Hyvää Pääsiäistä kaikille nykyisille ja entisille lieksalaisille/pielisjärveläisille (entisille).
Kamuttaja toivottaa!
18
362
Vastaukset
Rauhallista Pääsiäistä tämän keskustelupalstan lieksalaisille ja Lieksasta pois muuttaneille kirjoittajille ja lukijoille, entiset pielisjärveläiset mukaan lukien.
- Kotola
Teille ja kaikille muille asia kirjoittajille toivon samaa
- entinen.sininen
Ei näy monta toivottelijaa olevan mutta riitelijöitä riittää sitäkin enemmän ei paljon ole mitään muita aloituksia.
- Trulli-noita
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ kaikille tämän foorumin lukijoille! Erityisesti kaikille "sinisille" fiksuille kirjoittajille. Kirjoitellaan ja yritetään pitää palsta siistinä.
Ei tänne kannata kirjoittaa mitään fiksua, lokaa alkaa "sinkoilla" välittömästi.
Niin että näkemiin vaan pitemmäksi aikaa.
- ihme.touhuu.on
Palsta on nykymenolla mennyt aivan pilalle mutta tätähän ylläpito halusi, sai mitä tilasi.
Hyvää pääsiäistä!itse juuri palasin Lieksaan keikalta.
- Eastern
Pääsiäistä Kamuttaja.
Oliko Eräkeskus sinulle tuttu paikka?
Jos ei, niin unohdetaan kysymys. - tyhmä.toivotus
Pääsiäinen on ohi etkö sä sitä tiedä kun toivottelet
Otahan kalenteri käteen ja katso oliko 14.4 Pääsiäinen ohi, jolloin lähetin toivotuksen.
- kiva.juttunen
Hienoa kun vielä muistat meitä.
- Oy.sääntö.ab
Olen pahoillani että tällä palstalla vainotaan aiheettomasti tiettyjä kirjoittelijoita ja asiallisia kommentteja poistellaan syyttä ja taidottomasti.
Hyvilläni olen siitä, että tietyt oikeamieliset henkilöt eivät ole vielä täysin luovuttaneet. Ei pidäkään luovuttaa. Vääryydelle ei saa antaa valtaa.Kiitos asialliset kirjoittajat. Pääsiäinen meni ja edelleen kansa huutaa ristiinlaulitse!
- HerätysModeraattori
Eikö tätä voi poistaa, tämähän on liian arkinen kirjoittelunaihe!
- suvakki.rasse
Juu niin on ei yhtään suvakki eikä rasse sanaa.
- Maailman-Matti
Vähän myöhäiset toivotukset minulta Maailman-Matilta entiseltä lieksalaiselta Höntöstä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510172
- 816743
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424847- 614497
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684191Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472868
- 362635
- 402290
- 2161902