Vihreät on täysin populistinen puolue. joka lupaa äänestäjille ummet ja lammet. mutta ei kerro mistä rahat tähän kaikkeen otetaan.
Vihreiden mielestä mitään voimaloita ei tarvita. kun sähkö tulee seinän töpselistä !
Vihreät puolustaa Tuulivoimaa joka on tosi kallista vaikka siihen työnnetään veronmaksajien rahoja miljarditolkulla.
Vihreät ovat olleet hallituksessa. mutta mitään hyvää eivät ole saaneet aikaa. vaan paljon pahaa-
Suomessa käytetään Venäjältä tuotua kivihiiltä kun Vihreät ei suostuneet. että käytetään kotimaista Turvetta.
Vihreät on älykääpiöiden puolue
Kuka äänestää Vihreitä ?
10
334
Vastaukset
- maailmaasyleilevät
Täysin höpöttäjäpuolue, jota seuraavaksi ilmeisesti vetää joku Emma Kari.
- Kaikki-hyvin-alle-bra
Toki tämä aina hyvä pitää mielessä Suomenkin vaaleista puhuttaessa. Sen verran on aina niillä samoilla sitä isoa pohjaa heti lähdettäessä.
http://www.rajatkiinni.fi/yle-mot-vaalivilppi-suomessa/ - VihreätRules
Suvaitsevaiset. Äänestys vihreille on osoitus, että rasismille on aika laittaa piste.
- Suvakismin_paradoksi
Vihreiden suvaitsevaisuuspolitiikan tuloksena Suomi muuttuu aluksi kantasuomalaisia syrjiväksi diktatuuriksi ja vähän myöhemmin islamilaiseksi teokratiaksi.
- Rohkeesti_vaa
Suvakismin_paradoksi kirjoitti:
Vihreiden suvaitsevaisuuspolitiikan tuloksena Suomi muuttuu aluksi kantasuomalaisia syrjiväksi diktatuuriksi ja vähän myöhemmin islamilaiseksi teokratiaksi.
Ei islamissa ole mitään pelättävää, rasistit pelkää aina kaikkea uutta.
Rohkeesti_vaa kirjoitti:
Ei islamissa ole mitään pelättävää, rasistit pelkää aina kaikkea uutta.
Tukholman terrori-iskunkaan uhreilla ei ollut mitään pelättävää?
- jännäjuttutää
Pelottaa nuo vihreät. Tekeeköhän heistä kukaan ns. tuottavaa työtä? Taitavat olla töissä joissa palkan maksajina ovat veronmaksajat. Jos nyt yleensä ovat töissä. Mielellään jakavat toisten ansaitsemia rahoja kyllä.
Minä äänestän katsoin niinistön puheen, joka oli kuin minun suustani.
- eläpanikoi
Nämähän oli kunnallisvaalit eihän kukaan vihreitä äänestä eduskuntavaaleissa,sotekannanotto tais olla kyseessä.
- suvaitsevainen_vihreä
Mikä vitun kysymys!?
Aika helvetin moni äänesti, Jyväskylässä jopa suurin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1016390Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3355749Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk613495Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123385Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062779Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211770Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t131755Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1881224- 931153