Et voikaan elää ilman minua? Sitte sun täytyy rohkaistua :)
Mitä jos...
7
285
Vastaukset
- Hyvääyötäkin
Ai, miks just mun?
- Voinihanhyvin
Ja mielelläni elän ilman narsistia.
- ihankamalaa
Varmaan pitäisi.. luin taas vanhoja viestejä, tuli hirveä ikävä :((
- yksinkertaista
Enhän voikaan. Sitten en elä.
- AinaVoielää
Älä pelkää, kyllä voin :)
- pusipusiRipstolle
Mäkin voin :) Paitsi ilman Ripstoa palstalla :D Sitten kyllä noutaja tulee hakemaan, jos Ripsto poistuu palstalta:)
Ihminen voi kyllä elää "ilman" tiettyä henkilöä, mutta se elämä ei välttämättä
ole kovin hyvää. Kyllikki Virolainen ei jaksanut kovin montaa vuotta sinnitellä
ilman Johannestaan eli Johanneksen kuoleman jälkeen.
Minä olin kirjaimellisesti kuolla, kun ensimmäinen avoliittoni ja kihlaukseni purkautuivat; kaipasin ex-kihlatun läheisyyttä ja ajatusten vaihtoa hänen kanssaan.Lisäksi minua painoi syyllisyys siitä, kun aiheutin vanhemmilleni pettymyksen, kun en saanutkaan ENSIMMÄISTÄ PITKÄÄ PARISUHDETTA KESTÄMMÄN.
Kyllä minä USKON, että tunnesuhde toiseen ihmiseen voi olla niin merkityksellinen, että sen menetykseen "miltei kuolee". Onhan tästä tutkittua tietoakin:
http://www.tohtori.fi/?page=8121124&id=8408916
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528