Syitä on tietysti lukuisia.
Aivan ensimmäinen lienee, että itsenäisyyden julistivat porvarit punikkien vastustaessa. Siksi itsenäisyyttä on mollattava maailman tappiin ja selitettävä, miten porvarit itse asiassa aina välillä sen hukkasivat.
Raivostuttavaa on se, että punikit hävisivät aloittamansa taistelun itsenäisyyden tuhoamiseksi.
Miksi punikit vihaavat Suomen itsenäisyyttä?
6
74
Vastaukset
- vapaamaaelää
Elätkö menneisyyden pimeydessä aina vaan? 2017?!
Tuu pois sieltä, ei siellä ole muutkaan normaalit.- punikkienvihaaja
Tulisipa uusi punakapina.
Punikit ovat minulle sama kuin kommunistijuutalaiset olivat Stalinille; heitä ei voi eheyttää eikä parantaa, joten heidät pitää poistaa. - vbnytr
punikkienvihaaja kirjoitti:
Tulisipa uusi punakapina.
Punikit ovat minulle sama kuin kommunistijuutalaiset olivat Stalinille; heitä ei voi eheyttää eikä parantaa, joten heidät pitää poistaa.Käyppä terveyskeskuksessa, rohkeasti vain.
Maalaisliito vastusti ankarasti Suomen itsenäistymistä Venäjän vallan alta, vasta 1917 syksyllä maalaisliittolaiset alkoivat kääntää kelkkaansa.
Syy, miksi ml/kepu vastusti ja osittain vastustaa vieläkin Suomen täyttä itsenäisyyttä on mielipuolinen rysänkiima joka vieläkin vaikuttaa tässä elättietanoiden ja maatalousSYÖTTILÄIDEN puoluessa.
Sosialidemokraatit olivat ainoa merkittävä voima ja suuri puolue joka vaati itsenäisyyttä koko olemassaolonsa ajan.
Suomen itsenäistyminen olisi johtanut torppareiden itsenäistymiseen ja se oli ryssänkiimassa oleville maanomistajille kauhistus.
Miehittäjien, siis ryssän sotaväki oli välttämätön torppareiden häädöissä.
NÄIN TOIMII MAALAISLIITTO.
Maalaisliitto ajoi kaikin voimin suomalaisia kohti suurta kansallista, tai oikeammin suurinta kansallista onnettomuutta kohti, nimittäin KANSALAISSOTAA.- eimitääntolkkua
Hohhoijaa.....
- vintohka
Punakapinan aikaan Saksasta (yllätys?) tuli laivoilla apua valkosille.Venäjä tuki punakapinallisia.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_sisällissota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215574- 531655
- 201129
- 691007
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom160949- 48898
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.120872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848