Moukka ja itserakas

Kottariope

Suututtaa Jorma Uotisen moukkamaisuus. Eilenkin istui tuomaroimassa hattu päässä. Vaikka on kuinka taiteilija, käytöstavat kunniaan. Miespuoliset henkilöt ottavat AINA hatun päästään, kun tulevat sisätiloihin. (Poikeuksena julkiset tilat, kuten kaupat. Virastoissa asioidessakin on kohteliasta ottaa päähine pois.) Naista tervehtiessäkin miehen on kohteliasta nostaa lakkia. Tämä itserakas narsisti puhutteli ison joukon naisia hattu päässään.

Jorma on selkeimmin puolueellinen tuomaroidessaan. Onneksi oli älynnyt edes hivenen nöyrtyä ja häpesi edellis sunnuntain tylytystään.

Tuokko saanut ansiottaan korkeita pisteitä. Toivon finaaliin Markon ja Kirsin sekä Lauran ja Mikon.

6

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorrma

      Siellä se Jorma piereskelee itseensä niin tyytyväisenä.

    • ksndh

      Jorma on hyvä valinta tuomaristoon. Edustaa laajempaa näkemystä tanssista kuin nämä Helena ja Jukka ammattilaiset, joiden tausta on kilpatanssissa ja tuomarointi sen mukaista.
      Jorma Uotinen pukeutuu näyttävästi ja tyylkkäästi. Hattu ei haittaa nykypäivän miehen pukeutumisessa onhan se osa asukokonaisuutta. Jorma on myös herrasmies jolla on paljon kansainvälisiä kontakteja arvovaltaisiin taiteilijapiireihin.
      Jorma Uotista ei voi parhaalla tahdollakaan kuvailla moukkamaiseksi, joka niin hänestä väittää on itse sitä, itserakas moukka, joka on tietävinään miten muitten tulee pukeutua ja käyttäytyä.

    • 89hg78

      Nimimerkki "kottariope" on henkilönä sellainen joka vahtii toisten käyttäytymistä ja pukeutumista eikä huomaa omaa typerää käyttäytymistään. Kirjoittaa mollaavaa tekstiä nimeltä mainiten henkilön ja kuitenkin itse pysyy nimimerkin suojassa. Käytös osoittaa suurta sivistymättömyyttä.
      Jorma Uotinen esiintyy omilla kasvoillaan ja vastaa omista tekemisistään ja sanomisistaan.
      Tanssikilpailun tuomaristo on asiantuntevaa ja varmasti tarpeeksi sivistynyttä tämänkin kaltaiseen TV-ohjelmaan.

      • viisuri

        Oletkos koskaan kuullut sanoja: Etiketti ja käytöstavat??? Nämä on Uotisella totaalisesti hukassa, sanoisin minäkin.

        89hg78, että et siis itse syyllistynyt mielipiteensä esittäneen mollaamiseen.


      • Pylli-täti

        Mukavaa ja fiksua sinulla nimimerkki 89hg78, että et itse arvostellut nimimerkin suojissa nimettömänä muiden kirjottajien tekemisiä!
        Kukas se täällä vahtiikaan ....koko ketjuhan on täynnään nimimerkkien mielipiteitä tanssijoista ja tuomareista. Asetat itsesi muiden yläpuolelle luullen olevasi parempi vaikka syyllistyt aivan samaan. Onhan täällä arvosteltu muidenkin tuomareiden käytäntöjä, mutta herne meni pikku nenuun vain tästä yhdestä.


        JK; Herrasmies ottaa tosiaankin päähineen pois sisällä ja naista tervehtiessään!!!! Hyvät vanhat käytöstavat pätee vieläkin!


    • Vituttaja

      Kummallista että sai velkansa anteeksi...ei onnistu tavan duunarilla....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe