radion kuuntelu ja tv vähemmälle

mitesteillä

Mites teillä menee tuon radion kuuntelun suhteen telkkarin katseluun ja netissä surffailu

17

325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettiaddikti

En ymmärtänyt viestiäsi, koska se oli täysin päätön, mutta päivästäni menee 37,50 % nukkumiseen, 4,17 % siivoamiseen, 8,33 % makaroonin keittelyyn ja syömiseen ja loput 50% netissä surffailuun. Telkkari on koko ajan päällä siinä sivussa, mutta en katso sitä.

• 100nukkumiseennn

Taitaa sulla mennä 100 % päivästä nukkumiseen kun olet niin pöljäkkeen oloinen

• Mies-yläpystykkeeltä

Vietän 11 vuotis tv.n katselemattomuus/radion kuuntelemattomuuspäivää toukokuussa.Tunnen oloni terveemmäksi ilman valheita ja itsetunnonkohotuskalkattajia ja lisäksi en lääpi älypuhelimia.Nettiä 2h/vrk.Ainoa tili,jonka olen avannut on pankkitili.

Tämä paholaisen kolminaatio jatkuvine keskeytyksineen kaataa lennokkaan ajattelupystykkeeni.

• radionkuuntelija

Kuuntelen radiota aina autolla ajaessani ja työskennellessäni. Kotona radio on auki kotona, ellen katso televisiota tai ole nukkumassa. Televisiota katson valikoiden n. pari tuntia päivässä, joskus vähemmän. Nyt lauantai-iltana katsoin tv:sta Uutisvuodon ja Nuori Morse ohjelmat. Netissä surffailen satunaisesti, katson sähköpostit, facebookin ja vilkaisen suomi24 nopeasti ja joskus kommentoin, jos kommentoin. Olen kuitenkin huomannut, että netissä surffailu on lisääntynyt. Katson netin kautta joitakin elokuvia taikka dokumentteja, en juuri viitsi nykyään tallentaa tv:sta, vaan katson ohjelmia netin kautta ilmaiseksi. Minulla ei ole mitään maksullisia kanavia tv:ssa, enkä netin kautta katso mitään maksullista. Seuraan netin kautta jonkun verran ulkomailta tv:n tarjontaa mm. Norjasta ja Tanskasta tv-sarjoja ja dokumentteja. Netti minulla on rajaton, maksaa 13,90€/kk.

Eli kuuntelen radiota aika paljon kuitenkin päivässä!

• Säästäjä

Minä säästän kuuntelemalla radiota vain puolella korvalla ja
      televisiotakin katson vain toisella silmällä.

• Puolella korvalla? Minä sentään kuuntelen kokonaisella toisella korvalla ja telkkaria katson harvoin.. mutta silloin kun katson katson kummallakin silmällä. Mielummin nettisurffailu kaikilla aisteilla.

• tietytohjelmat

Tietyt ohjelmat tulee kuunneltua radiosta esim luontoilta,toiveidenyö, metsäradio, sitten toivelevyjä eri kanavilta. Yleensä nettiradio päällä ja surffailen netissä samalla. Telkkarista tietyt ohjelmat mutta uutisia en mielellään katso. Joitakin elokuvia tietenkin mutta huomannut että samoja uusitaan miljoonaan kertaan. Avara luonto kylläkin kiinnostaa. Huutokauppakeisaria....sulla on varmaan tavaralle hinta.

• eikiinostakaan

On tullut katottua ja kuunneltua niin paljon, ettei enää kiinnosta. Vähän vielä kiinnostaa tänne kirjoittaminen ja selailu, mutta sekin on vähentynyt.
      En ole seurannut mitään vaalijuttuja, en tiedä mitä tapahtuu, mutta sen tiedän että yläpuolella asuva ämmä on aivan vajaa, kävelee jatkuvasti ja hyppii itsekseen. Taitaa olla todella täyshullu. On sentään pieni yksiö, joten ei kovin pitkiä lenkkejä normi-ihminen tuollaisessa voi tehdä. Ulos ei mene koko päivänä.

• köyhäkaupunkilainen

Telkkari päällä 8 tuntia päivässä. Telkkarin koko 50 tuumaa. Ei kai siitä nyt hirveesti kuluja tule.

• ennentietokonet

Joskus aikoinaan kun työttömänä oli niin telkkari päällä aika paljon aloittaen aamuohjelmista, välillä sammutti kun lähti asioille.

• koollaeiväliä

jos telkkari olisi isompi. katsoisitko enemmän, vai miten koko liittyy mihinkään.

• Koolla_on_väli
        koollaeiväliä kirjoitti:

jos telkkari olisi isompi. katsoisitko enemmän, vai miten koko liittyy mihinkään.

Jos silmät olisi samankokoiset kuin Li Anderssonilla niin
        television pitäisi olla vähintään 80tuumaa.
        Se näkisi reunasta reunaan 50sentin päästä.

• sanonkosilmä

Sanonko minkä silmän kanssa sinä itse saat olla tarkkana kun meet vessaan istunnolle.

• bussinkyydissäää

Esim kun meen bussilla niin helkkarin monella korvanapit mutta taitavat musiikkia kuunnella ja siinä samalla räplätä älypuhelinta.

• tuleekuunneltua

Tulee kyllä kuunneltua radioo aikas paljon mutta ei mitään hömppäkanavia, ihan hyvä radio suomi, järviradio.

• köyhänradio

Radiota olen kuunnellut aina, nuorempana kuuntelin ahkerasti ulkomaalaisia radiolähetyksiä, kun kotimainen tarjonta oli niin vähäistä musiikin suhteen. Radio Luxemburg oli ahkerassa käytössä! Radiota kuuntelen nykyään autolla ajaessa ja työskennellessä. Kotona radio aika paljon äänessä ja kuuntelen. Televisiota katson hyvin valikoiden, hyvät tv-sarjat olen seurannut vuosien varrella, kuten; Belgian suru, Heimat https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/12/18/kotiseutu-1-3, Yövuorossa http://areena.yle.fi/1-842414, Päivävuorossa http://areena.yle.fi/1-941545 ja Vankilavuorossa http://areena.yle.fi/1-1084928. Elokuvia katson valikoiden, jos on katsottavia, mm. venäläisiä elokuvia vaikkapa Auringon polttama https://fi.wikipedia.org/wiki/Auringon_polttama tai Kurjet lentävät http://areena.yle.fi/1-2388086 Tsekkiläisistä elokuvista mainittakoon Pelisky Kotini on linnani http://www.imdb.com/title/tt0167331/
      Netissä surfailen ja hoidan kaiken mahdollisen netin kautta mm. maksan laskut, veroilmoikset, verkkokaupat ym.

• radiostakun

Radiosta kun kuulee jonkun jutun niin jää jotenkin paremmin päähän ni kai se on kun keskittyy kuulemaansa.
      Valtakunnan uutislähetykset tv stä ei paljon kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4370
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2230
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      556
      1718
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1451
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1157
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1098
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    8. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      5
      968
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      888
    Aihe