Ja niin kansa on puhunut ja valitus jatkuu..

postmordem

Hohhoijjaa, oikeen sitä kait pitää uskoa sitten ettei paikkakunnalla näköjänsä ole mitään vialla kun ei sitten mitään tapahtunut oikeastansa vaaleissa.
Sama palokärki, tiirikka tj, murske moguli ja muutama muu seniili huru ukko valittiin jälleen kerran samoille paikoille ja joku pientä penistä vahdannut kokoomukseen uutena tulokkaana mutta tuskinpa homma paranee nykymenosta, päin vastoin. No persut sai turpaansa ja aivan syystä, pettivät sen kansan joka heidät valtaistuimelle suurin odotuksin nostivat. Mutta saman kohtalon olisi keskustan köyhäin riisto politiikka saanut kokea ja kokoomuksen öykkärit.
Sitoutumattomilla olisi pitänyt olla 50 ehdokasta niin ehkä parempi saalis olisi vielä tullut. Hyvähän se oli nytkin mutta aika hiljaista oli touhu heidän puoleltansa, harmi Majanen taitaa ryhmineen olla ainoa joka ajaa paikkakunnan etua pahemmin omaa pussiaan täyttämättä mutta aikapa näyttää josko keskustan sekä kokoomuksen paikalliset pikku päättäjät ymmärtisivät laskeutua norsunluu torneistansa kun ne vaalipuheet teeseineen olivat niin mahtavia jotta Virrathan kukoistaa viimeistään ensi vuonna tehtaita ja työpaikkoja täynnä.
Vaalilupausvastuuseen ja tulosvastuuseen vaadittava päättäjiä kerta niin tykkäävät touhuta siella kunnantalolla, ei tämä muuten lähde nousemaan pelkän itsekehun varassa.

7

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korruptio

Ei Virroilla oon oikeata demokratiaa, vanhat puolue mursut vie parhaat paikat vaikka ei oo ääniä montaa saanutkaan . Sairasta.

• Sivustaseuraan

Vaikuttaahan voi monella tavalla. Ota ihmeessä yhteyttä omaan valtuutettuusi, hänelle olet äänen antanut ja hän siis edustaa myös sinua ja tulisi toimia myös sinun äänitorvena. Ei täällä huutelu taida auttaa, mutta asioiden aktiivinen eteen päin vieminen on toinen juttu.
      Uskomatonta kuinka Virroilla on aina tätä huutelua ja parjausta, mutta kukaan ei halua itse ryhtyä ehdokkaaksi. Kunta on paljon muutakin kuin valtuutettujen päätökset, se henki mikä kunnassa vallitsee vaikuttaa aika paljon koko Virtain elinvoimaisuuteen ja vetovoimaan!

• kiitosjanäkemiin

kyllä pitäs olla opetus ja sotepuoli ainakin kunnossa !!! asiantuntemusta pääsi niin paljon läpi... mut mitä veetä... tännehän piti saada työpaikkoja, että olis oppilaita uuteen kouluun...??? yritysten vastustajat siellä jyllää yhä, miksi?

• DilldeDong

Yhtäkään yritystä ei pitäisi vastustaa, joka tänne kyläpahaseen haluaa tulla. Riippumatta siitä, että saattaisi jopa kilpailla jonkin jo paikkakunnalla olevan yrityksen kanssa. Vain sillä tavoin voidaan saada työpaikkoja ja sitä kautta menestysta Virroille. Vai onko niin, että Virroilla edelleen kuvitellaan "kesämökkikaupungin" olevan ratkaisu?

BTW Miksi myös Nicewood on nyt liitetty siihen piiiiiiiiiitkään torpattujen tulijoiden listaan?

• uurnillemars

Yllättävän paljonhan valtuusto muutuikin kun Virroilla on ollut tapana että samat äänestää samoja puolueita ja henkilöitä mitä on ennenkin äänestetty ja ne jotka ei ole äänestäneet ennenkään, eivät äänestäneet nytkään. Nämä jotka avoimesti kertovat kuuluvansa nukkuvien puolueeseen, ovat kuitenkin kaikista kovimpia valittajia.
      Todennäköisesti seuraavissa vaaleissa äänestestys prosentti tuskin tulee nousemaan koska huomattiin että pientä muutosta tuli jo pelkällä marisemisella.
      Mutta se mikä näyttää olevan väistämätöntä seuraavissa eduskuntavaaleissa , on viher-vasemmiston "jytky". Ne saivat jo vähän esimakua ja porukka on todella "yliaktiivista" eli näkyvät ja kuuluvat kaikissa medioissa.
      Kaikki vähänkään heihin yhteen kuuluvuutta tuntevat menevät kyllä uurnille koska kokevat olevansa vain puolustautumassa.

• jugend

Tämän takia demokratia ei toimikaan, koska aina on päädyttävä kompromisseihin,,,, Ikinä ei löydy asiaa joka sopii kaikille,,

• Uskaajatikku

Joo sootana vieköön, ei temokrati toimin6.minua ei kateliset ääntäny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe