Kamuttaja toivottaa!

Hyvää Pääsiäistä kaikille nykyisille ja entisille lieksalaisille/pielisjärveläisille (entisille).

18

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhallista Pääsiäistä tämän keskustelupalstan lieksalaisille ja Lieksasta pois muuttaneille kirjoittajille ja lukijoille, entiset pielisjärveläiset mukaan lukien.

    • Kotola

      Teille ja kaikille muille asia kirjoittajille toivon samaa

    • entinen.sininen

      Ei näy monta toivottelijaa olevan mutta riitelijöitä riittää sitäkin enemmän ei paljon ole mitään muita aloituksia.

      • Pääsiäistä vaan kaikille, pistäydyin Lieksassa tänään. Nyt jo etelässä.


    • Trulli-noita

      HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ kaikille tämän foorumin lukijoille! Erityisesti kaikille "sinisille" fiksuille kirjoittajille. Kirjoitellaan ja yritetään pitää palsta siistinä.

      • Ei tänne kannata kirjoittaa mitään fiksua, lokaa alkaa "sinkoilla" välittömästi.
        Niin että näkemiin vaan pitemmäksi aikaa.


    • ihme.touhuu.on

      Palsta on nykymenolla mennyt aivan pilalle mutta tätähän ylläpito halusi, sai mitä tilasi.

    • Hyvää pääsiäistä!itse juuri palasin Lieksaan keikalta.

    • Eastern

      Pääsiäistä Kamuttaja.

      Oliko Eräkeskus sinulle tuttu paikka?

      Jos ei, niin unohdetaan kysymys.

      • Katsoin vielä mitä on viestejä tullut toivotukseeni.
        Ei ole tuttu paikka Eräkeskus.


    • tyhmä.toivotus

      Pääsiäinen on ohi etkö sä sitä tiedä kun toivottelet

    • Otahan kalenteri käteen ja katso oliko 14.4 Pääsiäinen ohi, jolloin lähetin toivotuksen.

    • kiva.juttunen

      Hienoa kun vielä muistat meitä.

    • Oy.sääntö.ab

      Olen pahoillani että tällä palstalla vainotaan aiheettomasti tiettyjä kirjoittelijoita ja asiallisia kommentteja poistellaan syyttä ja taidottomasti.

      Hyvilläni olen siitä, että tietyt oikeamieliset henkilöt eivät ole vielä täysin luovuttaneet. Ei pidäkään luovuttaa. Vääryydelle ei saa antaa valtaa.

      • Kiitos asialliset kirjoittajat. Pääsiäinen meni ja edelleen kansa huutaa ristiinlaulitse!


    • HerätysModeraattori

      Eikö tätä voi poistaa, tämähän on liian arkinen kirjoittelunaihe!

      • suvakki.rasse

        Juu niin on ei yhtään suvakki eikä rasse sanaa.


    • Maailman-Matti

      Vähän myöhäiset toivotukset minulta Maailman-Matilta entiseltä lieksalaiselta Höntöstä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe