Heiluttelee sisällä pakussaan naukion koulun pihalla tikkaria ja pyytää nuoria poikia ja tyttöjä pakuunsa. Kuka mies tämä on?
Soitettu poliisille.
Alaston mies pakettiautossa Kuusankoskella
35
1333
Vastaukset
- juujaei
Onhan se hyvä jos sillä olisi aikomus rikokseen, että on ilmoitettu ennaltaehkäisevästi.
Mutta tikkarin heilutteluhan ei ole rikos, tekee sen vaikka sitten keskellä toria, kaupan edessä jne.- juujaei
Nii, siis toki kokonaan alasti oleminen on kiellettyä julkisilla paikoilla. Mutta tikkarin heiluttelu ei ole rikos, koska siinä ei olla alasti.
- Tarkennustakovaadit
Entä alastomana pakettiautossa heiluttamassa tikkaria ja pyytämässä pikkulapsia kyytiin? Menisitkö?
- Juujaa1
Kai otit rekkarin ja muistathan auton mallin?
- gangstalkking
Onko aloittajalla valokuvaa autosta tai jotain muuta vastaavaa?
Vai onko tämä taas niitä vainojuttuja joissa luodaan hurja tapahtuma, sitten johdatellaan epäilykset yhteen henkilöön, kasvatetaan ympäristön painetta ja lopulta pyritään saamaan haluttu vainon kohde syylliseksi?- keksittyjuttu
Ja videoidaan autoa ja laitetaan jyytuubee ja odotellaan käräjiä.
- kohtasaattekuvia
Kaikki väittivät naiseksi pukeutuneen miehen kuusaalla olleen keksittyä juttua. No, kaikki lopulta uskoivat kun laitoin kolme kuvaa miehestä. Paikalliset todellakin ummistavat silmät ei mukaville asioille.
- kusymysmerkkii
kohtasaattekuvia kirjoitti:
Kaikki väittivät naiseksi pukeutuneen miehen kuusaalla olleen keksittyä juttua. No, kaikki lopulta uskoivat kun laitoin kolme kuvaa miehestä. Paikalliset todellakin ummistavat silmät ei mukaville asioille.
Miten naiseksi pukeutunut mies voi olla epämukava?
- ihmettelijätäs
Linnankundien jälkeen määrää poliisi. Sit seuraavaksi tavalliset kansalaiset. Miten muka tyhjä ilma voisi määrätä, kysyn vaan?
Koska olen lukenut täältä, ettei manneja ole alueella. Kuulemma ajettu pois.
- jormaaaaaa
Olipa iso uutinen.
- buhahhahhahaha
kouvostoliiton paskahousuvasikat taas vauhdissa.
kyllä nyt huollestuttaa,
kukka hatussa ja silleest. - reiluapitääolla
Mikä helv. ihmisiä nykyään vaivaa? Minun isä kun haki minua ala-asteelta ja kun perjantaina oli karkkipäivä, hän heilutti auton ikkunasta tikkaria tai karkkipussia monesti kaukaa jo kun menin autolle.
Onneksi ihmiset olivat viisaampia, eivätkä typeriä syyttäjiä. Jos joku olisi syyttänyt isääni, jos ei se olisi saanut tuomioo aiheettomast ilmiannost, niin minä tällähetkellä murskaisin sen luut kevyen rehellisen reilusti, vaikka olenkin 25-35 vuotta nuorempi keskimäärin, kun itse olen nyt 40-45v.- Kuusaallavissiinormaalii
Oliko hänkin alasti?
- outoaporukkaaa
"vaikka olenkin 25-35 vuotta nuorempi keskimäärin, kun itse olen nyt 40-45v."
siis täh ??? mitäköhän sä sekoilet?- reiluapitääolla
Nii, olen itse nyt 40-45v kun en tarkkaa ikääni tähän laita. Mutta kun minä olin ala-asteella niin mun isä oli n.35 ja varmaan myös muiden isät oli samaa luokkaa tai vaik 25-35v riippuen milloin saanu lapsensa.
Ja mun isä kun mulle heilutti karkkia autosta ja tikkaria. Niin jos muiden kakaroiden isät olisi mun isää pefofiiliksi syytelly, olisin nyt itse murskannut luut mun isän kiusaajilta.
Niin olenhan niistä kiusaajista 25-35v nuorempi tai voi olla että olen vaan 15-20v nuorempi. Riippuu ihan siitä milloin saanu lapsensa kukin.
Niin kyllähän minä 40-45 vuotias poika uskallan kovistella mun isän ikäisille vaikka ne vanhempia kuin minä. Eli olen sankari.
- itsetekisinniin
no en minä näe siinä kovistelussa mitään pahaa.
onhan ne sua varttuneempia ja vanhempia. - jälleenvitsiä
Enpä usko että heiluttelee. Ei kukaan nyt keskellä päivää tuollaista tekisi paikassa missä on ihmisiä, kameroita ymv. jäämättä kiinni.
- Rauha.taas.maassa
MieS on otettu kiinni. Oli juuri linnasta vapautunut linnakundi jolla aikaisempaa pedofilia taustaa.
- s----
Ootko ite ollu siellä, kun toistuvasti tässä ketjussa asiaa vähättelet tai sen kiellät?
- Onkonudistitäällä
Miehellä i ollut oma pakettiauto käytössä. Miehen henkilöllisyyttä selvitetään.
- Ohhhhhh
Alaston mies oli uimahallissa saunassa missä oli myös lapsia. Hui kuinka kauheaa.
- joooooooooooo
Kilpirauhasen häiriö,ei vo i pitää vaatteita hikoile liikaa.
- säätöävaille
Pitää sanoa sille että säätää ilmastointia, ettei ole niin kuuma. Ei tartte sit alasti olla. Tulee vielä väärinkäsityksiä.
- Huihuihui
Oho! Voi kun kauheaa. Maailma kaatuu.
- muusyy
Eipä siintä ole vaaraa kelleen, eikä se kellee kuulu jos omassa autossa on alasti tai pilkkihaalarit päällä. Yksityisaluetta ja sekin kertoo jo jotain yksityisalueesta, että poliisikin tarvitsee kotietsintäluvan, jos autoa tutkii jonkin asian yhteydessä.
Ja kun ei tapausta kukaan tiedä, onko kyseisellä väitetyllä tapauksella mennyt termostaatti, ilmastointi jne. rikki tai muuten vaan on kuuma.
Mut tyhmät syyttelijät ei tietty tajua sitä mahdollisuutta, vaan omien himojen mukaan keksii muista samaa.- alastomuus.normaalia
Olen runkannut yleisellä parkkipaikalla poliisiauton vieressä omassa autossani mutta ei tullut edes sakkoja.
- kokkaan.alasti
Kylläpä oli taas typerä ketjun aihe. Jos joku on autossa ilman paitaa, niin ei se ole alasti. Vai kävitkö vieressä katsomassa ja näit että oli housutkin pois? Ja vaikka olisikin alasti, niin eipä se kelleen kuulu.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768