Onko jollain tietoa mikä sen kirjan nimi on mikä on tulossa siltä selvänäkijältä, Naomi M. että saako jo jostain kaupoista? Mua kiinnostaisi kun se on kai hänen omaa elämäänsä käsittelevä ja kävin hänen enkelinäyttelyssään. Mulla on itselläkin ollut joskus jotain enneunia ja kaikki tuollaiset asiat kiinnostaa että olisi se kiva lukea.
selvänäkijän kirja
enkelkuva
3
153
Vastaukset
- millakaisa
Miksi et ota häneen yhteyttä ja kysy-- kysymällä kaikki selviää --- kiinnostaisi kyllä minuakin semmoinen kirja jos kertoo hänestä:) eipä ole hyppysiini selvännäkijöistä kertovia opuksia juuri osunut.
- Syyslomaakohti
Löysin itse hänen kirjansa googlettamalla ja tilasin, meinaan vielä pyytää siihen omistuskirjoituksen kun käyn hänen vastaanotollaan. On todella hyvä ja jotenkin erilainen kirja pitkästä aikaa. Kun sen luin oli ihan pakko varata häneltä vihdoin ja viimein aika kun olen jo pitkään sitä suunnitellut.
- katsopeiliin
Noidan käsikirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225536
- 715198
- 994275
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733