Itse Jumala on selvästi saanut tarpeekseen nimensä väärinkäytöstä kun kirjaa pukkaa toinen toisensa perään. ;)
"Terho Miettinen hylkäsi helluntailaisuuden sillä hetkellä, kun hänen kuollutta omaistaan yritettiin herättää henkiin. Sitten hän alkoi kirjoittaa kirjaa."
Juttua aiheesta ainakin Ilta-Sanomissa ja Hesarissa.
Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Harhaanjohtajat
59
763
Vastaukset
"Elämme mielenkiintoisia aikoja."
Voi kai sen noinkin sanoa. Minusta on suorastaan järkyttävää, että aikuiset ihmiset voivat olla niin sekaisin, että yrittävät herättää henkiin vainajaa ruumiinavauksen jälkeen. On niin kuin "pikkuisen" eri asia kuin vaikkapa sinnikäs mutta epätoivoinen elvytyksen jatkaminen tilanteessa, missä vielä voi luulla olevan toivoa. Eikä silläkään ole niinkään väliä, että uskoiko hullua rituaalia tehneistä kukaan, että se onnistuisi. Riittää, että moista puistattavaa hihhulointia ylipäätänsä ovat menneet suorittamaan."Minusta on suorastaan järkyttävää, että aikuiset ihmiset voivat olla niin sekaisin, että yrittävät herättää henkiin vainajaa ruumiinavauksen jälkeen."
Se vielä aika yleistä.
Ehkä 10 % suomalaisista uskoo kyseisiin asioihin ja lisäksi noin 60% vastaaviin järjettömyyksiin.
Käytännössä kaikki uskovaiset ja uskonnollisiin yhteisöihin kuuluvat uskovat vastaaviin asioihin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704122200101955_uu.shtml- anna-palaa
Pe.ku kirjoitti:
"Minusta on suorastaan järkyttävää, että aikuiset ihmiset voivat olla niin sekaisin, että yrittävät herättää henkiin vainajaa ruumiinavauksen jälkeen."
Se vielä aika yleistä.
Ehkä 10 % suomalaisista uskoo kyseisiin asioihin ja lisäksi noin 60% vastaaviin järjettömyyksiin.
Käytännössä kaikki uskovaiset ja uskonnollisiin yhteisöihin kuuluvat uskovat vastaaviin asioihin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704122200101955_uu.shtmlJa sinä uskot ateismiin, kuten TERHOKIN, onko hyväkin kaverisi ? Ja näkyjen näkijään Pelliin .
TERHO MIETTINEN USKONTOJEN UHRIEN TUEN PUHEENJOHTAJAKSI (22.3.2016)
http://www.ateistit.fi/uutiset/uuti160322.html
Raija Pelli
Media ei ole tuomari eikä leimaa pitäisi asettaa epäiltyyn Jos Poliisi tv opetti, että syytön, kunnes toisin todistetaan, on
Raija Pelli kuitenkin törmännyt iltapäivälehtien lööpeissä turhan usein leimojen jakamiseen ennen viranomaisten tuomiota.
https://www.radiodei.fi/raija-pelli-toimittajalla-oikeus-kertoa-likainen-totuus-vaikka-raha-ohjailisi-pomoa/
Raija Helena Pelli on suomalainen toimittaja
Yleisradio siirsi hänet pois tuottajan tehtävistä kesäkuussa 2007 ja syyskuussa 2007 Raija Pelli irtisanoutui yhtiöstä. Raija Pelli tulee näkijäsuvusta.
Hän kertoo saavansa viestejä tuonpuoleisesta, kokevansa yliluonnollisia kokemuksia ja pyrkivänsä kehittämään näkijän kykyjään. Hän sanoo "avaavansa itseään näille asioille".
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raija_Pelli
Raija Pellin näkijän kyvyt herkistyvät, kun elämässä on vaikeaa.
Uskotko yliluonnollisiin asioihin?
- Itse pidän tätä herkkyyttä lahjana. Näen enteet usein unen ja valveen rajamailla, ja aamulla asia, jota pohdin, on minulle selvä, Raija Pelli selittää.
Yliluonnollisia kokemuksia Pelli kertoo kokeneensa jo pitkään.
Näkijän kyvyt kuitenkin nostavat hänessä päätään varsinkin silloin, kun elämässä on vaikeaa.
Pelli paljastaa myös, ettei hän ole suvussaan ainoa, joka saa viestejä tuonpuoleisesta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802287313008_uu.shtml
Ja ketäs ne Mellerin sänkykaverit oli, kun tunnut tietävän niin hyvin niin laita nimet esiin.
Linkkiä odotan. - Ah.hän.haisee.jo
Minusta siinä ei ole mitään järkyttävää. Herättihän Jeesuskin Lasaruksen joka jo mätäni.
Ihmisen järkeilyllä moni asia on järkyttävää mutta Jumalalle ihan normaalia, - kuneiole
anna-palaa kirjoitti:
Ja sinä uskot ateismiin, kuten TERHOKIN, onko hyväkin kaverisi ? Ja näkyjen näkijään Pelliin .
TERHO MIETTINEN USKONTOJEN UHRIEN TUEN PUHEENJOHTAJAKSI (22.3.2016)
http://www.ateistit.fi/uutiset/uuti160322.html
Raija Pelli
Media ei ole tuomari eikä leimaa pitäisi asettaa epäiltyyn Jos Poliisi tv opetti, että syytön, kunnes toisin todistetaan, on
Raija Pelli kuitenkin törmännyt iltapäivälehtien lööpeissä turhan usein leimojen jakamiseen ennen viranomaisten tuomiota.
https://www.radiodei.fi/raija-pelli-toimittajalla-oikeus-kertoa-likainen-totuus-vaikka-raha-ohjailisi-pomoa/
Raija Helena Pelli on suomalainen toimittaja
Yleisradio siirsi hänet pois tuottajan tehtävistä kesäkuussa 2007 ja syyskuussa 2007 Raija Pelli irtisanoutui yhtiöstä. Raija Pelli tulee näkijäsuvusta.
Hän kertoo saavansa viestejä tuonpuoleisesta, kokevansa yliluonnollisia kokemuksia ja pyrkivänsä kehittämään näkijän kykyjään. Hän sanoo "avaavansa itseään näille asioille".
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raija_Pelli
Raija Pellin näkijän kyvyt herkistyvät, kun elämässä on vaikeaa.
Uskotko yliluonnollisiin asioihin?
- Itse pidän tätä herkkyyttä lahjana. Näen enteet usein unen ja valveen rajamailla, ja aamulla asia, jota pohdin, on minulle selvä, Raija Pelli selittää.
Yliluonnollisia kokemuksia Pelli kertoo kokeneensa jo pitkään.
Näkijän kyvyt kuitenkin nostavat hänessä päätään varsinkin silloin, kun elämässä on vaikeaa.
Pelli paljastaa myös, ettei hän ole suvussaan ainoa, joka saa viestejä tuonpuoleisesta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802287313008_uu.shtml
Ja ketäs ne Mellerin sänkykaverit oli, kun tunnut tietävän niin hyvin niin laita nimet esiin.
Linkkiä odotan."Ja ketäs ne Mellerin sänkykaverit oli, kun tunnut tietävän niin hyvin niin laita nimet esiin.
Linkkiä odotan. "
Ja peku luikki taas poteroonsa, ei linkinlinkkiä. Paha laittaa Ah.hän.haisee.jo kirjoitti:
Minusta siinä ei ole mitään järkyttävää. Herättihän Jeesuskin Lasaruksen joka jo mätäni.
Ihmisen järkeilyllä moni asia on järkyttävää mutta Jumalalle ihan normaalia,Onko tuo yhtä totta kun se, että uskovat voivat juoda kuolettavaa juomaa vahingoittumatta?
Kiitos, mutta pitäkää joku järki mukana siinä mihin uskotte.- einäyeikuulu
torre12 kirjoitti:
Onko tuo yhtä totta kun se, että uskovat voivat juoda kuolettavaa juomaa vahingoittumatta?
Kiitos, mutta pitäkää joku järki mukana siinä mihin uskotte.Miksi jankutat AINA tuota samaa ? Missä sinä olit, kun JÄRKEÄ jaettiin?
einäyeikuulu kirjoitti:
Miksi jankutat AINA tuota samaa ? Missä sinä olit, kun JÄRKEÄ jaettiin?
Koska tuota ei ole tapahtunut siinä missä minä olen uskovia nähnyt. Jos yksi puhe on epäilyttävä, niin silloin kaikki muukin voi olla.
Epäilyksen varjo on heitetty: voiko Jeesuksen puheisiin luottaa? Jos tässä ei ole mielestäsi JÄRKEÄ, niin ei voi mitään. Kaikkea pitää voida epäillä."Eikä silläkään ole niinkään väliä, että uskoiko hullua rituaalia tehneistä kukaan, että se onnistuisi. "
Oikeastaan sillä on. Karismaattisissa piireissä aika usein pitää osoittaa muille ihmisille se uskonsa lujuus. Kai tuollainen johtaa myös melkoisiin ylilyönteihin.
- Tosi.asiassa
Eikös nämä Koivisto ja Jalovaara ole ihan luterilaisesta kirkosta lähtöisiä, eikä helluntailaisia.
Kuten moni hellutailaistakin voi olla. Mutta hyvin lähellä heidän oppinsa on helluntailaisia vaikka taitavat olla enemmän näitä "karismaattisia"?
- hmbvkjr
Samalaista rikollisuuden väärentämää raamatun tekstien muokkaajia ovat kaikki kristityt riippumatta mitä lahko edustavat! Tärkeintä herroille on vaan se, että maksajat / uskovaiset aivopestyinä mieleltään sairaina uskovat...
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko." hmbvkjr kirjoitti:
Samalaista rikollisuuden väärentämää raamatun tekstien muokkaajia ovat kaikki kristityt riippumatta mitä lahko edustavat! Tärkeintä herroille on vaan se, että maksajat / uskovaiset aivopestyinä mieleltään sairaina uskovat...
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."Sinä et siis ole krisitty?
- luekirjaheti
Ihan järkyttävää miten ultrakarismaatikot ovat pillastuneet Miettisen erinomaisesta kirjasta. Kaikkien suomalaisten tulee lukea se välttääkseen rahanheitto näille ja väärät parantamiset jne. Joukko on aivan hysteeristä kun arvostellaan heidän väärintekojasn. Mutta niin vaan mummot lähettää rahaa..
- Raukkaparat
Kirjassa puututaan myös lasten asemaan epäterveissä hengellisissä tilaisuuksissa ja yhteisöissä.
Eivät kaikki hengelliset tilaisuudet ja yhteisöt epäterveitä ole, mutta niitä kuitenkin on valitettavan paljon.
Pahimmillaan pelottavaa puhetta menee penkissä istuvan tai salin perällä leikkivän lapsen korvista sisään vuosikausia ja yliuskonnolliset vanhemmat eivät tajua ollenkaan kuinka ahdistavaa puhe voi lapsen mielestä olla.
