ja huomasin kiinnostuksesi en tehnyt hyväksemme mitään. En halunnut salarakkaaksi. Siksi tässä kävi näin.
Vaikka rakastuin sinuun
19
1529
Vastaukset
- OlenHuomannut
Ymmärrän hyvin, mutta miksi et halua edes jutella näistä asioista kanssani? Olisi helpompi elää asian kanssa luulen... Nyt ikävä repii...
- pärjäilen
Juttelusta en kieltäytyisi.
- sinulle_sopii
pärjäilen kirjoitti:
milloin?
- hihitellen
sinulle_sopii kirjoitti:
milloin?
laittakaa sit neilikat rintapieliin et tunnistatte toisenne :)
- Sivustaihmetellen
En ihan ymmärrä teitä... Jos kummallakin on jatkuvasti ja ikuisesti toista niin ikävä, ettei meinaa pystyä elämään, niin miksi ette elä elämäänne yhdessä? Onko oikeasti olemassa joku niin ylitsepääsemätön este? Minun mielestä sellaista ei ole olemassa, jos noin paljon kumpikin tykkää toisesta.
- Enymmärräteitä
Anteeksi... Mutta tuossa ei vain ole päätä eikä häntää... Kukaan ei tule koskaan kiittelemään teitä siitä, ettette eläneet elämäänne onnellisesti yhdessä.
Ilmeisesti ajattelette kaikkien maailman muiden ihmisten tunteita, paitsi omianne ja toistemme, eli sitä ihmistä, josta välitätte ilmeisesti kaikista eniten ja joka välittää teistä kaikkein eniten. :(
Ainoa asia, joka on jonkinlainen harkinnan paikka, on mahdolliset lapset, tilanteen mukaan. Mutta jos kummallakaan ei niitä ole, niin ei ole olemassa mitään syytä...
Enkä puhu tässä nyt mistään pettämisistä todellakaan, vaan siitä, että miksi kaksi rakastunutta ja toisiaan ikävöivää ihmistä eivät elä yhdessä. - a_uros
pärjäilen kirjoitti:
Sinä et ole yksin. Olen tukenasi taustalla koko ajan. Tahaton möläytykseni vahingoitti sinua mutta vahvisti minua.
Sen vahvuuden käytän sinun tukemiseen. Alfauros vaan ei voi muuta. Alkaneesta viikosta tulee sinulle vahvempi kuin edellisestä. - SinustahanSeOnKiinni
"OlenHuomannut", sinustahan se asioista puhuminen on koko ajan ollut kiinni. Kun sitä on yritetty, niin sinä olet ollut se, joka on kierrellyt, vältellyt sitä ja huijannut. Miksi sinä et halua keskustella näistä asioista kanssani? Olisi helpompi elää sen jälkeen...
- Vastasinkuinhänelle
Niin teit ja kunnioitan sinua. Arvostan paljon tuota asiaa.
Kunpa olisit tiennyt, miten asiat olivat ja miten ne menivät. Tätä et voinut mitenkään tietää, et mitenkään. Kulissi oli mieletön. - sinustakyllähuolehditaan
et ole salarakas
- WalkOnBy
Jos hänet saisin ei hänestä koskaan tulisi salarakasta. Haluaisit hänet kokonaan ja jokaiseksi päiväksi arkeani jakamaan.
- Vastausmieheltä
Juuri näin. Siinä vahingoittaa kaikkia osapuolia, myös itseään. Haluan tietyn naisen kokonaan. Hetken onni ei kiinnosta.
- Näinkinsenvoiymmärtää
Oletko sanonut tämän naiselle? Unohtuiko sanoa, että halusit kokonaan? En ala salarakkaaksi, haluan vain yhden kerran kokeilla.
- inhottavatapajatella
yhden kerran kokeilla, ei ihminen ole koekaniini
- Eihyväheilahda
Ei se kuulkaa kannata alkaa salarakkaaksi vaikka se on monen varatun salainen unelma. Eihän muutoin salarakkaaksi voi ruveta kuin varatulle.
- piipahtaakerran
Jokaisella on oma tarinansa. Voi ihastua/rakastua tahtomattaan, tietäen tunteen tuhoon tuomituksi. Hän oli jotain jota en saanut mielestäni, olisi pitänyt leikata sydän irti. Vieläkin vuosien jälkeen ajattelen häntä, jostain syystä kannan mielessäni ja lähetän hyviä ajatuksia hänelle, koska kuvittelen että hän tarvitsee niitä. Olen jo hyväksynyt sen että näin voi olla hamaan hautaan asti. En koe enää tarvetta jauhaa tätä täällä. Nyt odottelen kauppaan pääsyä ja ajatukseni ovat hänessä. Mitään en asialle tee, eikä mitään ole tehtävissäkään 😐
Hänelle aina ja ikuisesti rauhaa, rakkautta ja iloa. Toivon että hän löytää kaiken tuon, ellei ole jo löytänyt.
Kevät on haikeata, mutta ihanaa aikaa 😊 nauttia sopii elämästä, kaikista ajatuksista ja tunteista huolimatta. Ajattelin äänestää kunnallisvaaleissa, koska voin 😁- oletkokertonut
Olipa kauniisti kirjoitettu! Ehkä hän kuitenkin haluaisi tietää, että ajattelet noin. Minä ainakin haluaisin, jos olisin hän, kenelle kirjoitat, mutta en varmaan ole.
Kirjoitit:
"Olen jo hyväksynyt sen että näin voi olla hamaan hautaan asti. En koe enää tarvetta jauhaa tätä täällä. Nyt odottelen kauppaan pääsyä ja ajatukseni ovat hänessä. Mitään en asialle tee, eikä mitään ole tehtävissäkään 😐"
Vastaan:
Asenteesi on luovuttanut. OLET VARMAANKIN ITSE ELÄNYT 1:SSÄ PARISUHTEESSA KOKO AIKUISUUTESI, KOSKA NÄET, ETTÄ PARIN VALINTA on aina KIVEEN HAKATTU.
Toteanpa vain, että unelmaparia Johannes ja Kyllikki Virolainen ei olisi
koskaan syntynyt, ellei Johannes olisi eronnut Kaarinasta. Myöskään Charles ei olisi koskaan saanut nuoruuden rakkauttaan Camillaa, ellei olisi ensin eronnut Dianasta.
Minä en olisi koskaan löytänyt NYKYISTÄ AVIOMIESTÄNI kirjeenvaihtoilmoituksen kautta, ellen olisi eronnut ENTISESTÄNI.
Ikävää, jos IHMINEN ON LUONTEELTAAN NIIN JÄHMEÄ, että kuvittelee
ENSIMMÄISEN PARINVALINNAN olevan se LOPULLINEN, vaikka suhde
olisi huono.
P.S. Ihmiset ÄLÄKÄÄ YRITTÄKÖ KIRJOITTAA TOISTEN NIMISSÄ, VAIKKA PALSTA JOLLE EI OLE PAKKO REKISTERÖIDÄ NIMIMERKKIÄ ANTAA SIIHEN MAHDOLLISUUDEN.
Muistakaa, että toisen nimissä esiintyminen on EPÄREHELLISEN, VALEHTELIJAN toimintaa!
Ymmärrän sinua ALOITTAJA. En minäkään ole koskaan suostunut ryhtymään 2. naiseksi varatulle miehelle: En ole päästänyt FYYSISTÄ SUHDETTA syntymään,
vaan pysytellyt pelkkänä YSTÄVÄNÄ tai ETÄISENÄ IHASTUKSENA, mikä toinen on ollut varattu.
Kuka mahtaa olla tämä PALSTAN mystinen Juha?
Itse EN TUNNE yhtään IHMISTÄ, jonka OIKEA TAI KUTSUMANIMI olisi Juha .
Ihmettelen, miten sairas ihmisen tulee olla MIELELTÄÄN,
että hän levittää JATKUVASTI TOISESTA IHMISESTÄ väärää
tietoa, esimerkiksi MUKA tänä ihmisenä kirjoittaen?
Kirjoitetaan siis "mustamaalaavia" kommentteja toisesta ihmisestä,
häneksi tekeytyen. Esimerkiksi "Helena Marketta" tai Timo voi kirjoitella nimimerkillä Juha, vaikkei Juha olekaan ja kertoa, että minä Juha kärsin alkoholismista.
T: Vain Masentunut
P.S. Katso ko. ohjelman kommenttiosio
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/04/03/inhimillinen-tekija-vuodet-sumussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528