Eli siis erotiin exän kanssa tossa reilu viikko sitten, mulla on häntä kohtaan vieläkin tunteita ja haluaisin vielä jonain päivänä yrittää hänen kanssa ehkä uudestaan, mutta nyt sitten mun paras kaveri on mennyt yrittämään häntä ja se on alkanut oottamaan päähän, niin mitä mun pitäisi tehdä teidän mielestä ?
mitä tehdä kun paras kaveri koittaa exää
pelimiesxq
6
170
Vastaukset
- koittaa
Lakkaa kitisemästä ja yritä olla mies.
- pelinainenqx
Aloittajan teksti vaikutti kyllä naisen tuotokselta.
- koittaa
pelinainenqx kirjoitti:
Aloittajan teksti vaikutti kyllä naisen tuotokselta.
”pelimiesxq” on kyllä erikoinen nimimerkki naisella
Unohda se exä. Existä tulee exiä ihan syystä.
Unohda se!
Sinulla ei ole MITÄÄN "oikeuksia" exääsi, joten kaverisi on täysin vapaa yrittämään.- Exäsi
Olet säälittävä häviäjä.
- hyvät_ideat_sitte1990
voin sanoa ettei se ole sun paras ystävä enää törkeetä tollanen kyl
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651294Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1981291- 80992
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol279858- 73823
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67807Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6801Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment183763Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31705- 29688