Ei ole kovin vakuuttavaa jonkun tällaisella tilaisuuden jälkeen, kun lapsen vanhemmat sanovat lapselleen illalla, että nuku nyt ei siellä sängyn alla mitään mörköjä ole.
Mutta lapsi ei ehkä itse pelkääkään niin paljoa sängyn alla mahdollisesti olevaa mörköä, sehän olisi suorastaan helpompi vaihtoehto, enemmän hän pelkää jokapaikassa vaanivaa pahaa Saatanaa tai pienestäkin rikkeestä rankaisevaa vihaista Jumalaa.
Mitä tämä tekee koville tuomiopuheille vuosikausia altistuneiden lahkolaisten lasten mielenterveydelle ja loppuelämälle?
Perinteinen jäyhä ja kankea Evl. kirkko ja jotkut järkevät vapaat seurakunnat ovat tässä suhteessa paljon parempia, vaikka niissäkin pitää olla valppaana, ettei mätiä omenoita päästetä vahingossakaan sellaiseen asemaan, jossa on mahdollista tehdä vahinkoa seurakuntalaisten ja heidän lastensa mielenterveydelle.- Kunsaasenoikean
Uskon, että näitä epäterveitä yhteisöjä on ollut paljon enemmän satoja vuosia sitten. Kaiken näköisiä lahkoja on olemassa, ja on harmillista, että lapset ovat juuri herkkiä kaikille lahkojen tarjoamille asenteille ja arvoille.
Itse olen ollut hengellisen yhteisön jäsen lapsesta asti, mutta se on vain vaikuttanut positiivisesti minun elämääni. En ole ikinä uskonut mörköihin, en ollut edes kuullut niistä, joten olin oikeastaan hämmästynyt kun kaverit kertoivat tarhassa, että heitä pelottaa nukkua yksin, ainakin parvisängyssä. Olen oppinut olemaan ystävällinen ja välittävä, koska sellaisia ihmisiä seurakunnassani oli. Kaikki hyväksyttiin sellaisina kuin he olivat ja auttoivat sitä, joka tarvitsi apua. Olen kasvanut rakastavassa ilmapiirissä. Minulle on myös opetettu jo pienestä, että ihminen on epätäydellinen, mutta silti häntä rakastetaan. Eli pienet rikkeet on osa ihmistä, ja Jumala rakastaa häntä senkin jälkeen ja on valmis auttamaan vaikeuksissa...
Ehkä sen mistä erottaa 'terveen' ja 'epäterveen' lahkon on se, että toisessa ei ole sääntöjä, osallistumispakkoa tai hiljentymistä kyseenalaistettavista asioita, toisessa on. Toiseen tullaan osana lahkoa, toiseen tullaan omana itsenä, omasta tahdosta. Kunsaasenoikean kirjoitti:
Uskon, että näitä epäterveitä yhteisöjä on ollut paljon enemmän satoja vuosia sitten. Kaiken näköisiä lahkoja on olemassa, ja on harmillista, että lapset ovat juuri herkkiä kaikille lahkojen tarjoamille asenteille ja arvoille.
Itse olen ollut hengellisen yhteisön jäsen lapsesta asti, mutta se on vain vaikuttanut positiivisesti minun elämääni. En ole ikinä uskonut mörköihin, en ollut edes kuullut niistä, joten olin oikeastaan hämmästynyt kun kaverit kertoivat tarhassa, että heitä pelottaa nukkua yksin, ainakin parvisängyssä. Olen oppinut olemaan ystävällinen ja välittävä, koska sellaisia ihmisiä seurakunnassani oli. Kaikki hyväksyttiin sellaisina kuin he olivat ja auttoivat sitä, joka tarvitsi apua. Olen kasvanut rakastavassa ilmapiirissä. Minulle on myös opetettu jo pienestä, että ihminen on epätäydellinen, mutta silti häntä rakastetaan. Eli pienet rikkeet on osa ihmistä, ja Jumala rakastaa häntä senkin jälkeen ja on valmis auttamaan vaikeuksissa...
Ehkä sen mistä erottaa 'terveen' ja 'epäterveen' lahkon on se, että toisessa ei ole sääntöjä, osallistumispakkoa tai hiljentymistä kyseenalaistettavista asioita, toisessa on. Toiseen tullaan osana lahkoa, toiseen tullaan omana itsenä, omasta tahdosta.Tuo oli todella hyvä kannaotto.
- fkje21d
Kunsaasenoikean kirjoitti:
Ehkä sen mistä erottaa 'terveen' ja 'epäterveen' lahkon on se, että toisessa ei ole sääntöjä, osallistumispakkoa tai hiljentymistä kyseenalaistettavista asioita, toisessa on. Toiseen tullaan osana lahkoa, toiseen tullaan omana itsenä, omasta tahdosta.Niin, todellakin monet löytää positiivisuutta ja maksavat siitä, että saavat olla tällaisia...
uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
järjettömyydenne:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
HUOM!
Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi, siis Jumalan kieltäjinä ovat uskontunnustuksen antaneet.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
"Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."
-----------
Ei aivopestylle kelpaa Jeesuksen antama kielto....
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
Kirkko ja kaupunki –lehti julkaisi Samuli Suonpään puheenvuoron otsikolla: Pääsiäinen Abu Ghraibissa.
Kirjoituksen otsikosta ei voi päätellä jutun hauskinta antia, koska huumoripläjäys ei oikeastaan liity Pääsiäiseen vaan Harhaanjohtajat-kirjaan.
Jutun loppupuolella Suonpää kertoo:
”Helsingin Ruskeasuolla, oikeuslääketieteellisellä laitoksella, Koivisto, nykyinen kansanedustaja Mika Niikko ja muut vainajan omaiset kokoontuivat herättämään henkiin vasta kuollutta helluntaiseurakunnan pastoria. Tunnin verran siinä rukoiltiin.”
On tuo Niikko sekaisin, mutta että noin sekaisin…Amerikassa Kongressin Edustajainhuoneesta ja Senaatista löytyy jos jonkinlaista vipeltäjää, mutta sitten saman sarjan poliitikkoja on Suomenkin eduskunnassa ja se kertoo kaiken tarpeellisen suomalaisen uskonnollisen oikeiston realiteettitien tajusta.- NikaMiikko
Ja samainen Mika Niikko uhosi Jumalan ottavan siunauksensa maastamme tasa- arvoisen avioliittolain tultua voimaan.
Voi aikoja, voi ihmisten typeryyttä.
Mika Niikon usko oli lienet liian heikko, kun kuollut ei herännytkään ;O "...saman sarjan poliitikkoja on Suomenkin eduskunnassa..."
Aivan, ja niitä on hyvä tarkkailla.- Satu-Petteri
mummomuori kirjoitti:
"...saman sarjan poliitikkoja on Suomenkin eduskunnassa..."
Aivan, ja niitä on hyvä tarkkailla.Joko mummon salaliittoteoriat taas saivat vauhtia?
Tarkkaile sinä mitä perverssiä vihervasemmisto seuraavaksi on normalisoimassa ;) Satu-Petteri kirjoitti:
Joko mummon salaliittoteoriat taas saivat vauhtia?
Tarkkaile sinä mitä perverssiä vihervasemmisto seuraavaksi on normalisoimassa ;)Ei se ole mitään salaliittoa. Toimivathan nämä varsin selkeästi tietyn agendan mukaan, ja jopa itsekin sen välillä ilmaisevat suoraan.
Puolimatka perversoi jo kaikki muut ihmiset, paitsi jotkut uskovat avioliitossa elävät ja biologisia lapsia saaneet - he ovat Puolimatkan mielestä ainoita "oikeita" ihmisiä.
- Pudis55
Tällainen käytöshän on suora seuraus kristinuskon ihmeiden opetuksesta. Luulisi paavin ja piispojen olevan vain tyytyväisiä että vuosisatoja annettu aivopesu tuottaa tulosta = sekaisin olevia uskovaisia.
- UskoJumalaan
"Terho Miettinen hylkäsi helluntailaisuuden sillä hetkellä, kun hänen kuollutta omaistaan yritettiin herättää henkiin. Sitten hän alkoi kirjoittaa kirjaa."
Uskon, että Jeesuksenkin moni hylkäsi, kun alkoi herättää henkiin ihmisiä taikka parantamaan heitä.
Rukoilu myös kuolleen puolesta on kristillistä, jos Pyhä Henki tähän meitä kehoittaa. Meidän tulee vaan seurata KAIKESSA Jeesusta, vaikka tämä maailma olisi kuinka sairas ja raivoisa tahansa.- Oikaisua
Mutta ne, jotka puoskaroivat tämän Miettisen omaista, ne olivat Luterilaisia, Markku Koivisto pääpukarina.
Oikaisua kirjoitti:
Mutta ne, jotka puoskaroivat tämän Miettisen omaista, ne olivat Luterilaisia, Markku Koivisto pääpukarina.
Mukana hääräillyt Mika Niikko oli ja on helluntailainen. Ketä muista kuin Niikko ja Koivisto oli mukana?
Oikaisua kirjoitti:
Moni hellutailiikkessä kuuluu yhä luterilaiseen kirkkoon. Kaikki hellutailiikeessä olevat eivät kannata helluntaikirkkoa, vaan aika pieni joukko.
- ÄläSöpötä
mummomuori kirjoitti:
Moni hellutailiikkessä kuuluu yhä luterilaiseen kirkkoon. Kaikki hellutailiikeessä olevat eivät kannata helluntaikirkkoa, vaan aika pieni joukko.
Älä höpötä! Helkatti kuuluvat joko hellentaikirkkoon tai helluntaiseurakunnan. Koivisto ja Jalovaara ovat ihan perus luterilaisia.
ÄläSöpötä kirjoitti:
Älä höpötä! Helkatti kuuluvat joko hellentaikirkkoon tai helluntaiseurakunnan. Koivisto ja Jalovaara ovat ihan perus luterilaisia.
Otahan ensin selvää. Koivisto ja Jalovaara eivät ole perusluterilaisia.
- ke3cl2
Otahan selvää, paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden käsikirjaahan väärennettynä ja väärin tulkittuna kaikki kristityt käyttävät oppikirjanaan. Kristityillä on maailmassa yli 3500 lahkoa hajottamassa maailman ihmiskuntaa rikollisuudellaan...
12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
Uskontunustuksissaan ovat herrajaan jumaloivia eksytettyjä uskomaan kun uskomisen Jeesus kielsi. Se on sitä kristittyjen ateistien uskoa se...
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
----------------------
Jeesus ei ollut kristitty vaan KRISTILLINEN....
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
Ilm. 2:1-29
Pergamos
Tyatira
Sardes
Smyrna
Filadelfia
Efeso
Laodikea
----------
HUOM!
Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
----------
- jaloilleenpäässyt
Näinhän se menee.
"Pellin mukaan monia lahkoja yhdistää metodiikka, jota kutsutaan rakkauspommitukseksi.
Tällä tarkoitetaan yksilöön kohdistettua tunteiden osoittamista, jolla ihminen pyritään käännyttämään joukon jäseneksi.
– Houkutteluvaiheessa soitellaan ja kysellään kuulumisia, manipulointi alkaa myöhemmin. Tähän kuuluu räikeää hyväksikäyttöä, esimerkiksi taloudellista ja seksuaalista, Pelli kertoo.
Miettisen mukaan rakkauspommitus vaihtuu vähitellen ja vaivihkaa kohtuuttomiin vaatimuksiin.
– Ne tulevat sopivasti niin, ettei yksilö huomaa, mihin on joutunut. Kun ihminen ei pysty vaatimuksia täyttämään, hän kokee syyllisyyttä ja häpeää.
Pelli jatkaa, että koukuttaminen tapahtuu tyypillisesti kohteen ollessa elämässään ristiriitaisessa tilanteessa.
– Meneillään voi olla avioero, kenties sairautta tai muutto toiselle paikkakunnalle. Jos epävarmuuden sietäminen on vähän heikentynyt, siinä kohtaa hyvin helposti lahko iskee kiinni ja tarjoaa ratkaisuja."
Lähde: Yle uutiset- hdlhgfjhgkd
Rakkauspommitusta, just joo...
""Flirttikalastus" (engl. flirty fishing, FFing) oli rakkauspommituksen muoto, jota Kansainvälinen perhe -liikkeen naispuoliset jäsenet käyttivät vuosina 1974–1987: he värväsivät liikkeeseen uusia jäseniä tarjoamalla näille seksipalveluita. Jotkut myös keräsivät liikkeelle rahaa samalla keinolla.[1] Liikkeen oman ilmoituksen mukaan käytännössä ei ollut uskonopillisesti mitään väärää, vaan sen käyttö lopetettiin AIDSin takia.[2]"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rakkauspommitus - nähtyä
"Miettisen mukaan rakkauspommitus vaihtuu vähitellen ja vaivihkaa kohtuuttomiin vaatimuksiin.
– Ne tulevat sopivasti niin, ettei yksilö huomaa, mihin on joutunut. Kun ihminen ei pysty vaatimuksia täyttämään, hän kokee syyllisyyttä ja häpeää."
Tuon voi havaita palstaräyhiksemme eli usko.vaisen käytöksestä. Lahkohomoja kiristetään seksuaalisesta suuntautumisestaan teetättämällä heillä mm. palstatrollausta selittäen, että he siten eheytyvät heteroiksi tai vähintään hyvittävät saastaisuutensa. Voivat sitten tuntea olevansa hyväksyttyjä kuulumaan sairaaseen yhteisöönsä. - eriasia
nähtyä kirjoitti:
"Miettisen mukaan rakkauspommitus vaihtuu vähitellen ja vaivihkaa kohtuuttomiin vaatimuksiin.
– Ne tulevat sopivasti niin, ettei yksilö huomaa, mihin on joutunut. Kun ihminen ei pysty vaatimuksia täyttämään, hän kokee syyllisyyttä ja häpeää."
Tuon voi havaita palstaräyhiksemme eli usko.vaisen käytöksestä. Lahkohomoja kiristetään seksuaalisesta suuntautumisestaan teetättämällä heillä mm. palstatrollausta selittäen, että he siten eheytyvät heteroiksi tai vähintään hyvittävät saastaisuutensa. Voivat sitten tuntea olevansa hyväksyttyjä kuulumaan sairaaseen yhteisöönsä.Nuo Miettisen puheet on vain hänen omaa keksintöään. Uskoontulo kristillisissä seurakunnissa tapahtuu aivan eri tavalla miten Miettinen tuo esiin. Scientologit ja kaikenlaiset idän uskontojen harjoittajat toimivat juuri noin, että rakkauspommituksen kautta ihminen vedetään sisään liikkeeseen ja sitten alkaa ne vaatimukset. Kristinuskon piirissä näin ei koskaan toimita eikä näin uskoon tulla. Uskoontulo kristinuskossa on samanlaista miten apostolien teoissa kuvataan.
- IsänRakkauskirje
eriasia kirjoitti:
Nuo Miettisen puheet on vain hänen omaa keksintöään. Uskoontulo kristillisissä seurakunnissa tapahtuu aivan eri tavalla miten Miettinen tuo esiin. Scientologit ja kaikenlaiset idän uskontojen harjoittajat toimivat juuri noin, että rakkauspommituksen kautta ihminen vedetään sisään liikkeeseen ja sitten alkaa ne vaatimukset. Kristinuskon piirissä näin ei koskaan toimita eikä näin uskoon tulla. Uskoontulo kristinuskossa on samanlaista miten apostolien teoissa kuvataan.
"Nuo Miettisen puheet on vain hänen omaa keksintöään."
Niinhän te aina väitätte. ”… rakkauspommitus vaihtuu vähitellen ja vaivihkaa kohtuuttomiin vaatimuksiin.”
”– Ne tulevat sopivasti niin, ettei yksilö huomaa, mihin on joutunut. Kun ihminen ei pysty vaatimuksia täyttämään, hän kokee syyllisyyttä ja häpeää.”
Nuo menetelmät olen havainnut useaan otteeseen.
Jos joku saadaan innostumaan, häntä kohtaan ollaan kovin ystävällisiä ja mielistelläänkin. Kun henkilö on saatu koukkuun (kasteelle tai johonkin tilaisuuteen), eli yhteisön ”jäseneksi”, vaatimukset alkavat pikkuhiljaa.
Joissakin olen havainnut, että ”parantuminen” on pakko tapahtua, ja ellei niin käy, asetetaan henkilön usko kyseenalaiseksi. Eli lyödään hyvin herkkään paikkaan. Käsketään ”yrittämään” eli uskomaan lujemmin.
Sitten alkaa mielipiteiden muokkaus. On oltava samaa mieltä usein sen yhteisön auktoriteetin kanssa. Sitä pidetään jälleen ”uskon” osoituksena. Näin kontrolloidaan koko ajan aina vain enemmän. Todellakin vaatimukset ovat lopulta niin suuria, ettei niitä voi täyttää.
Ryhmän paine on kova, sillä kaikillahan meillä on tarve kuulua johonkin. Tulla hyväksytyiksi. Tätä tarvetta voidaan käyttää häikäilemättä hyväksi. Myös taloudellisesti.
Kuten Miettinen kertoo:
”Kaikkiin ongelmiin auttoi Raamatun lukeminen, rukoileminen ja entistäkin lujempi antautuminen Jumalalle.”
”Ja kun 13-vuotiaana koitti aika sitoutua seurakuntaan kasteella, Miettinen teki näin ”lähinnä miellyttääkseni sukulaisia ja seurakuntaa”.
”Monet lahkojohtajat ovat rikastuneet työssään. On siis helppo ymmärtää, miksi alalle riittää uusia yrittäjiä.”
Samaa ideaa on myös Patmoksen Melleri käyttänyt, kopioidessaan mallin Yhdysvalloista.
”Markku Koiviston Nokia-mission jälkeen markkinoilla on ollut aukkoa. Näitten liikkeitten tilaisuuksissa pyörii aika pitkälle samat ihmiset”, Miettinen sanoo. Hänen mukaansa myös evankelisluterisen kirkon jäsenkato ruokkii karismaattisia liikkeitä.
Siten hyvä idea: ”Kun vanhemmat lähtevät baariin, he hankkivat hoitajan ja jättävät lapset kotiin. Näin pitäisi tehdä myös silloin, kun vanhemmat lähtevät hihhuloimaan ja kaatumaan.”
Lähde
HS Kulttuuri ”Kuolleista herättämistä, sukuelinten koskettelua, ihmeparantamista – uusi kirja kertoo sisäpiiristä käsin, millaisia ovat suomalaiset uskonlahkot” 12.4.2017- copypaste
mummomuori kirjoitti:
”… rakkauspommitus vaihtuu vähitellen ja vaivihkaa kohtuuttomiin vaatimuksiin.”
”– Ne tulevat sopivasti niin, ettei yksilö huomaa, mihin on joutunut. Kun ihminen ei pysty vaatimuksia täyttämään, hän kokee syyllisyyttä ja häpeää.”
Nuo menetelmät olen havainnut useaan otteeseen.
Jos joku saadaan innostumaan, häntä kohtaan ollaan kovin ystävällisiä ja mielistelläänkin. Kun henkilö on saatu koukkuun (kasteelle tai johonkin tilaisuuteen), eli yhteisön ”jäseneksi”, vaatimukset alkavat pikkuhiljaa.
Joissakin olen havainnut, että ”parantuminen” on pakko tapahtua, ja ellei niin käy, asetetaan henkilön usko kyseenalaiseksi. Eli lyödään hyvin herkkään paikkaan. Käsketään ”yrittämään” eli uskomaan lujemmin.
Sitten alkaa mielipiteiden muokkaus. On oltava samaa mieltä usein sen yhteisön auktoriteetin kanssa. Sitä pidetään jälleen ”uskon” osoituksena. Näin kontrolloidaan koko ajan aina vain enemmän. Todellakin vaatimukset ovat lopulta niin suuria, ettei niitä voi täyttää.
Ryhmän paine on kova, sillä kaikillahan meillä on tarve kuulua johonkin. Tulla hyväksytyiksi. Tätä tarvetta voidaan käyttää häikäilemättä hyväksi. Myös taloudellisesti.
Kuten Miettinen kertoo:
”Kaikkiin ongelmiin auttoi Raamatun lukeminen, rukoileminen ja entistäkin lujempi antautuminen Jumalalle.”
”Ja kun 13-vuotiaana koitti aika sitoutua seurakuntaan kasteella, Miettinen teki näin ”lähinnä miellyttääkseni sukulaisia ja seurakuntaa”.
”Monet lahkojohtajat ovat rikastuneet työssään. On siis helppo ymmärtää, miksi alalle riittää uusia yrittäjiä.”
Samaa ideaa on myös Patmoksen Melleri käyttänyt, kopioidessaan mallin Yhdysvalloista.
”Markku Koiviston Nokia-mission jälkeen markkinoilla on ollut aukkoa. Näitten liikkeitten tilaisuuksissa pyörii aika pitkälle samat ihmiset”, Miettinen sanoo. Hänen mukaansa myös evankelisluterisen kirkon jäsenkato ruokkii karismaattisia liikkeitä.
Siten hyvä idea: ”Kun vanhemmat lähtevät baariin, he hankkivat hoitajan ja jättävät lapset kotiin. Näin pitäisi tehdä myös silloin, kun vanhemmat lähtevät hihhuloimaan ja kaatumaan.”
Lähde
HS Kulttuuri ”Kuolleista herättämistä, sukuelinten koskettelua, ihmeparantamista – uusi kirja kertoo sisäpiiristä käsin, millaisia ovat suomalaiset uskonlahkot” 12.4.2017Etkö osaa muuta kuin postata ja linkittää?
- Raamattu.sanoo
nähtyä kirjoitti:
Tuon voi havaita palstaräyhiksemme eli usko.vaisen käytöksestä. Lahkohomoja kiristetään seksuaalisesta suuntautumisestaan teetättämällä heillä mm. palstatrollausta selittäen, että he siten eheytyvät heteroiksi tai vähintään hyvittävät saastaisuutensa. Voivat sitten tuntea olevansa hyväksyttyjä kuulumaan sairaaseen yhteisöönsä.Homo joka ei tee parannusta homoiluistaan joutuu kadotukseen koska Jumala hylkää hänet omiin himoihinsa. Eikö sitä saisi homolle kertoa?
- torre11
Raamattu.sanoo kirjoitti:
Homo joka ei tee parannusta homoiluistaan joutuu kadotukseen koska Jumala hylkää hänet omiin himoihinsa. Eikö sitä saisi homolle kertoa?
Saa kertoa, mutta pitää kertoa oikein. '
Paavalin mukaan Jumala on hylännyt himoihinsa ne heterona eläneet, jotka syttyivät toisiinsa: eivät edes homoihin.
Ja homoilu ei vie kadotukseen Raamatun mukaan. . Vain se jos mies makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa. Itse avioliitossa sekä naisen että miehen kanssa olleena voin vannoa, että en makaan mieheni kanssa kuten maksasin vaimoni kanssa. - Paint__It__Black
LOL!!!! Räyhis ei mustamaalaamista kaipaa kun tekee sen aivan itse. Turhaan usko.vainen luulottelet olevasi fiksu kun et ole. ;) Eikä se asia nimimerkkiä vaihtamalla parane, saati itseään peukuttamalla. Alleviivaa vain. Onko kivaa elää yksin omassa fantasiamaailmassaan?
- HimokkaatSaunaillat
XD Paljonko olet joutunut antamaan perää, että sulle on tuollaista uskoteltu? Tai trollaamaan? Maksaako seurakunta myös vuokran?
- OmaAsia
Raamattu.sanoo kirjoitti:
Homo joka ei tee parannusta homoiluistaan joutuu kadotukseen koska Jumala hylkää hänet omiin himoihinsa. Eikö sitä saisi homolle kertoa?
"Homo joka ei tee parannusta homoiluistaan joutuu kadotukseen koska Jumala hylkää hänet omiin himoihinsa. Eikö sitä saisi homolle kertoa?"
Saa toki mutta täytyy ottaa huomioon, että sillä on yhtä paljon painoarvoa kuin mielipuoli selittäisi ihmisen elävän ikuisesti syömällä omaa ulostettaan. copypaste kirjoitti:
Etkö osaa muuta kuin postata ja linkittää?
Koska kommentoin Miettisen ajatuksia, totta kai tuon ensin esiin, mihin kommentini liittyy.
- nyg6f6f
torre11 kirjoitti:
Saa kertoa, mutta pitää kertoa oikein. '
Paavalin mukaan Jumala on hylännyt himoihinsa ne heterona eläneet, jotka syttyivät toisiinsa: eivät edes homoihin.
Ja homoilu ei vie kadotukseen Raamatun mukaan. . Vain se jos mies makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa. Itse avioliitossa sekä naisen että miehen kanssa olleena voin vannoa, että en makaan mieheni kanssa kuten maksasin vaimoni kanssa.Paavalin mukaan Paavali ei eroa saatanastaan saanut...
Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
1.Korinttolaiskirje:
15:9 "Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
kristityt tappoivat myös kristillisen Pietarin.
Eikä Jeesusta Häntä seuranneet kristilliset tappaneen.
"meitä kristittyjä on aina vainottu..."
totuus on; että rikollisuuden kristityt ovat aina vainonneet ja tappaneen ja tapattaneet kristillisiä, myös uhranneet herroilleen omia uskovaisia, lapsiakin mm noitarovioilla tappamalla< suomessakin.
2 Korinttolaiskirje 12:
7 "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."
Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.
"vain me pelastumme" rikollisuuden edustajina häpeäisivät mutta eivät omista sitä ihmisyyden
"vain me pelastumme" rikollisuuden edustajina häpeäisivät mutta eivät omista aivopestyinä sitä ihmisyyden ominaisuutta...
12:30 "Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa."
Tappamalla Jumalalle ja Jeesukselle uskollisia saa eksytettyä kristityksi miekalla:
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
Apostolien teot:
17:4 Ja muutamat heistä tulivat uskoon ja liittyivät Paavaliin ja Silaaseen, niin myös suuri joukko jumalaa pelkääväisiä kreikkalaisia sekä useat ylhäiset naiset.
Vaikka...
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Apostolien teot: (kristitty Paavali alaisineen Jeesusta seuranneiden kristillisten vihaajana...)
8:1 Myös Saulus hyväksyi Stefanuksen surmaamisen. Ja sinä päivänä nousi suuri vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan; ja kaikki hajaantuivat ympäri Juudean ja Samarian paikkakuntia, paitsi apostolit.
8:3 Mutta Saulus raateli seurakuntaa, kulki talosta taloon ja raastoi ulos miehiä ja naisia ja panetti heidät vankeuteen.
12:5 Niin pidettiin siis Pietaria vankeudessa; mutta seurakunta rukoili lakkaamatta Jumalaa hänen edestänsä.
Siis, Pietarilta kiristettiin Jeesuksen antamia oppia ja kun saivat tarpeeksi tietoa väärennettäväksi kristittyjen rikollisuuden tarpeisiin niin tappoivat Pietarin ettei olisi todistajaa väärennöksille....
Eikä Jeesuksen seuraajat, kristilliset Jeesusta tappaneet.
- ohhoohåå
Kumpi on vahingollisempaa, yrittää herättää ihminen kuolleista, vai ajaa kuorma-autolla ihmisten päälle? Jostain syystä enemmän on niitä, jotka tuomitsevat ensimmäisen, vaikka siitä ei ole kenellekään mitään vahinkoa.
Mikä saa ihmiset suvaitsemaan enemmän islamin tekoja kuin hihhulien harmitonta puoskarointiyritystä?- eipäeipä
Hihhuleiden puoskaroinnista on paljon haittaa siitä kärsimään joutuneiden ihmisten mielenterveydelle ja sitä kautta koko loppuelämälle, joka voi myös loppua liian aikaisin niiden ongelmien takia.
Ja jos mielenterveyden ongelmia on ollut jo ennen puoskarointia, niin ne ongelmat voivat vielä entisestäänkin pahentua.
Kaikki hengellinen työ ja sielunhoito ei ole vahingollista, vaan on olemassa ero puoskareiden ja oikeiden auttajien välillä.
Terroristien tekoja ei mitenkään yleisesti suvaita, vaan niitä inhotaan ja surraan.
Islamilaiset terroristit ovat oman uskontonsa ääri-hihhuleita. - näin.se.menee
"Mikä saa ihmiset suvaitsemaan enemmän islamin tekoja kuin hihhulien harmitonta puoskarointiyritystä? "
Taidat olla itse puoskari. Hihhulien muka harmiton hengellinen väkivalta saa huomattavasti enemmän epäsuoraa vahinkoa aikaiseksi ja kaiken lisäksi yllyttää / provosoi myös islamisteja. - proofet
Hyvä kysymys! Kumpi on rukoilla kauhistuneiden omaisten pyynnöstä kuollutta henkiin, kun tappaa lähimmäisiä.
Rukoilusta on päässyt someraivo valloilleen, mutta rekkataposta ei mitään reagointia somemaailmassa. Jotenkin ihmisten asenteet ovat menneet päälaelleen.
Hyvin on Jesaja osannut ennustaa tämän aikakauden ...
Jes. 59:14
Oikeus työnnetään takaperin, ja vanhurskaus seisoo kaukana, sillä totuus kompastelee torilla, suoruus ei voi sisälle tulla. proofet kirjoitti:
Hyvä kysymys! Kumpi on rukoilla kauhistuneiden omaisten pyynnöstä kuollutta henkiin, kun tappaa lähimmäisiä.
Rukoilusta on päässyt someraivo valloilleen, mutta rekkataposta ei mitään reagointia somemaailmassa. Jotenkin ihmisten asenteet ovat menneet päälaelleen.
Hyvin on Jesaja osannut ennustaa tämän aikakauden ...
Jes. 59:14
Oikeus työnnetään takaperin, ja vanhurskaus seisoo kaukana, sillä totuus kompastelee torilla, suoruus ei voi sisälle tulla.Ei kysymys ollut mitenkään hyvä, vaan aivan epälooginen.
Tuossa leimataan kaikki yhden uskonnon edustajat joksikin, mitä he eivät ole. Pitäisi olla esim. ISIS, joilloin tuohon jotain järkeä tulisi. Toisaalta kyse on kahdesta uskonnon edustajasta, joista toinen tekee mielettömyyksiä olettaessa kuolleen heräävän henkiin ja toinen väkivallan auttavan oman näkemyksen omaksumiseen.
- 317
Alkuteksteistä vaan ei ole vieläkään löydetty jumala-sanaa.
- sutta.ja.sekundaa
Oliko siis raivostuminen kirjan tekemisen lähtölaukaus? Hyvä sitten tietää mistä lähteestä kirja on syntynyt. Negaatioitten kautta ei synny koskaan mitään hyvää.- tarkoititko
"Negaatioitten"
Tarkoititko negatiivisuuden kautta? - Negaonsuhteellista
Usko on siis tunneasia? Niin arvelinkin. Ja tiedoksi: katteeton positiivisuus on paras kasvualusta pahuudelle. Lammasmainen kuuliaisuus, joka nielee pureskelematta kaiken mitä karismaattiset johtajat syöttävät.
Kyllä hän oli jo pidemmän aikaa tarkastellut menoa kyseenalaistaen monia ilmiöitä. Tuo vain oli se viimeinen hullutus, joka avasi hänen silmänsä.
Mitenkä muuten tätä asiaa voi positiivisesti lähestyä?
- fjwkfdk
Kristityt ovat rikollisuuden kristittyjä kaikissa kristittyjen lahkoissa apostoleineen... ilman Jeesuksen opetuslapsia.
Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.
Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen jotka ei ole aivopestyjä Jumalasta, ihmisyydestä, järjestä ja ymmärryksestään luopuneita herra jumaliaan palvelevia uskovaisia. - UUT
Suosittelen kaikille Miettisen ja Pellin kirjaa. Ilman lukemista sitä on turha arvostella kun ei edes tiedä mitä se sisältää. Itselleni kirja tulee lähiaikoina postitse. Lienee aika tuttua kerrontaa ainakin uskontojen uhreille.
- Cvzas
Homilu on syntii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165213
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312001
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361945Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321819Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81284- 1641252
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351090