Ihmeparaneminen

14

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä.agenda

      Kannabis on maailman paras lääke.
      Lääketeollisuus vain ei halua hyviä lääkkeitä, jotka tekevät terveeksi. Lääketeollisuuden intresseihin kuuluu, että ihminen saadaan popsimaan sen valmistamia pilleireitä mahdollisimman pitkään. Tautia ei paranneta, vaan lievitetään taudin oireita. Sillä keinoin tehdään rahaa.

    • mietitääs.vähän

      Niin, eipä tämä tieteenkuvalehden älymystö pystynyt myöskään auttamaan. Löytyy siitä sekin huomionarvoinen asia.
      Mikä siinä saattoi olla apua, olettaisin näin, että pipu saatiin hallintaan ja se auttoi oletettavasti siten, että elimistöllä oli uusi kanava siten taistella sairautta vastaan.
      Olihan tämä tieteen professorit hirvittävällä tavalla jo runnelleet tämän pojan elämää, kun he puoskaroivat hänen elämäänsä "muka" kuntoon, sen älynsä kautta.

      Siis ei ole yhtä johdannaista halleluja - huume auttoi - ajatusta.

      Asiaa siis pitää miettiä laajemmin, mihin ei ateismin kiemurat yllä.

      Paranemista voi estää se, että elimistöllä on suurempi haitta-aste hoidettavana, ettei resussit riitä muuhun.

      Samahan se on itsellänikin. Kun tuskat selässä on riittävät, se halvaannuttaa toiminnat hermoradoissa, rakko ei toimi, jalat ei kanna jne.
      Kun sitten se piipaa-auto tulee, lyövät huumetta elimistöön, vievät sairaalaan kipuhoitoihin, katetroidaan, tehdään sitä ja tehdään tätä, mutta kivunhoidolla saadaan elimistö taas keskustelemaan ja paraneminen alkaa.
      Rakko toimii, paska kulkee ja jalat kantaa.

      ts. katselisin asioita hieman laajemmalla näköalalla. Eli huume oli tämä avain siihen, että päästiin elimistön omaan hoitavaan aktiin, kun siitä kivusta, mitä kova lääketiede sai aikaiseksi, söhrimällä tyhmyydessään elämää.

      • siitä.lehtilinkistä

        Callie Blackwell heräsi saattokodissa poikansa Derynin vieressä ja oletti, että Deryn on kuollut. Deryn oli otettu saattokotiin viimeisiksi elinpäivikseen.

        14-vuotias poika oli ollut kovissa tuskissa, uupunut loputtomien kemoterapia- ja sädehoitokierrosten jälkeen. Hän oli haavojen peitossa, menettänyt täydellisesti vastustuskykynsä.

        Viimeisin luuydinsiirto ei ollut toiminut ja lääkärit kertoivat, että mitään ei ole enää tehtävissä. Perhe vietti joulua 14. joulukuuta, koska joulun pyhiin asti Derynin ei uskottu elävän.

        Siis vielä tuosta linkistä näitten viisaiden tieteenkuvalehtilehden avustajien apu, mitä he viisauden alttarilla pappispalvelua suorittivat.
        sädehoitoja, kemoterrapiaa jne. .... siinä menee vastustuskyky ja elimistö joutuu hirvittävään kamppailuun.


      • Mitä.opimme.tästä

        Mutta kannabiksen käyttö teki pojan terveeksi. Ei siinä jumalat tai syöpähoidotkaan auttaneet. Mitä tästä opimme? Kannabis on satatuhatta kertaa voimallisempi kuin yksikään jumala.


      • Mitä.opimme.tästä kirjoitti:

        Mutta kannabiksen käyttö teki pojan terveeksi. Ei siinä jumalat tai syöpähoidotkaan auttaneet. Mitä tästä opimme? Kannabis on satatuhatta kertaa voimallisempi kuin yksikään jumala.

        Vaikkakin kannatan kannabiksen laillistamista, inhoan yhtä jyrkästi jumaluskoa ja perustelemattomia väitteitä kannabiksen syöpää parantavasta vaikutuksesta.

        Poika oli saanut varsin kattavaa lääketietellistä hoitoa, joka kannabista todennäköisemmin pojan paransi.


      • Hyvä.olo.kannabiksesta

        Kyllä kannabis voi parantaa siinä missä sädehoito tai muut syöpähoidot.
        Säde- ja sytostataattihoidot tuhoavat myös valtavat määrät tervettä solua ja se puolestaan altistaa ihmisen muille sairauksille paljon helpommin.
        Kannabiksessa on se hyvä puoli, että se poistaa kiputiloja luonnollisin keinoin ja kun kroppa on kivuton, niin se on myös paljon rentoutuneempi ja levollisempi. Kiputilat aiheuttavat ihmiselle ärtyisyyttä ja jännitystiloja sekä masennusta, jotka todellakaan eivät myötävaikuta paranemisessa, päinvastoin.


      • katsantoja.asioihin

        Tuo kannabis- lääkkeenä ei paranna itsessään, vaan luo pohjaa, jos muuta apua ei ole ollut olemassa. Eli kannabista ei kannata käyttää siksi arkihuumeena, huumaustarkoitukseen.
        Siihen sitä ei ole tarkoitettu.

        Tuossa taannoin - taisi olla täälläkin viinin terveysylistystä.
        mutta nyt urheilulääkäri kertookin.
        http://www.is.fi/terveys/art-2000005166843.html
        Urheilulääkäri Pippa Laukka kertoo uutuuskirjassaan, mitkä terveysväitteet ovat pelkkiä myyttejä. Esittelyssä niistä viisi

        Mutta - 4. Punaviini on terveellistä
        ”Alkoholinkäytöllä ei ole minkäänlaista terveyshyötyä. Vielä 10 vuotta sitten Käypä hoito -suosituksessa ohjeistettiin, että kohtuullinen käyttö vähentää sydän- ja verisuonitautien riskiä sekä aikuistyypin diabetesta ja dementiaa. Uusimmat kansainväliset tutkimukset osoittavat nämä virheellisiksi oletuksiksi.”

        .... ts. punaviiniläisten odotukset eivät ole täyttyneet. Vaivat ovat olemassa.


    • awfargaa

      Joo, mutta ei anneta kun luullaan, että tulee nistiksi.

    • vieläjäsen

      No mutta, Jumalahan loi hampun lääkkeeksi, ei pilven polttoa varten. Minäkin tiedän tapauksia, joissa juuri kannabiksella on ollut erinomainen vaikutus niin syöpään kuin autoimmuunsairauksiin.

      • moniaparantaviakasveja

        Minäkin olen kuullut sellaisista tapauksista ja se että sitä ei polteta vaan siitä tehdään öljyä niin kuin tuossakin tapauksessa.


      • Yksi-usko
        moniaparantaviakasveja kirjoitti:

        Minäkin olen kuullut sellaisista tapauksista ja se että sitä ei polteta vaan siitä tehdään öljyä niin kuin tuossakin tapauksessa.

        Mielenkiintoista. Artikkelista ei selvinnyt, että ovatko lääkärit samaa mieltä lapsen paranemisesta kannabisöljyn avulla. Jos siinä on parantavia vaikutuksia, niin sitähän pitäisi tutkia enemmänkin. Muuttuuko ominaisuudet, jos siitä tehdään öljyä? jne.

        Luonnonkasvien avulla on parannettu ennenkin.

        Jotkut myrkkysienetkin menettävät myrkkynsä, kun niitä ryöpätään.

        Aloittaja kirjoitti: "Palstan "iloinen_naurajaa" -nimimerkkiä on pilkattu, mutta nyt hymy hyytyy lahkon aivo-orjilta."

        Iloinen_nauraja käyttää kasvia väärin, vain saadakseen pilven. Olisiko Jumalalla tuollekin onnettomalle kasville jokin hyödyllinen käyttötarkoitus.


      • iloinen_naurajaa
        Yksi-usko kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Artikkelista ei selvinnyt, että ovatko lääkärit samaa mieltä lapsen paranemisesta kannabisöljyn avulla. Jos siinä on parantavia vaikutuksia, niin sitähän pitäisi tutkia enemmänkin. Muuttuuko ominaisuudet, jos siitä tehdään öljyä? jne.

        Luonnonkasvien avulla on parannettu ennenkin.

        Jotkut myrkkysienetkin menettävät myrkkynsä, kun niitä ryöpätään.

        Aloittaja kirjoitti: "Palstan "iloinen_naurajaa" -nimimerkkiä on pilkattu, mutta nyt hymy hyytyy lahkon aivo-orjilta."

        Iloinen_nauraja käyttää kasvia väärin, vain saadakseen pilven. Olisiko Jumalalla tuollekin onnettomalle kasville jokin hyödyllinen käyttötarkoitus.

        Miten niin käytän "väärin"? Polttamisen lisäksi syön hampun siemeniä ja käytän muitakin hampputuotteita.

        Kannabiksen poltossa ei ole MITÄÄN väärää. Itse olen hamppuni kasvattanut ja saan sitä polttaa ihan vapaasti päästäkseni pilveen. Onko sinusta samaan? Ei taida olla vaikka helppoahan olisi ottaa lento Amsterdamiin tai San Franciscoon, varata hotelli ja polttaa pilveä laillisesti. Mutta sinusta ei ole siihen, sillä olet sanoinkuvaamattoman tyhmä lahkosi aivo-orja. Et pääse ikinä vapaaksi.


      • Yksi-usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Miten niin käytän "väärin"? Polttamisen lisäksi syön hampun siemeniä ja käytän muitakin hampputuotteita.

        Kannabiksen poltossa ei ole MITÄÄN väärää. Itse olen hamppuni kasvattanut ja saan sitä polttaa ihan vapaasti päästäkseni pilveen. Onko sinusta samaan? Ei taida olla vaikka helppoahan olisi ottaa lento Amsterdamiin tai San Franciscoon, varata hotelli ja polttaa pilveä laillisesti. Mutta sinusta ei ole siihen, sillä olet sanoinkuvaamattoman tyhmä lahkosi aivo-orja. Et pääse ikinä vapaaksi.

        >>Onko sinusta samaan>>

        Kuule, ei ole pienimpiäkään haluja päästä pilveen.


      • iloinen_naurajaaa
        Yksi-usko kirjoitti:

        >>Onko sinusta samaan>>

        Kuule, ei ole pienimpiäkään haluja päästä pilveen.

        Se voisi auttaa sinua vapautumaan lahkosi aivo-orjuudesta, mutta jos haluat olla maksumiehenä ja pellenä niin ihan vapaasti. Naurattaa! :-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe