Helsingin Saalemista Hillsong-seurakunta

33

2936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TervetuloakotiinSaalem

      Liittyykö Pe.ku vanhana helluntailaisena Saalemiin, kun seksuaalivähemmistöt (lesbot, homot, biseksuaalit ja transseksuaalit) tulevat osaksi helluntaikirkkodoktriinia? Jouduitko aikoinaan lähtemään vai erotettiinko sinut ongelmiesi takia?

      • BattleAXE

        Pidä märät päiväunesi omana "tietonasi" kiRkkoHINTTARI, äläkä levitä SIANpaskaasi

        MEIDÄN pellollemme, HOMO-RunKKari, työnnä doktriinisi per.. mihin ne haluat ..


    • Vaimitäpeku

      Jollain lailla surullista havaita, että luopiot tunnistavat eksytyksen, mutta seurakuntalaiset eivät.

      • Käväsin tuossa välillä vaalihuoneistolla ja annoin ääneni vanhalle tutulleni numerolla 1085.

        Ite en tiedä ketään luopiota ja eksytyksiä, mutta huomaan kyllä näkyvältä paikaltani helposti avauksessa mainitun ilmiön.


      • tilannekatsaus

        Reijo menossa läpi, Rami ei, uskonsanalainen ei


      • tilannekatsaus
        tilannekatsaus kirjoitti:

        Reijo menossa läpi, Rami ei, uskonsanalainen ei

        Rami ohitti Reijon. Mauri Venemies vielä varasijalla.


      • tilannekatsaus kirjoitti:

        Reijo menossa läpi, Rami ei, uskonsanalainen ei

        Surkeuksien surkeus :(
        Nyt Reijon tilanne on mennyt vain alaspäin ja pitäisi ohittaa jo 2 saman puolueen ehdokasta.
        Ei ole sitten äänestäjiltä unohtunut Reijon Wincapitan markkinointityö :(


      • kohtarytisee
        Pe.ku kirjoitti:

        Surkeuksien surkeus :(
        Nyt Reijon tilanne on mennyt vain alaspäin ja pitäisi ohittaa jo 2 saman puolueen ehdokasta.
        Ei ole sitten äänestäjiltä unohtunut Reijon Wincapitan markkinointityö :(

        ClubOrenda on Reijon salainen valttikortti.


      • tilannekatsaus

        Rami menossa läpi, Reijolla alamäkeä



      • tilannekatsaus

        Yllätyskäänne: Reijolle äänipiikki ja Rami tipahtaa


      • tilannekatsaus

        Reijo alittamassa rimaa, Rami kanveesissa


      • jännäksimenee

        Reijolla ja Ramilla sama äänimäärä! Kumpi voittaa? Pe.ku peukuttaa Reijoa, mutta kuinka käy?


      • jännäksimenee kirjoitti:

        Reijolla ja Ramilla sama äänimäärä! Kumpi voittaa? Pe.ku peukuttaa Reijoa, mutta kuinka käy?

        Reijo on taas viivan päällä.
        Reksa on saanut pyytämäänsä apua alakerran hiilihankomieheltä.


      • tilannekatsaus

        Uskonsana onnistunut keskittämään äänet, mutta ei vielä riitä varasijalle


      • cluborenda

        Nyt menee jännäksi, yksikin ääni voi ratkaista ilmaisen matkalahjakortin kohtalon


    • KTS--

      Reijot ja ramit jää toiseksi kun Hillsong jyrää.

      • kasvain

        Reijon molemmat fanit paikalla vaalivalvojaisissa. Reijo olisi ylpeä teistä kooteeässä ja pe.ku.


    • tilannekatsaus

      Kaksi ääntä erottaa Reijon viimeisestä KD:n paikasta. Jännäksi menee!

      • tilannekatsaus

        Tilanne tasan!


      • tilannekatsaus

        KD menettämässä paikan ja Reijo jäämässä ulos!


      • kokkolassakaikkihyvin

        Uusapostoliset ehdokkaat syömässä toistensa kannatusta Kokkolan parhaaksi!


      • tilannekatsaus

        KD kiri, mutta Rytimäki ratkaisi ja sekä Reijo että Rami jäivät varasijoille.
        Helluntailaisten rynnistys poliittiseen vallankahvaan jäi torsoksi.


      • tilannekatsaus kirjoitti:

        KD kiri, mutta Rytimäki ratkaisi ja sekä Reijo että Rami jäivät varasijoille.
        Helluntailaisten rynnistys poliittiseen vallankahvaan jäi torsoksi.

        http://reijoruotsalainen.wixsite.com/start-matkaan
        Hyvin kauaksi jäi.
        Ei edes ensimmäisellä varasijalla.
        Valitettavasti äänestäjät ovat huomanneet uuden pyramidihuijauksen.


      • Tulkintakysymys
        Pe.ku kirjoitti:

        http://reijoruotsalainen.wixsite.com/start-matkaan
        Hyvin kauaksi jäi.
        Ei edes ensimmäisellä varasijalla.
        Valitettavasti äänestäjät ovat huomanneet uuden pyramidihuijauksen.

        Peltomaa, Anne KD 118 ääntä (valittu)
        Paananen, Juha KD 117 ääntä (varasijalla)
        Ruotsalainen, Reijo KD 117 ääntä (varasijalla)

        Pe.ku: "Hyvin kauaksi jäi."
        Kauneus ja katkeruus on katsojan silmässä ja sydämessä.


    • Hellsinki

      Helsingistä KD:n listoilta pääsivät läpi vain Mika Ebeling ja Paavo Väyrynen.
      Hillsong-Hellsingin ehdokas Mauri Venemies jäi varasijalle. Uskonsanaopit eivät vedonneet äänestäjiin, eikä Hillsong Londonin vierailu saanut aikaan poliittista herätystä KD-uskoon. KD:n kannatus jäi alle 3%:n, sillä saalemilaiset ovat siirtyneet lisääntymässä määrin kannattamaan Vihreitä. Jännityksellä odotamme kuka Saalemin pastoreista on eduskuntavaaliehdokkaana?

      • EhtoosadeHapposade

        Jaahas, Piritta Poutala nähtäneen ensi jouluna Saalemissa hillsongsaalemproduktion naistähtenä. Saadaanko Helsingin Saalemin suurin tanssitähti James Nikander mukaan nostamaan pääsylippujen hintoja? Elämme jännittäviä aikoja?


      • jo.on.kaikkea

        No on musiikissa reittä ja räminätä.


    • Mitä täällä kirjoitetaan,että Seinäjoen Helluntaiseurakunta on hajonnut, sehän on valhetta, Seinäjoen Helluntaiseurakunta on toimiva seurakunta ja voi hyvin vaikka täällä jotkut yrittävät toista puhua!

    • HillsongSaalem

      Hillsong-Saalem
      #yhdessäjotta

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe