Siilin "legendat"?

Siiliin-muuttanut

Kuopiossa on huulipunamies, hammastahna nainen..

Onko Siilinjärvellä vastaavia tapauksia tai henkilöitä, joista jokaisen tulisi olla tietoinen?

157

6577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisiä_vaan

      Ei täältä sellaisia löydy.

      Kaikki on ihan tavallisia matti ja maijameikäläisiä.
      Eli ihmisiä.

      Ei ole olemassakaan mitään friikkejä, erikoisuuksia, tai muista poikkeavia ihmisiä.

      Se näkeekö jotkut ihmiset poikkeavina, tai muista erottuvina, on ihan itsestä ja yhteisöstä kiinni.
      Ja omista katsantokannoista kiinni, mitä muista ajattelee.

    • entinen.siililäinen

      siilissä oli ainakin ennen häiritsevän paljon puliukkoja. Niitä on syytä varoa.

      • Petso

        Taitaa puliukot löytyä nykyisin Kuopion Petoselta.


    • Juttukaveri123

      Riehnasee kylällä ainakin semmonen hyvin pienikokonen mies jolla ei juuri hampaita suussa ole, kulkee vinossa ja jos jonkun saa juttusilleen niin loppua ei jutulle tulekaan. Huono vaan kun puheesta ei ota selvää pakkanenkaan ja rähmäiset tihrusilmät ja se likainen suu vievät huomion.

      • jfkldjfkljlfs

        he om ilimam hambaeba uähä uaigee buhua helevähti.


    • Kualeettenkuninkas

      Rinsan reunat tahnassa ja peelo sitten likkaantuu.

    • wihtorivaan

      Onhan meillä Maukka,josta olemme tosi ylpeitä...

      • Ylli5

        Ei oo enää maukkaa...


      • pokke_

        Itse luin äsken Facebookista, että Maukka on kuollut. Itse tiesin hänet vain ulkonäöltä.


      • maurille
        Ylli5 kirjoitti:

        Ei oo enää maukkaa...

        Ei ole Maukka enää joukossamme,Maukka oli hyvä tyyppi,sai monet iloiseksi,toivotteli aina kaikille kaikkea hyvää,raskasta se varmaan oli Maukan elämä mutta eipä juuri valitellut,lapsesta asti Maukan tuntenut kaverini oli nähnyt unta juuri kuolin viestin saatuaan hyvästä kaveristaan Maukasta,Maukka oli tuumannut unessa nyt minulla on kaikki hyvin.Keveitä multia hyvä ystäväni Maukka.


      • dasboot

        Maukan elämä ei tosiaan ollut helppoa ja voi jopa sanoa, että tuollaisesta elämästä joka pyörii vain päivittäisen viinan ympärillä ei ole nautittavaa. Ajankohta Maukan lähdölle oli mitä parhain. Sai elää kesän ja pääsi pois ennen kylmää talvea eikä tarvitse kulkea kylmässä päivisin ja iltaisin. Kuten Maukka sanoi unessa "minulla on kaikki hyvin" , niin uskon häntä täysin. Nyt Maukan on helppo ja kevyt olla eikä viinanhimo ja katuelämä enää kiusaa häntä.


      • henezi

        Kuinka vanha Maukka oli kuollessaan?


      • kojamolla

        Joo olihan meillä Maukka,torin voisi oikeastaan nimetä Maukan toriksi,Maukan muistolle oli se vaan sellainen vesseli että niitä ei ihan joka kunnasta löydy,voisi olla jopa paikallaan myöhemmin jonkinlainen patsas pystyttää Maukalle isolla M kirjaimella,siinä Maukka tuttuun tapaansa käsi koholla toivottaisi kaikille KAIKKEA HYVÄÄ...


      • maukkafani

        Kannatetaan,onhan Juankoskellakin Juicen tori,miksei meillä Maukan tori ?


      • Anonyymi
        Ylli5 kirjoitti:

        Ei oo enää maukkaa...

        joo Maukka kuoli...18.10.2017... Aivorungon halvausyhtymän,basilaristroosiin,,,oli tosi kiltti ja ystävällinen ihminen...kävi intit ja koulut vaikka ei ois tarttennu....aina sitä kiusatiin...vaikka oli paljon tosi hyviä kaveraitakii...hieno ja rakas ihminen..maukan veli "hessu"


    • puzz

      Mihinkäs Maukkka kuoli? Löytyikö kyliltä tuupertuneena?

      • näin_kuulin

        Oli kärsinyt rytmihäiriöistä ja mennyt sairaalaan mutta kuolinsyy ilmeisesti aivoverenvuoto.


      • torbedo
        näin_kuulin kirjoitti:

        Oli kärsinyt rytmihäiriöistä ja mennyt sairaalaan mutta kuolinsyy ilmeisesti aivoverenvuoto.

        Kaatunut ja lyönyt päänsä johonkin vai menikö suoni rikki viinasta??


    • gedaman

      mitä mitä mitä...ei kai Maukka...

    • hande21

      Jos tuo Maukan kuolema on totta, niin ehkä tämä oli hyvä asia Maukalle itselleen. Uskallan väittää, että elämä jota hän eli oli kuluttavaa ja rankkaa josta ei todellisuudessa nauti kukaan.

    • Ebenzer

      Millon tarkalleen Maukka kuoli. Itse näin jannua vielä viime viikolla. Tuli iltapäivällä Kotipolun rivitalosta ja vaikutti kävelystä päätellen selvältä.

      • Anonyymi

        Maukka asu kaduntoisen puolella musta :D leppäkaarteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maukka asu kaduntoisen puolella musta :D leppäkaarteessa

        Luetteletko mulle mitä katuja Leppäkaarteessa nykyjään on ... ??!! ...


    • Onks_täällä_vain_typeriä

      Where is the sence and meaning of your subjects?

      Jos kyseinen "Maukka" on elossa, niin hyvä!

      Mutta he*etin järkeä ja väliä tällä(kin) keskustelunaiheella ylipäätäänkään on?

      Tällä paikkakunnalla ei ole olemassa mitään todellisia ja oikeita eläviä legendoja.
      Jos on, niin ne on tulossa vasta siellä tulevaisuudessa.

      Tämä keskustelupalsta alkaa rapautua,

      Haloo kunta, josko lopettaisitte kokonaan tämän koko keskustelupalstan pitämisen!

      • YouAsshole

        Tai jos lähtisit itse hevon wittuun täältä tärkeilemästä!


      • Gvvb

        vai käykö kateeksi kun sinusta ei keskustele kukaan vai mitä MR NOBODY!


      • vaan_kuinkas

        Mitenkäs Jyrki-boy?


      • I_keep_a_fun
        YouAsshole kirjoitti:

        Tai jos lähtisit itse hevon wittuun täältä tärkeilemästä!

        Niin, kun joku sanoo jostakin asiasta oikeaan osuen, se ei trolleja miellytä.
        Eihän?

        Ikävää ehkä teille, mutta minä olen oikein mielissäni!!!
        Terv: ikitroll*


      • XY_XX
        Gvvb kirjoitti:

        vai käykö kateeksi kun sinusta ei keskustele kukaan vai mitä MR NOBODY!

        Tuo esille nostamasi määre ei oikein sovi minuun. Joten käy ihmeessä googlaamassa jokin parempi ja oikeaan osuvampi luonnehdinta. Tosin epäilen, ettet ehkä koskaan osu oikeaan.

        Valitan.

        Minulla on itse asiassa ollut tänä iltana oikein ja erittäin hauskaa.
        Ette tiedä, kuka minä olen.
        Että olenko edes koko tältä kyseiseltä paikkakunnalta. Suomi on niin Iso Maa.

        Oikeasti minulla oli hauskaa, juksata, kuksata ja ilkamoida, teidän kustannuksellanne.

        Silti esitän aiheellisen kysymyksen: Miksi Te olette täällä?
        Heittäessänne kehiin ihmisten nimiä, joita ei välttämättä ole olemassakaan?

        Parempaakin tekemistäkin varmaan löytyisi?

        Pelatkaa ennemmin pelejä.
        Typerän ja tyhjänpäiväisen trollaamisen sijaan.


      • Gvvb
        I_keep_a_fun kirjoitti:

        Niin, kun joku sanoo jostakin asiasta oikeaan osuen, se ei trolleja miellytä.
        Eihän?

        Ikävää ehkä teille, mutta minä olen oikein mielissäni!!!
        Terv: ikitroll*

        Jos tämä thread ei sinua kiinnosta niin sulje se ja etsi muita aiheita. Mutta kun sä olet sellainen persreikä, että kun minä en pidä jostain niin siitä ei saa tykätä muutkaan...huoh...


      • Gvvb
        XY_XX kirjoitti:

        Tuo esille nostamasi määre ei oikein sovi minuun. Joten käy ihmeessä googlaamassa jokin parempi ja oikeaan osuvampi luonnehdinta. Tosin epäilen, ettet ehkä koskaan osu oikeaan.

        Valitan.

        Minulla on itse asiassa ollut tänä iltana oikein ja erittäin hauskaa.
        Ette tiedä, kuka minä olen.
        Että olenko edes koko tältä kyseiseltä paikkakunnalta. Suomi on niin Iso Maa.

        Oikeasti minulla oli hauskaa, juksata, kuksata ja ilkamoida, teidän kustannuksellanne.

        Silti esitän aiheellisen kysymyksen: Miksi Te olette täällä?
        Heittäessänne kehiin ihmisten nimiä, joita ei välttämättä ole olemassakaan?

        Parempaakin tekemistäkin varmaan löytyisi?

        Pelatkaa ennemmin pelejä.
        Typerän ja tyhjänpäiväisen trollaamisen sijaan.

        Kyllä minä tiedän kuka sinä olet. Haiseva paskaläjä jostain päin suomea joka ei ole saavuttanut elämässään mitään. Sä olet säälittävä ärsyttävä joka vastailee itse itselleen ja lähinnää haluaa ärsyttää muita. Mutta et onnistu. Et onnistu yhtään missään. Sunkaltaisen luuserin vuosiansiot on alle 20 000 euroa ja elät sossun tuilla.


      • Anonyymi

        "Haloo kunta, josko lopettaisitte kokonaan tämän koko keskustelupalstan pitämisen!"

        Hehehhee, että Siilinjärven kuntako olisi kolisi koko suomi24 - keskustelupalstan takana ... hehhehhee ...


    • Hyvää_jatkoa_adjö

      Kuules Gvvb. Olen ollut monilla muilla suomi24 palstoilla ja huomannut, että niissä on, valitettavasti, ollut todellakin huomattavasti monipuolisempia, järkevämpiä, parempia ja älyllisempiä aiheita, kuin täällä.

      Keskusteluje taso on lähes yhtä huono, kuin Lapinlahden keskustelupalstalla. Eli madaltunut matojen oleskelutasoa alemmas.

      Ikävä kyllä.

      Täällä ei vain synny oikeata ja todellista keskustelua, vaan pelkkää leikkimistä ja trollaamista.

      Siksi ei oikein kiinnosta enää "leikkiä".

      Pelatkaa peeveli niitä pelejänne. Oppii niistäkin jotakin.

      • Gvvb

        Adjö.Kukaan ei jää sinua kaipamaan MR BESSERWISSER. Tervemenoa vain Hello Kitty sivostolle. Siellä on henkisesti samanikäisiä kuin sinä.


    • Gvvb

      Kertooko tuo nimimerkkisi XY_XX kromosomivirheestäsi. Sehän selittää tyhmyytesi kokonaan. Mahdatkohan olla mies vai nainen noilla kromosomeilla. Todennäköisesti olet kuitenkin apina. D:

    • surffia.palstain.välillä

      Esimerkiksi kun olen käynyt Lieksa palstalla niin siellä on merkittävistä persoonista useita aloituksia ja heitä on löytynyt satoja. Parhaissa aloituksissa< on parisataa vastausta ja yli 30 000 lukukertaa.

      • Gvvb

        Eikös sun pitänyt lähteä? Et taida tietää itsekään mitä oikein puhut ja teet. Sinähän voit aina muuttaa Lieksaan. Varmaan pienituloisena Sossu maksaa muuttoavustusta. Verotmaksajat ei sua jää kaipaamaan.


      • surffaan.joka.paikassa

        En voi kun asun äitin luona. Äitin tekemää perunamuusia ja lihapullia jäisi ikävä.


      • Sincerellaa
        Gvvb kirjoitti:

        Eikös sun pitänyt lähteä? Et taida tietää itsekään mitä oikein puhut ja teet. Sinähän voit aina muuttaa Lieksaan. Varmaan pienituloisena Sossu maksaa muuttoavustusta. Verotmaksajat ei sua jää kaipaamaan.

        Jos saisin itse valita, niin kaikista mieluiten kylläkin valitsisin jonkin Karibianmerelllä olevan saaren asuinpaikakseni.
        Olisihan siellä ainakin lähes jokapäiväinen auringonpaiste ja lämmintä piisaisi.
        Se olisi muuten ihan oikei ja "tuntuisi" oikein mukavalta ja houkuttelevalta asunpaikalta.
        Senkun vaan valmistaisi itselleen atraimen, jolla kaloja pyydystäisi.
        Eikä olisi mitään enempiä vaatehuolia.
        Kun kaislahameessa kulkisi päivät pitkät.

        Mutta itse asiassa sekään ei oikein onnistu.

        Koska nykyisen ilmastonmuutoksen takia Tyynellä Valtamerellä myöryää aina kaikenlaiset myrskyt ja hurrikaanit. Joten sekään ei oikein kuulosta houkuttelevalta.


      • Moni_ei_tiedäkään
        Gvvb kirjoitti:

        Eikös sun pitänyt lähteä? Et taida tietää itsekään mitä oikein puhut ja teet. Sinähän voit aina muuttaa Lieksaan. Varmaan pienituloisena Sossu maksaa muuttoavustusta. Verotmaksajat ei sua jää kaipaamaan.

        Ollakseni rehellinen, suoraan sanoen: Kuules, olen aika pienituloinen. Ja joudun hoitamaan omaa dementiaa sairastavaa lähiomaistani,saamatta siitä mitään korvausta.

        Joten itseasiassa tämä Suomen valtio ja yhteiskunta säästää näiden toimenpiteiden ja menettyjen takia aika roiman pennin, euron ja tuhannen sellaisen.

        Kysypä joltakultakin toiselta, kuinka paljon tämä yhteiskunta tällä menettelyllä itse asiassa tulee säästämään.


      • Sorry_kirjoitusvirheet

        Korjaus: Suomen valtio tulee säästämään näiden toimenpiteiden ja menettelyjen takia aika roiman euron ja tuhannen sellaisen.


      • Tavoitelkaa_flow_laiffia
        surffaan.joka.paikassa kirjoitti:

        En voi kun asun äitin luona. Äitin tekemää perunamuusia ja lihapullia jäisi ikävä.

        En todellakaan surffaile netissä kaiket päivät ja ajat.
        Aikani ja energiani ei moiseen edes riittäisi.

        Ylipäänkään netissä roikkuminen ja surffaileminen ei edes ole kovin terveellistä.
        Esim. Googlessa ja Facebookissa olleet yrityspomot eivät sitä ole kannattaneet ja suositelleet.
        Ja he sentään olivat kyseisten firmojen hyvää liksaa tienaavilla ja kovatuloisilla palkkalistoilla.


      • tavoittelen_mental_lifeä
        Tavoitelkaa_flow_laiffia kirjoitti:

        En todellakaan surffaile netissä kaiket päivät ja ajat.
        Aikani ja energiani ei moiseen edes riittäisi.

        Ylipäänkään netissä roikkuminen ja surffaileminen ei edes ole kovin terveellistä.
        Esim. Googlessa ja Facebookissa olleet yrityspomot eivät sitä ole kannattaneet ja suositelleet.
        Ja he sentään olivat kyseisten firmojen hyvää liksaa tienaavilla ja kovatuloisilla palkkalistoilla.

        Minäpä surffaan netissä kaiken päivät ja kaiken yöt. Miksi ihmeessä sitä pitää lähteä lenkille pisteestä A ja palata sitten samaan aikaan. Eihän tuossa ole mitään järkeä.

        Ajatteles, sitä voi sohvalla nostaa oikeaa jalkaa ja sitten vasenta jalkaaja väillä vaihtaa suuntaa jos alkaa kyllästyttämään ja kunto kasvaa menemättä paikkaan A ja palaamatta takaisin.

        Kunpa tämän logiikan ymmärtäisi Suomen hallitus niin menobudjetti puoliintuisi parissa vuodessa.


      • icemanInuit
        Sincerellaa kirjoitti:

        Jos saisin itse valita, niin kaikista mieluiten kylläkin valitsisin jonkin Karibianmerelllä olevan saaren asuinpaikakseni.
        Olisihan siellä ainakin lähes jokapäiväinen auringonpaiste ja lämmintä piisaisi.
        Se olisi muuten ihan oikei ja "tuntuisi" oikein mukavalta ja houkuttelevalta asunpaikalta.
        Senkun vaan valmistaisi itselleen atraimen, jolla kaloja pyydystäisi.
        Eikä olisi mitään enempiä vaatehuolia.
        Kun kaislahameessa kulkisi päivät pitkät.

        Mutta itse asiassa sekään ei oikein onnistu.

        Koska nykyisen ilmastonmuutoksen takia Tyynellä Valtamerellä myöryää aina kaikenlaiset myrskyt ja hurrikaanit. Joten sekään ei oikein kuulosta houkuttelevalta.

        Jos saisin itse valita , niin kaikista mieliuten valitsisin jonkun viileän paikan kuten Alaska tai Grönlanti. Sittten joisin kuppia eskimoiden kanssa ja metsästäisin hylkeitä ja naisin eskimoiden vaimoja kuten kulttuurissa on tapana.

        Eikös ole mukavaa kun on aina viileää niin ei tarvitse pohtia pukeutumista säiden mukaa kun pistää hylkeennahkaturkiksen joka päivä päälle ja vielä kun se hylkii vettä niin ei tarvitse pelätä kastumista.

        Toki tämä unelma voi olla lyhytaikaista ilmastonmuutoksen takia ja sen vuoksi jäätiköt ja ikirouta alkaa sulaa ja pahimmissa skenarioissa Grönlannissakin voi kohta pelata jalkapalloa viheriöllä. Itse olen ehkäissyt ilmastonmuutosta omassa elämässäni lopettalla piereskelyn kun metaani vapautuessaan ilmakehään tunnetusti lämmittää ilmastoa.


      • kaikkipa_tietää
        Moni_ei_tiedäkään kirjoitti:

        Ollakseni rehellinen, suoraan sanoen: Kuules, olen aika pienituloinen. Ja joudun hoitamaan omaa dementiaa sairastavaa lähiomaistani,saamatta siitä mitään korvausta.

        Joten itseasiassa tämä Suomen valtio ja yhteiskunta säästää näiden toimenpiteiden ja menettyjen takia aika roiman pennin, euron ja tuhannen sellaisen.

        Kysypä joltakultakin toiselta, kuinka paljon tämä yhteiskunta tällä menettelyllä itse asiassa tulee säästämään.

        Jos olen rehellinen, niin mun täytyy tunnustaa että talvitakkini on vuodela 1997 eli jo 20 vuotta vanha. Koit ovat syöneet siihen pari reikää mutta eikös se ole retroa farkuissakin kun polvet ovat revitty. Toisaalta kun ajattelee, niin luontoahan siinä säästyy kun ei tarvitse puuvillapelloilla haaskata luonnonvaroja ainakaan minun pukeutumisen.

        Toisaalta talous kasvaa vain kuluttamalla joten siinä mielessä valintani ei ole paras mahdollinen.
        Kuluttaa vai säästää, siinäpä vasta pulma ja dilemma jota pohtiessa joutuu aina pyllistämään ja kumartamaan välillä taloudelle ja välillä luonnolle.


      • annan_anteeksi
        Sorry_kirjoitusvirheet kirjoitti:

        Korjaus: Suomen valtio tulee säästämään näiden toimenpiteiden ja menettelyjen takia aika roiman euron ja tuhannen sellaisen.

        Tokihan minä anteeksiannan kirjoitusvirheesi kaltaisellesi talousnobelistille.


      • Ei_taitaisi_tulla_ikävä
        surffaan.joka.paikassa kirjoitti:

        En voi kun asun äitin luona. Äitin tekemää perunamuusia ja lihapullia jäisi ikävä.

        Tuo asia taitaa meidän taloudessa mennä aivan päinvastaisella tavalla.
        Ruoanlaitto, tai niiden eteen laittaminen on minun vastuullani.
        Korjatakseni ilmeisen väärinkäsityksen.
        Mutta eihän sitä ja näitä asiainlaitoja voi muut tietää, kun ette täällä käy.


      • Sfhjkldhg
        kaikkipa_tietää kirjoitti:

        Jos olen rehellinen, niin mun täytyy tunnustaa että talvitakkini on vuodela 1997 eli jo 20 vuotta vanha. Koit ovat syöneet siihen pari reikää mutta eikös se ole retroa farkuissakin kun polvet ovat revitty. Toisaalta kun ajattelee, niin luontoahan siinä säästyy kun ei tarvitse puuvillapelloilla haaskata luonnonvaroja ainakaan minun pukeutumisen.

        Toisaalta talous kasvaa vain kuluttamalla joten siinä mielessä valintani ei ole paras mahdollinen.
        Kuluttaa vai säästää, siinäpä vasta pulma ja dilemma jota pohtiessa joutuu aina pyllistämään ja kumartamaan välillä taloudelle ja välillä luonnolle.

        Sittenhän sinulla on oikea retrotakki!
        Vanhat designmallithat tulevat aina uudestaan muotiin.

        Kuinka oikeaan osuitkaan!
        Sanomisissasi on ajattelemisen aihetta meillä kaikille.
        Ansaitsisit oikeasti ekoteostasi ja työstäsi luonnon hyväksi palkinnon ja ainakin tässä maassa annetun tunnustuksen.
        Kunpa muutkin alkaisivat vähän enemmän ajatella luontoa ja mitä meistä itsekukin voisi luonnon ja ympäristönsuojelun hyväksi.

        Kulutusta ja turhan, tarpettoman krääsän ostamista vähemmän.
        Joulu on kaikista pahin aika.
        Samaa vaatetta voi käyttää pidempäänkin. Jos ostaa vuoden, tai kahden päästä takin vain muodin takia, se ei kyllä ole kovin ekologista.
        Käyttökelpoisia vaatteita voi ostaa kirppareiltakin.

        Mitä vähemmän on joka paikassa tavaraa, joutavanpäiväistä krääsää, sitä paremmalta ja siistimmältä oma asuntokin näyttää. On myös huomattavasti helpompi siivotakin.
        Ihmiset aina luulevat, että tavaranpaljous ja materialistinen ajattelutapa tekee muka ihmiset onnellisemmaksi. Asiahan on aivan päinvastoin.
        Mitä vähemmän, sen parempi.


      • Anonyymi

        Ketä ??!!! Lieksa - palstalla merkittäviä??!! ....


    • maailman.matkaaja

      Swazimaassa kirjoitellaan savitauluun päivittäin satoja aloituksia mielenkiintoisista poppamiehistä ja seuraajia on yli 20 000.

      • Tälleen_se_menee

        Niinpä.

        Joidenkin pölhöilä ja tyhjänpäväisillä blogeilla, tai vlogeilla jotkut tienaa elantonsa.

        Oikeilla duuneilla, kuten omaishoitajuudella ei tienaa mitään.
        Eikä hyödy mitenkään.


      • Noinkin_voi_käydä

        Ja ajatteles jos kaikki Venäjällä ostas silmälasit niin mietippä miten optikkoliikkeet rikastuisi.


      • ads.ads.ads
        Tälleen_se_menee kirjoitti:

        Niinpä.

        Joidenkin pölhöilä ja tyhjänpäväisillä blogeilla, tai vlogeilla jotkut tienaa elantonsa.

        Oikeilla duuneilla, kuten omaishoitajuudella ei tienaa mitään.
        Eikä hyödy mitenkään.

        Pitäisiköhän vanhustenhoitajankin rueta myymään mainosaikaa niin tulisi lisätienestiä. Siinä mummolle kaurapuuroa keitellessä voisi samalla kertoilla maksettuja mainoksia mummoille heidän pienten eläkkeidensä päänmenoksi.


      • Anonyymi

        Puhumattakaan (saati kirjoittamatta) sellaisesta kielestä kuin swahili : https://fi.wikipedia.org/wiki/Swahilin_kieli

        Halla-aholaisetkin ovat täysin väärässä tässä. Koko Euroopassa ei vieläkään ole yhtäkään kauppakieltä, mutta Afrikassa jo "muinaisina aikoina" mm.swahilin kehittivät .... :)


    • ryynit_ja_vellit

      Ja ajatelkaas kun tavalliseen maitoon keitettyyn velliin lisää mannaryynejä. Siinä ne pinnalla kelluu kuin ajopuut vedessä. Näillä ajopuilla se Suomenkin talous aikanaan nostettiin. Muistakaapa tämä seuraavan kerran kun mannavelliä vedätte poskeenne.

    • Legentojenlegenta

      Todellisia leg3ndoja nämä viimeiset kirjoittajat...ihan aiheessa pysyivät vai kuinka. Onko harjamäki avannut ovensa uudelleen ??

    • Minnehävinneet

      Vieläkös se suomiensin tapahtumassa esiintynyt julkkispari vaikuttaa Siilinjärvellä?

      • pokke_

        Onko se vaikuttanut muulloin yhtä näkyvästi kuin siinä tapahtumassa?


    • Meni_Brysseliin

      Tältä paikkakunnalta ei löydy, eikä tule löytymään mitään legendoja.

      Jos niihin ei tosin lueta tällä paikkakunnalla aikoinaan ollutta Jyrki Kataista.
      Hän taitaa ainoastaan täytttää legendojen jonkinlaiset määritelmät.

    • Rkju

      Olo miten oli. Elvis on silti
      silti paras

    • kainomies

      Mäski on tai oli legenda. Tietääkö kukaan vieläkö elää?

    • minisheri2

      ER:stä luulin että täälläkin ketjussa ketkuillaan. Jos ei niin sitten niin joo. Mutta kyllä kyseiset nimikirjaimet edelleenkin Siilinkylällä vaikuttaa, jos ei nyt asuen, ja hyvä aivan niin ...

    • Että_näin

      Kaikki elävät legendat ovat jo kuolleet, tai menneet jo pois.

    • Hookoopee

      Kyllä se suurin legenda on HKP ...

    • ggg1ggg

      Ketä ja miltä vuosilta ovat "HKP", "Mäski" ja "Elvis", en tunne noista kutsumanimistä päätellen??!!

    • Huvikumpu-memory

      Nooh, muistaako kukaan Huuskon poikia?

      • jo_vainö

        Kyllä muistaa. En muista montako niitä on, mutta ainakin yksi pojista taisi menehtyä aika nuorena. Toinen pojista kuljetti päivittäin pystykorvaa.


    • kjehkjeh111

      "Legenda" on siis Siilinjärvellä semmoinen joka joskus parikymppisenä ollut kovan pojan maineessa?!
      Voisi kovasti kysyä, että miksi jotain nuorta kaljajengin johtajaa pitää vuosikymmentenkin jälkeen kutsua Siilinjärvellä legandaksi, muualla ne kutsuu semmoisia mm.spurguiksi ...

      • köhköh111

        Ja sinua kutsutaan nettitrolliksi.


    • hehheh2

      "Ja sinua kutsutaan nettitrolliksi."

      Ei tuo mitään trollaamista ole, kyllä valtaosa tässä ketjussa mainituista on nuorena sen "Legendan" (tässä yhteydessä hyvin kyseenalaisen) maineen aika kaljanhuuruisissa tunnelmissa ansainnut. Joku kovempiakin päihteitä käyttänyt taitaa olla sivua ylöspäin veivaamalla mainittu.
      Minkäs sille sitten mahtaa, jos "legendoina" jossain pidetään sellaisia, onhan niitä muunkinlaista äijänvänkyrää, jotka Siilinjärvellä on myöhempinä vuosinaan mainetta niittäneet. En tällä tarkoita myöskään ns.bisnesmiehiä, en rahatekoakaan "Legendan" arvoisena suorituksena pidä. Mutta onhan noita muita viäräsuita ollut, ja -leukojakin, joille tuonkin arvon enemmin soisi, vaikka onhan joka sukupolven nuorisolla toki omat tarinansa. Kuitenkin sen vertaan tiedän täällä mainituista, että ei (ne jotka tiedän) ole silloin nuorena nyt käytöksellään ainakaan puhtaita papereita täysin saanneet.

      Eli mielestäni tuohon arvonimeen kuuluisi olla vaikka hauska, mukava, reilu, hyvä jutunkertoja, taikka muuten yhteisölle/ystäville hyödyllinen tavalla taikka kolmannella. Eli miksi "legendoiksi" nimitetään henkilöitä, jotka joskus juoneet nuoruudessaan kaljaa ja siihen päällä jotain uhoa, ja muuta temppu?!!
      En oikein jaksa ymmärtää tätä, vaikka ymmärrän sen, että tälläiset henkilöt on nuoruudessa painunneet joittenkin mieliin. Mutta onhan kaljankillittysen jälkeen uhoajia nyt joka nurkan takana, jokainenko niistä pitäisi sitten siihen arvoon arvottomaan nostaa mukamas?!!

      • pössis3

        Sä olet vaan kateellinen kun sua ei muista kukaan.


    • röhröh4

      "Sä olet vaan kateellinen kun sua ei muista kukaan. "

      Kertoo taas karua kieltä vallitsevasta kaunan ja katkeruuden tilasta.
      Miksi pitäisi haluta että muistellaan sihinää kaljatölkin ääressä ja päälle käskytykset "kavereille"?!

    • lekentaarisen_tavallinen

      Nimimerkki "hehheh2" kirjoitti 23.10.2018 siitä, kuka on legenda: "Eli mielestäni tuohon arvonimeen kuuluisi olla vaikka hauska, mukava, reilu, hyvä jutunkertoja, taikka muuten yhteisölle/ystäville hyödyllinen tavalla taikka kolmannella."

      Tuon luokittelun perusteella useammat Siilinjärven juoruilevat sedät ja tädit ovat legendan arvonimen ansainneet. He ovat varmasti omasta mielestään hauskoja, mukavia ja reilusti mutjauttelevia hyviä jutunkertojia ja monellakin tavalla hyödyllisiä toisille kokkapuheen pitäjille. Ei legenda välttämättä olekaan ihminen, jota kaikki ihannoivat. Kyllä ihan tavallinen ihminenkin voi olla legenda omassa sarjassaan, jotkut jopa ilman sitä sarjaakin.

    • hehheh2

      "Tuon luokittelun perusteella useammat Siilinjärven juoruilevat sedät ja tädit ovat legendan arvonimen ansainneet. He ovat varmasti omasta mielestään hauskoja, mukavia ja reilusti mutjauttelevia hyviä jutunkertojia ja monellakin tavalla hyödyllisiä toisille kokkapuheen pitäjille. Ei legenda välttämättä olekaan ihminen, jota kaikki ihannoivat. Kyllä ihan tavallinen ihminenkin voi olla legenda omassa sarjassaan, jotkut jopa ilman sitä sarjaakin. "

      Eihän se mihinkään arvonimeen riitä jos "omastamielestään on". Eikä "juoruilu" nyt ainakaan itseni mielestä ole hauskaa tai reilua jne., pikemminkin päinvastoin on rumaa jos jonkun selän takana puhutaan. Mutta tarkoitin lähinnä reiluja henkilöitä, ja sellaisia hyviä jutunkertojia, jotka "kertoo legendaa", jo puheessaankin. Vähän siihen suuntaan kun savolainen "viäräleukuus" joskus ymmärretään, mutta ei tietenkään se viärys mitään kieroa peliä ja sellaista kepulointia oikeuta.

      Mutta toki "legendaa" on monenlaista, ja kai ne pienissä piireissä hyvät legendat syntyvätkin. Mutta toisaalta ei se kaljalipittäminen nuorena vielä legendaa itsessään (mielestäni) tee.

    • Hehheh2

      Toivottavasti et nimim."lekentaarisen_tavallinen" ajattele, että kaikki "sedät ja tädit" on tuommoisia kun kuvaat. Kyllähän nyt jokainen lekentaari ikääntyy, mutta piirteet ei nyt niin vuosien saatossakaan täysin muutu, joku on "juoruilija" jo nuorena toinen taas ei, toinen taas voi luulotella niin koko ikänsä, vaikka se ei ehkä niin mustavalkoista olekaan. Pitää oppia hei tuntemaan eri ikäisiä, niin näkee, mutta en sano etteikö "Juoruilijoitakin" olisi, kaiken ikäisissä ...

    • anonyymi_aBV

      ravintola himalassa oli usein 90-luvulla parrakas kaveri joka kävi keskellä ravintolaa olevan tolpan pöytää puistamassa. tolppa oli yläpäästä pikkuisen löysällä joten piti melkoisen ryminän. samalla mies karjahteli kovasti. luulin ensimmäisellä kerralla että mies on vaarallinen mutta harmiton veikko kait se oli. ei hänen rymistelyään ainakaan kukaan noteerannut. hauska heppu.

    • kunniameneemainekasvaa

      JK on tosi naistenmies.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kukahan on Siilinjärven legendaarisin rekkailija??!


    • Anonyymi

      Niin, niin, mutta onkos Siilin legendoja olemassa yhden yhtä??!!

      Ehkäpä on, mutta ei niistä paljon ole kerrottu tässä ketjussa :D

    • Anonyymi

      Siilinjärvelätä on se Käteinen (lue Katainen), joka myi Suomen sähkökantaverkon ulkolaisessa omistuksessa olevalle Karunalle pilkkahintaan, vaikka varastaminen on vielä kielletty Suomessa. Kätrinenhän oli aikoinaan Siilinjärven kokoomusnuorten, Pialaveden kokoomusnuortenja Varkauden kokoomusnuorten valtakirjapuheenjohtaja hyvin tuloksin yhtä aikaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nosto.

    • Anonyymi

      Vieläkö Vekara on voimissaan?

    • Anonyymi

      Aikoinaan muistan miten muutama "kaveri " Vekarajärvelle aikamiehenä meni. Kyllä niiltä siellä viikset pois ajettiin, ja muutenkin palasivat jonnekin murrosta edeltäneeseen aikaan, jolloin rautaesirippu tippu vielä itän ja lännenkin moloista ...

    • Anonyymi

      Vielä 20 -v sitten Maukka ja kumppanit pitivät hienosti yllä Siilinjärven torilla kunnan kulttuurielämää. Nyt ei ole Maukkaa eikä kyllä torillakaan tapahdu nykyään yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Kopteritero on kyllä härski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopteritero on kyllä härski.

        Kuka tuo on? En ole koskaan kuullutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuo on? En ole koskaan kuullutkaan.

        Sikun jäbä joka tekee koptereita julkisilla paikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuo on? En ole koskaan kuullutkaan.

        Aappolankaan kaoppa ee oo ennee "aena aaki" ... Mistähän syystä EU sen sulkivat ...??!! ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aappolankaan kaoppa ee oo ennee "aena aaki" ... Mistähän syystä EU sen sulkivat ...??!! ...

        Samasta syystä kuin mitä noin 40 vuoden aikana reilut 3000 vastaavaa kyläkauppaa sulkenut. Eli että ei ole jatkajaa löytynyt, konkurssihan ei pieniä kauppoja kuitenkaan helposti uhkaa, kun investoinnit sen verran pieniä ... Mutta nuoriso on niin helppoon elämään tottunutta, että menee sitten vaikka isojen ketjujen "orjuutettavaksi" mieluummin, jos kaupan alalle menee ...

        Vaikka Eu:lle pienten kauppojen sulkemisessa ole toistaiseksi ollut osaa eikä arpaa, niin lopun se meinaa niistä tehdä. Vuoteen 2030 mennessä on kylmäkoneet uusittva vähempipäästöisiksi, mikä on isohko investointi pienille kaupoille eritoten ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikun jäbä joka tekee koptereita julkisilla paikoilla.

        Siis mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä?

        Viimeksi pyöräytti letkua fonttanellan miesten suihkuhuoneessa. Kyllä siinä porukat katsoi ja isit peitti lastensa silmät, että näin meillä siilissä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onko Tero simonsalosta. Tänään oli kopteri tehty k raudassa.

      • Anonyymi

        Ou nou minä olin silloin liikkeesä ja luulin että ilimari lenti kylän yli.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        <ei ole kuisn s-teräkstästä ... miskli luumusit luutaa, luupää ??!! .... Entäs pasi ja kettunen asuvatko vielä(kin) siellä??!! ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <ei ole kuisn s-teräkstästä ... miskli luumusit luutaa, luupää ??!! .... Entäs pasi ja kettunen asuvatko vielä(kin) siellä??!! ....

        Pasilla vaan oli jotain P - housuissa, ja Kettunen jäi silleen, että vain että ... kettusilleen ... :) ...


    • Anonyymi

      ONHAN SIILISSÄ SURULLISEN KUULUISA SIILIN PÖLJÄ KATAINEN CARUNAN MYYJÄ.

      • Anonyymi

        KETTUNEN oli pöljempi ... Ja Pasilla oli housuissaan ne mistä **^^^***:sen hallitus tuli mm.kuuluisaksi ... kuten muutkin ...


    • Anonyymi

      Sikun jäbät ja muutkin. Bussi alkaa olla täynnä torstain drag Pricilla show. Otetaan toinen bussi jos kylän ukot innostuu mukaan. Saisitte elämän "bussikyydin". Juhanille voi ilmoittautua fontiksen kassalla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mitä sanoo kylän mammat jos nyt jollakin sellainen vielä on kun papat tulee kotiin minihameissa ja korkkareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sanoo kylän mammat jos nyt jollakin sellainen vielä on kun papat tulee kotiin minihameissa ja korkkareissa.

        Tässähän alkaa ihan kostua kun tuollaista ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän alkaa ihan kostua kun tuollaista ajattelee.

        Laitapas puoleen kossua minullekin, puoleen kun ollaan vasta vielä näin alkuviikosta ... jhäh. jähä, jäh, jäh jääh .... :D


    • Anonyymi

      Missä asuu se ketun v**tunen eikun zen v**un kettunen ... ei saatavat kun siltä vielä jäi ... jos on kouluttautunut, niin oisi silläkin etenkin voinut ne maksaa, kuhan jaksaa ... Kettunen ... Pasillekin ... :)

      • Anonyymi

        Kakattaako sua?


      • Anonyymi

        Pöljänarto ja kopteritero siinäpä siilin parhaat hahmot. Kehvontimppa ja isoVee hyvinä kakkosina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöljänarto ja kopteritero siinäpä siilin parhaat hahmot. Kehvontimppa ja isoVee hyvinä kakkosina.

        Ketä Ne olivat??!!
        Kaikki ei tunne ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakattaako sua?

        Toisinaan kyllä ... Eikös itteäsi sitten koskaan?! ... Ei kun emmä sillä mut kun ei siitä enää tarvi ottaa mallia, että tekee housuun ja juoksee sitten löysät housussa niin että rappukäytävä roiskuu ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöljänarto ja kopteritero siinäpä siilin parhaat hahmot. Kehvontimppa ja isoVee hyvinä kakkosina.

        Mukavia seuralaisiahan ne mielikuvitusystäväsikin ovat. Mutta kuule : jos ovikello pian soi ja menet avaamaan, niin melko suurella varmuudella näet oven avatessasi pari valkotakkista setää, muista sanoa heille päivää, ja olla muutenkin "siellä" sitten ihan kiltisti, jookos ...?!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöljänarto ja kopteritero siinäpä siilin parhaat hahmot. Kehvontimppa ja isoVee hyvinä kakkosina.

        Ole kaiketi itse moottorilassi harjamäen kupeesta. Kumpa vaan oppisit joskus harjalla puhdistamaan ja lanaamaan itsesi ja mielesikin ... :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöljänarto ja kopteritero siinäpä siilin parhaat hahmot. Kehvontimppa ja isoVee hyvinä kakkosina.

        Arjan Pöldä oli tosiaan ihan melkein joskus koptereisseen, kun Teptori lähes sen tulkoot sen lähes housuhameessa lähes kävi se Arjan siinä suhteessa lähes kävi mutta käy se pian se siinä se käy sitten taas pian ja käy se, kyllä se käy taas se ... :D ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arjan Pöldä oli tosiaan ihan melkein joskus koptereisseen, kun Teptori lähes sen tulkoot sen lähes housuhameessa lähes kävi se Arjan siinä suhteessa lähes kävi mutta käy se pian se siinä se käy sitten taas pian ja käy se, kyllä se käy taas se ... :D ...

        Tarkoitat Kiikka vissiin Arjan kaatoon vissiin tämmösiä :


        https://www.youtube.com/watch?v=kG12C1oX5Eo


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavia seuralaisiahan ne mielikuvitusystäväsikin ovat. Mutta kuule : jos ovikello pian soi ja menet avaamaan, niin melko suurella varmuudella näet oven avatessasi pari valkotakkista setää, muista sanoa heille päivää, ja olla muutenkin "siellä" sitten ihan kiltisti, jookos ...?!!

        Entä jos siellä on kopteritero ja vetää valkotakin sivulle ja alkaa floppaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos siellä on kopteritero ja vetää valkotakin sivulle ja alkaa floppaamaan.

        Entä jos hakeutuisit sinne valkotakkien seuraan ihan rauhallisesti, noine kummine mielikuvitusystävinesi ?!! ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos hakeutuisit sinne valkotakkien seuraan ihan rauhallisesti, noine kummine mielikuvitusystävinesi ?!! ...

        Nuo ystävät ovat oikeita siilinjärveläisiä. Löydät ne yhdistyksestä nimeltä siku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ystävät ovat oikeita siilinjärveläisiä. Löydät ne yhdistyksestä nimeltä siku.

        Ainoa siku minkä googlettamalla löydän on saksalainen, ja valmistaa lasten muovituotteita, muuta pienoisautoja, - traktoreita, ja muuta sellaista ... Tämä alkaa kuulostaa aika naurettavilta nämä tietyn kaverin jutut. Voisi vaikka vähän tarkkailla ylläpitoa ja muuta ajatellenkin, kun saman nimisia voi asua noilla alueilla, mihin noita mk-ystäviään työntää ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa siku minkä googlettamalla löydän on saksalainen, ja valmistaa lasten muovituotteita, muuta pienoisautoja, - traktoreita, ja muuta sellaista ... Tämä alkaa kuulostaa aika naurettavilta nämä tietyn kaverin jutut. Voisi vaikka vähän tarkkailla ylläpitoa ja muuta ajatellenkin, kun saman nimisia voi asua noilla alueilla, mihin noita mk-ystäviään työntää ...

        voe tokkiisa et sie kuukkelilla jäbien salaseuraa löyvä, yhen ainaki tunnet ja se on isovee


    • Anonyymi

      Eikös siellä ole porno Erkki?

      • Anonyymi

        Ei ja ei, en usko että "siellä" tosiaan on enää kukaan ... Mutta jos siellä joku on, niin se voi hyvinkin olla lähinnä Erno Porkki ??


      • Anonyymi

        Tämä taitaa olla tuttu tapaus🤔


    • Anonyymi

      Keinänen on hyvällä matkalla alansa legedaksi

    • Anonyymi

      Kehvontimppa ja takasillalla ruuhkaa, pöljänarto ja kaksoiselämää, isovee lotinaa hississä...näitä riittää tässä kylässä.

    • Anonyymi

      Mutta tämmöistä Keinästä on vAin yksi.

      • Anonyymi

        On niitä ... useampia ... :)


      • Anonyymi

        Mitäs Keinäselle kuuluu ... Luulin aina että tietä on AINAKIN 2, mutta ehkä sotkin ... ÄHHEh ... No mitäs Semmoista Keinäselle kuuluu, toivon jopa että hywwee päewee & suhteetonta YÖn pimmeyttä Keenäneenniin suanunna oes ... Vuan misteepä reppan keekka ruojoo rienee ... :)


    • Anonyymi

      Myös Maurice Renault kuuluu näihin legendoihin. Maurice on vanha ja kunnioitettu legioonalainen Kehvon suunnalta ja huhujen mukaan vaikuttaa tällä hetkellä Ukrainan suunnalla.

      • Anonyymi

        Uskotaan jo, ja lähtisin itsekin mieluummin muukalaislegioonaan kuin kehvolla, tottahan taku ... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotaan jo, ja lähtisin itsekin mieluummin muukalaislegioonaan kuin kehvolla, tottahan taku ... :)

        Onkohan Uolevi Peugeot sukulaesija :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan Uolevi Peugeot sukulaesija :P

        Tunsin "taannoin" erään kivankin verevän naisen, joka ajoi "Pösö:llä", eikä tosiaan ollut S:järjeltä ... :D


    • Anonyymi

      Sikun kundien ei pitäisi mennä SOVELTAMAAN omia päähän pistojaan asiasta tietämättömän noviisi. Kyllä valmistajan sivuilta ohjeet löytyy, mutta valaisimen rikkomis ja tuhoamis ohjeita ei valmistajankaan sivustoilla . . . . . valitettavasti ole eikä LÖYHDY ! Mutta tuo rikkomis ja tuhoamis geeni joillakin ihmisillä on luonnostaan. Se kun on monelle semmoinen LOPPUMATON ! luonnon vara. Ehkä pätkä rautatie kiskoa olisi näille hajottajille kuitenkin liikaa ?? Sen luulisi säilyvän ehjänä isältä pojalle . . . ja äidiltä tyttärelle . . . . VAI MITENKÄ LIENEE ?

    • Anonyymi

      Outoa kovin on teksti nuorisolta??! ... Mutta näin eläkeikäisenä "pappana" :D kiinnostaisi tietää, että onko tuo Siku yksinkert.lyhene Siilijärven kunnasta vai joitain muuta (ennen pakollista kuntaliitosta tms.) ... ??! ...

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo ole Siilinjärven kundit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole Siilinjärven kundit.

        Ei kun Siilinjärven Kulinaristit. Tattikeittoa Kopteritero tarjoili pojille viime viikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun Siilinjärven Kulinaristit. Tattikeittoa Kopteritero tarjoili pojille viime viikolla.

        Kopteritero asuu simonsalossa ja on sikun puheenjohtaja. Jäbällä on aivan valtava kypärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopteritero asuu simonsalossa ja on sikun puheenjohtaja. Jäbällä on aivan valtava kypärä.

        Mikähän osasto herralla on?! Miten olisi niitten lääkkeitten tarkastus ??!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän osasto herralla on?! Miten olisi niitten lääkkeitten tarkastus ??!

        Suljettu osasto tietenkin, mitä tuota nyt edes kyselemäänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suljettu osasto tietenkin, mitä tuota nyt edes kyselemäänkään.

        Pahvi, sielläkö on koneet ja rensselit käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole Siilinjärven kundit.

        EI OLE VAAN : Kuulinjärven Sintit ... Ja nitten "valtavien kypärienkin" suurin on alle 2 senttiä ... Älä "mies" nyt ainakaan siitä revi ... :D ...


    • Anonyymi

      Tulisiko minusta siilin legenda👗

      • Anonyymi

        Mene muualle niin alkaa "kalat" jo sinteistä kasvaa silmistä ja nenästä ja vasemmiston korvasta ....


      • Anonyymi

        Rakentaja korkeintaan, ja sekin ISO EHKÄ ... Älä vaan mene kirvesmieskouluun ... :P


      • Anonyymi

        Haluaisin kyllä jotain todisteita siitä, että näitä tiettyjä henkilöjä on edes olemassa. Eli näitä mistä ilmeisesti erään henkilöt jatkuvasti jauhaneet ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin kyllä jotain todisteita siitä, että näitä tiettyjä henkilöjä on edes olemassa. Eli näitä mistä ilmeisesti erään henkilöt jatkuvasti jauhaneet ...

        Mene huomenna fontanellan saunaan missä nauru raikaa 19:15 niin saat todisteen takaa.


    • Anonyymi

      Pöljällä ollaan joo.

    • Anonyymi

      Joku eläkeläiskäppänä väänti housut nilkoissa paskaa liikenneviherkaistalle joskus 1999 loppukesällä.
      t:ohiajaja

      • Anonyymi

        Niitä täällä riittää.


    • Anonyymi

      Vieläkö harjamäen hörhö liikuskelee kylillä.

      • Anonyymi

        Taitaa laulella urheilutapahtumissa matalalta aina sen saman kappaleen. Sitäkö ukkoo tarkoitat.


    • Anonyymi

      Legendasta en tiedä mutta tietääkö kukaan sitä huonohampaista ukkoa joka puhelee itsekseen. Alkosta tuli viime viikolla.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe