Eli oon ollut osastolla n. viikon ja mulle on tehty ateriasuunnitelma, jossa on n. 2000-2500kcal (yleensä lähemmäs 2500)
Kun mun paino otettiin ensimmäisen kerran osastolla vähän yli viikko sitten, osaston vaaka näytti 36.1kg
Mut nyt kun oon kotilomilla, kävin huvikseni vaa'alla ja se näytti 39.3kg!!?
Voiko olla mahdollista et olisin lihonu oikeesti noin paljon viikossa vai onko vaan nesteitä/turvotusta? Mua ahdistaa ihan sairaasti, enkä tiä mitä tehä jos se on oikeesti noussu noin paljon! Mun pää ei tunnu pysyvän mukana täs jos toi on oikeesti noussu noin paljon!
Painonnousu apua!!!
3
506
Vastaukset
- apuvaaaaa
pääosin kaikki turvotusta... luultavasti paino tasaantuu muutaman viikon kuluessa
- proananas
Pelkkä pakkosyötön aiheuttama suolen täyttyminen nostaa painoa 2 kg. Siis sulamatonta ruokaa on sisälläsi tuon verran. On eri asia, minkä osuuden elimistösi kykenee siitä imeyttämään.
- ucan
EI ole (,ikävä kyllä,) mahdollista että oisi oikeaa painoa. Tuo on nesteitä, turvotusta ja ruokaa sun kropassa, joka tulee vielä poistumaan. Kurjaa, että painonnousu (oli se sitten kuinka pientä tai suurta) aiheuttaa hirveää ahdistusta. Koska siihenhän tässä kuitenkin pyritään, eikö vaan..? Hassua, miten sitä halutaan väkisin pitkittää , vaikka se on väistämätöntä.. Sairas mieli pyristelee vastaan, tekee vastarintaa kun pelkää menettävänsä kontrollin sun elämään. Mut sun on voitettava se. Pakko. Jos sä haluat vielä nauttia elämästä.
Sulla on vielä piitkä ja kivinen matka edessä, mutta ihanaa kuulla että olet hoidonpiirissä. Tä on pirullinen sairaus mutta mä haluan uskoa ja luottaa suhun. Sä pystyt tähän. You can do this. Potki sairautta persuksille ja lujaa,
anna elämän voittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247