Loputon himo syödä?

AvutonAhmatti

Moikka. Oon nyt sellasen vuoden ollu bulimia/anoreksia suunnalla. Mulla on välillä ollu syöntiaikoja jolloin lihoin jopa 5kg viikossa. Mutta laihuin kumminkin sitten takaisin. Mut nytte reilun kuukauden ajan oon ollu ihan sekasin tän syömisen kaa. Välillä ma-to syömiset menee hyvin 200-700kcal päivä. (Joskus söin kyllä vaan 30-100kcal... tavoite ois päästä takasin siihen) mut nyt on sillee että viikonlopun aikana söin yhteensä 5000kcal??? Jos en ylikii :((( lihonnu oon 2-3kg... ja kamalinta on se että himottaa syyä koko ajan! En oo tottunnu tähän että voisin koko ajan syödä eikä ees tuu sellanen ahistus heti vaa se tuli tällee 2h jälkijunassa kun oksentamisestakaan ei hyötyä ja muutenki vanhemmat tarkkailee vessajutuissa (koska siskolla bulimareksia ja itselläni vähän säätöä myös oksentelemisessa oli ennen) Nyt pliis joltain jotain hyviä neuvoja taltuttaa toi himo etten liho enempää :(((( olen siis mitoiltani normaalisti 55kg ja 164cm (tavote 50kg) mut viimmeseltä punnitukselta 58kg hyi saakeli. Apua jookos 💕

2

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavakakara

Mulla on sama ongelma että syön vaan vaikka pitäisi laihduttaa... Täytyy sitten vaan liikkua ihan sairaasti tai keksiä jotain tekemistä ettei ole aikaa syödä. Ja purkka voisi auttaa.

• bulimiiiiiaa

mullakin kausia jolloin en aattele muuta kuin ruokaa ja syön liiiiikaa ja sit taas pari 200 kcal päivää ja taas syön ja syön ja syön... nyt taas kuitenki sain itteeni niskast kii ja oon ollu jo viikon 200-500kcal ja ei tee mieli ruokaa... auttaa kun laihtuu, se antaa motivaatiota laihtua lisää eikä ahmi. yleensä 3 ja 4 dieetti päivä ilman ahmintaa on vaikein, kun ne selviää niin kyllä selviää vielä monta päivää eteen päin ilman ahmimisen himoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      38
      1910
    2. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      60
      1475
    3. Taas pedofiliatuomio Haapaveelle

Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot
      Haapavesi
      37
      1459
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      169
      1363
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      68
      1219
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1211
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      876
    8. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      58
      848
    9. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      12
      824
    10. Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla

Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee
      Kuhmo
      14
      785
    Aihe