Olin 16 vuotias kun olin tätini kanssa kaksi viikkoa mökillä. Tätini oli 26 vuotias vaalea pienikokoinen nainen. Suht pienet rinnat mutta vartalo jossa ei ollut yhtään ylimääräistä. Ensimmäisenä päivänä siivosimme ja haravoimme pihaa. Aurinko paistoi ihanasti pilvettömältä taivaalta. Välillä kävin järvessä vilvoittelemassa. Tätini oli shortseissa ja bikinien yläosassa. Ja niissä rinnat eivät näyttäneetkään niin pieniltä kun olin ajatellut. Varmaan b kupit kiinteät. Siinä hommia tehdessä tuli aina välillä kiinnitettyä huomiota tädin muotoihin. Olinhan nuori ja kiimainen poika. Illansuussa huomasin että tätini oli alkanut herättää seksuaalisia tuntemuksia minussa. Säikähdin että olen jotenkin sairas kun omaa tätiä ajattelin. Kävin ladossa vetämässä käteen kun alkoi tuntumaan painetta. No söimme ja puhuimme niitä näitä. Tätini pyysi minua lämmittämään saunan että saisimme pestyä haravoinnista tulleet pölyt ja liat pois. Menin lämmittämään rantasaunaa ja kantamaan vedet sinne. Sauna alkoi olla lämmin ja huusin tädilleni että sauna alkaa olla lämmin. Hän huusi että mee vaan. Ajattelin että minä käyn ensin ja hän jälkeeni. Olin rennosti lauteilla kun saunan ovi aukesi ja tätini oli alasti siinä ja tuli lauteille. Säikähdin kun en tiennyt minne katsoa. Mutta ehdin jo heti huomata että hän oli posliini ja toisessa nännissä oli joku koru. Katselin kiuasta ja toivoin ettei ala seisomaan. Sitten menimme vilvoittelemaan ja kävin uimassa. Juuri kun olin nousemassa laiturille tätini oli tulossa uimaan. En voinut nousta juuri samaan aikaan kun hän tuli pillu melkein silmieni korkeudella. Joten ponkaisin itseni takaisin järveen. Siinä sitten uin ja huomasin että kullini oli täydessä seisokissa. Ajattelin odotella että tätini menee saunaan ennen kuin nousen ja puen nopeasti. Mutta tätini pyysi minua katsomaan laiturin kaiteen kiinnitystä mikä oli löystynyt. Uin lähelle laituria ja tätini oli laiturilla heiluttamassa kaidetta. Ja siinä ilta auringossa hän näytti todella seksikkäältä. Pitkät vaaleat hiukset valuivat vettä sporttiselle vartalolle. Katsoin että kiinnitys ruuvit olivat löystyneet ja lupasin myöhemmin kiristää ne. Tätini sanoi että mennään saunaan. Yritin sopertaa että uin vielä. Mutta hän sanoi että tuu nyt vaan pois sieltä kun kullikin on noin kovana. Järvessä on todella kirkas vesi ja hän oli nähnyt seisovan mulkkuni. Hopi hopi hän huusi kun meni saunalle päin. Nolona menin perässä ja mietin kehtaanko saunaan mennä. Kun hän tuli jo ovella vastaan minua hakemaan. Yritin piilotella munaani ja livahtaa lauteille. Mutta hän nappasi kiinni kädestäni ja samalla toisella kädellä munastani. Hän sanoi että sullahan on kasvanu jo ihan kunnon vehe. En tajunnutkaan että olet jo sen verran vanha. Samalla hän hieroi munaani ja teki runkkaus liikkeitä. Meinasin laueta heti. Sitten hän lopetti ja sanoi että jos en kerro kenellekkään voimme tehdä jotain juttuja jotka jäävät salaisuudeksi. Sanoin etten tietenkään kerro mitään. Sitten hän otti munani taas käteen ja laskeutui alas ja otti munani suuhunsa ja alkoi imeä. Ei varmaan mennyt minuuttia kun laukesin tätini suuhun. Hän hymyili ja nieli kaiken. Sitten menimme lauteille. Hän sanoi että nythän tästä tulee kummallekkin mukavampi kaksi viikkoa. Kun hän oli kuukausi sitten eronnut miesystävästään ja kuulemma alkoi olla jo puutteessa. Minulla alkoi taas seistä. Tätini sanoi että on ihana kun nuorella kundilla seisoo melkein heti orkun jälkeen. Sitten hän kysyi onko minulla mitään kokemuksia? No eihän minulla ollut kun oman käden. Tätini hymyili ja sanoi että tämän loman jälkeen tiedän ja osaan kaiken. Sitten hän suuteli minua pitkään ja käski hyväillä ja nuolla hänen rintojaan. Samalla kun tein niin hän neuvoi ja opasti. Sitten pillun hyväilyä ja sitten nuolemista. Minun piti kuulemma nuolla kunnes hän saa. Nuolin ja kullini sykki kovana. Sitten tätini alkoi huohottaa ja selkä kaareutui ja hän voihki kovaa pitäen samalla päätäni haaroissaan ja minä jatkoin nuolemista kunnes hän sai. Sitten hän käski minut makaamaan lauteelle ja kosketteli ja suukotteli munaani ja kiitti hyvästä orkusta. Hän hyväili ja suukotteli minua joka puolelta. Sitten työnsi jalkansa päälleni ja kysyi ovatko ne kauniit ja kyllä ne olivat hän pyysi koskettelemaan niitä ja hieroi munaani. Sitten. Hän sanoi että nuole ja ime varpaita tein niin ja tuntui kummastakin kiihottavalta. Sitten hän alkoi runkata minua jaloillaan ja pian sperma lensi. Pesimme toisemme ja lähdimme mökille. Jossa hän halusi minun nussivan häntä kunnolla. Sen kahden viikon aikana hän opetti minua rakastelemaan. Kaikki asennot nuolemiset imemiset rauhallisesti panemisen ja rajun nussimisen samalla häntä tukasta vetäen. Panimme vähän väliä ja hän kiitteli nuoren kiimaa. Oli varmaan kuudes päivä kun hän saunan jälkeen tuli mökkiin rasvatuubi kädessään ja hymyili. Oli kuulemma aika panna kakkoseen. Hän kuulemma nautti siitä kun häntä nussitaan perseeseen ja hän itse käyttää vibra dildoa pilluunsa. Samalla alkoi lelujen opiskelu. Ihanin loma
Mökillä saunaan tädin kanssa
OnksSeVäärin
0
11420
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797422
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853262- 572325
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691482Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691434- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201316Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028