa hirveää ahdistusta. Koska siihenhän tässä kuitenkin pyritään, eikö vaan..? Hassua, miten sitä halutaan väkisin pitkittää , vaikka se on väistämätöntä.. Sairas mieli pyristelee vastaan, tekee vastarintaa kun pelkää menettävänsä kontrollin sun elämään. Mut sun on voitettava se. Pakko. Jos sä haluat vielä nauttia elämästä.
Sulla on vielä piitkä ja kivinen matka edessä, mutta ihanaa kuulla että olet hoidonpiirissä. Tä on pirullinen sairaus mutta mä haluan uskoa ja luottaa suhun. Sä pystyt tähän. You can do this. Potki sairautta persuksille ja lujaa,
anna elämän voittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst29514672Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1784250PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1363903Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun4521881Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1861875En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351756Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn521385Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1531247Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok661163Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81161