Karmee myötähäpeä! Näköjään kannattaa mölytä ja vedota vähälahjaiseen kansanosaan :DDDD
Se pääsi läpi :D
4
226
Vastaukset
- PitääMinkäLupaa
Meni sitten ketjun aloittajalta näköjään yöunetkin, kun viesti on kirjattu kolmen aikaan yöllä...
- Ihanjäiäänestys
Vähemmälläkin menee kun valtuustoa kattelee. Mitähän nyt keksivät meidän rahojen kulutukseksi. Joku uusi yhtiöittäminen olis hyvä. Kyllä nyt saadaan uimahalli kun kaikki sitä lupasivat, se tipahtaa taivaasta eikä maksa ku 20 miljoonaa. Nehän vois nyy ulkoistaa valtuuston, vuorollaan yhden tien asukkaat päättämään hannankull... esitykset.
- ehhhhhhhheheheh
Onko tämä mölyäjä saanut vielä mitään aikaiseksi, muuta kuin meuhkannut facebookissa?
- mölyapina
Eipä ole mölyäjä saanut mitään vielä aikaiseksi.
Vähälahjaisen on helppo vedota vähälahjaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242