Persuja enemmän kuin vihreitä

Sinnetännemäki

Perussuomalaiset saivat näissä vaaleissa yhteensä 769 valtuustopaikkaa koko maassa.

Vihreät saivat vain 536.

Prosenteilla ei ole mitään merkistystä, vain paikkamäärillä on ja niissä Vihreät jäivät Perussuomalaisista kauas taakse.

9

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • känsikäs

Kyllä minua niin harmittaa. kun menin persuja äänestämään sen onnettoman grillimakkaran saattelemana. Olisi kannattanut antaa äänensä kokoomukselle, niin olisin saanut marie karamellin ja vieläpä juhlia vaalivoitosta.

• MakkaraPaskattaa

Karamelleilla ei tuu jytkyä. Makkaralla lentää kunnon jöötit perrseestä !!!!

• kapuloita.rattaisiin

Nyt voivat ainakin yrittää ajaa elintasopakolaiset pois maasta. Oikeita pakolaisia pitää toki auttaa mutta nämä "valepakolaiset" ja sossun rahat mielessä ostareilla pörräävät mamut veks.

• KysynVaan-76

"Perussuomalaiset saivat näissä vaaleissa yhteensä 769 valtuustopaikkaa koko maassa.
      Vihreät saivat vain 536. Prosenteilla ei ole mitään merkistystä, vain paikkamäärillä on ja niissä Vihreät jäivät Perussuomalaisista kauas taakse."

No nyt kun huomasit tämän huutavan vääryyden, varmaan teet kansalaisaloitteen jonka mukaan Vihreät saa heti seuraavissa kunnallisvaaleissa ääniosuuttaan vastaavan paikkamäärän ja Persujen paikkamäärää lasketaan radikaalisti?

• näinseo

vihreät äänestä ihminen
        perussuomalaiset rasisti !

• pelkuritta

ihanan valinnan jalkeen kaveri ilmoittautui ulkoministeriksi,haluiseksi,,,siis soini pitäis väisty,,,
      siis vihreiden kohtalon toiston on eessä,,,varmaah,,,rehelliiinen perustaja kannattaineen työnnetään ulos,,jatkossa,,, klintos,hillerin tyylisen enemmistöllä eteenmpäin,,,,se näkee ihan pian president,vaalikampaniassa,,,,,mut se aiheutta äänestysprosent,,,-jopa yli 80 %

• kättelix

kaikki on super,loistava persun selvänteki hillar,klint leirissä,,,vain yhden pikkuiisen
        kielin,virhe----U kirjaimen on hukassa,,,,ollan vielä EUssa,,eikä pelkä e -ssä,,,,

• turhalla

positiivi vaikutuksen politisella toiminnalla,,,,-on molemmilla sama,,----- N O L L A---O-----

• äänimäärät

Kyllä nuo viime eduskunta vaalien äänestämiset meni harakoille. Perussuomalaisista odoitettiin paljon ja se näkyi jytkkynä.Tuli hytky / katso aatteet ja työmiehen asialla olemiset .moneelle varsin pettymys ,sillä ilmassa oli yhteishenkeä ja odeoituksia että vihdoin tavallisen kansalaisen ääntä kuullaa ja tarpeita huomioidaan politiikassa.toisin kävi.

lopputulos on jopa karmaisevan huvittava. Muutama perussuomalainen jäi hallityukseen,puolueen ajautuessa ristiriitoihin ja näille jotka ikäänkuin omintakeisesti jäivät hallitukseen,haltuun jäi valta.
      Kokonais äänimäärä joka näiolle ehdokkaille on suoraan annettu,tuskin ylittää äänimäärää,joka oikeuttaisi hallitus puolueena toimimiseen. Tuossa suhteessa itse Ps putosi oppositioon ja puolueen oppositio otti vallan. Valln johon ehkä kokonaisäänimäärältään jo jollakin muulla puolueella olisi ollut tuossa suhteessa kansandemokraattisen järjestelmän kautta oikeus suuremmassa määrin kuin näillä sinisen linjan kavereilla, jotka irtautuivat Ps:stä. Kaikkinensa lopputulema on kaikkea muuta kuin demokraattista vaalijärjestelmää ja kansainvaltaisuutta kunnioittava.Pikkeminkin sitä halventava,sillä suomi on kansanvaltainen demokratia jossa kansalaiset luovuittvat vallan valitsemilleen päättäjille vaalien kautta.Miten tässä tilanteessa nyt näkyyy tuon äänestyksen tulos ja kansan tahto nykyhallituksen muodossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      145
      2720
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      1995
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1614
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe