Toisille miehille vain, sydämeni särkyy..
Mikset anna huomiota minulle?
20
529
Vastaukset
- joskuslähestynyt
Siksi koska en haluu olla tyrkky, ku on vaikuttanut ettet pidä minusta.
- Nainenooon
Sama täällä
- särkynyt-sydän
Haluat olla muille tyrkky, mutta et minulle?
- haluusellanenolla
no enpä kyllä kenellekään.
- MeMyself-and-I
Kenelle toisille? :) Eipä täällä muita ole kuin minä :D
- eimeneläpienää
Koska annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa... mitään. Tyhjän saa pyytämättäkin.
- Haluanvainsut
Koska oon sosiaalinen ja mun on helppo puhua miesten kanssa, joista en ole kiinnostunut. Toisin kuin sun.
- logiikka-mättää
Mies luulee. että et ole kiinnostunut, koska et halua jutella hänelle.
- Åpoujkljj
Älkää aina selostako tuollaista. Jos on sosiaalinen niin on selvää että omaa luontaisesti helppoutta rentoonkin kanssakäymisiin keiden tahansa kanssa, ja sellaista kukaan minään muuna toimintona pidäkään, tuon vain pitäisi päteä yleisesti ottaen helppoutena kaikkien ihmisten kanssa, naiset mukaanlukien.
Sillä on naisia, jotka vanha-aikaisina antavat huomiota vain miehille tavalla, joka muistuttaa lepertelyä, äitimäisen hahmon esittämistä miehille, koska se tuo sisäisesti tyydytystä heille, kolahtaa heillä johonkin kohtaan. Valehtelevat itselleen että se olisi vain sosiaalista kanssakäymistä sillä eivät käy samanlaista kanssakäymistä esim muiden naisten kanssa.
Koska he mieltävät itsensä suhteessa miehiin vanhanaikaisella tavalla joka tuo heille tyydytystä, se että sanovat itselleen että joku muu toisi toiselle osa-alueelle myös tyydytyksen ei ole sen parempi asia, niinkauan kun ihmisessä on vallitsevana tarpeena tyydyttyttää sellaisten miesten tarpeet ensin, jotka vetoavat häneen toisella tavalla, tarpeena mukautua, sivuuttaa älylliset huomiot ko.miesten todellisista ominaisuuksista vaan olla kuin emotionaalista lepertelytukea hakeva ja ripustautuva äiti poikalapsilleen, koska se on helppoa, koska heille tulee siten valta-asema siihen mukautuvia poikia, miehiä kohtaan. Eivätkä ole huomaavinaan älyllistä epärehellisyyttä. Että heidän täytyy noin toimia, mukauttaa itsensä kehen tahansa, syystä mikä kumpuaa tietyistä tarpeista.
Vivahteita on, ja ihmisten on hyvä miettiä, mistä heidän kanssakäymisensä joitakin kohtaan kumpuaa ja miksi se eroaa sukupuoltenkin mukaan, silloin taustalla on paljon opittuja arvoja, arvostuksia jne. - Poijklk
Åpoujkljj kirjoitti:
Älkää aina selostako tuollaista. Jos on sosiaalinen niin on selvää että omaa luontaisesti helppoutta rentoonkin kanssakäymisiin keiden tahansa kanssa, ja sellaista kukaan minään muuna toimintona pidäkään, tuon vain pitäisi päteä yleisesti ottaen helppoutena kaikkien ihmisten kanssa, naiset mukaanlukien.
Sillä on naisia, jotka vanha-aikaisina antavat huomiota vain miehille tavalla, joka muistuttaa lepertelyä, äitimäisen hahmon esittämistä miehille, koska se tuo sisäisesti tyydytystä heille, kolahtaa heillä johonkin kohtaan. Valehtelevat itselleen että se olisi vain sosiaalista kanssakäymistä sillä eivät käy samanlaista kanssakäymistä esim muiden naisten kanssa.
Koska he mieltävät itsensä suhteessa miehiin vanhanaikaisella tavalla joka tuo heille tyydytystä, se että sanovat itselleen että joku muu toisi toiselle osa-alueelle myös tyydytyksen ei ole sen parempi asia, niinkauan kun ihmisessä on vallitsevana tarpeena tyydyttyttää sellaisten miesten tarpeet ensin, jotka vetoavat häneen toisella tavalla, tarpeena mukautua, sivuuttaa älylliset huomiot ko.miesten todellisista ominaisuuksista vaan olla kuin emotionaalista lepertelytukea hakeva ja ripustautuva äiti poikalapsilleen, koska se on helppoa, koska heille tulee siten valta-asema siihen mukautuvia poikia, miehiä kohtaan. Eivätkä ole huomaavinaan älyllistä epärehellisyyttä. Että heidän täytyy noin toimia, mukauttaa itsensä kehen tahansa, syystä mikä kumpuaa tietyistä tarpeista.
Vivahteita on, ja ihmisten on hyvä miettiä, mistä heidän kanssakäymisensä joitakin kohtaan kumpuaa ja miksi se eroaa sukupuoltenkin mukaan, silloin taustalla on paljon opittuja arvoja, arvostuksia jne.Ja koska he tuossa "helppoudessa" saadessaan vastahuomiota sellaisilta miehiltä joihin suhtautuvat älyllisessä epärehellisyydessään "viattomasti" eivät ole huomaavinaan mitä se toiminto aiheuttaa vastaanottavissa miehissä, koska siinä mennään normaalia kanssakäymistä pidemmälle , siten miten naiset toisinaan tuolla huomio huolehtimisena, mikä synnyttää emotionaalisen tason, mihin miehet usein vastaavat itsestäänselvyytenä sillä niinhän heidän äitikin teki ja huomio.
Väittävät naiset sitten ettei tuon toiminnan tyydytys riitä ajattelemaan heitä tietyllä tavalla romanttisesti loppuun asti, mutta aika pitkälle kuitenkin. Kun joku osa-alue jää saavuttamatta.
Mutta kumpi onkaan vallitsevampi piirre. Mikä hyvin voi olla täysin ympäristöstä opittu käytöspiirre.
Älyllistä epärehellisyyttä se silti on, toimia ko tavalla ja uskotella ko miehille että heillä on emotionaalinen yhteys, mikä miesten mielestä johtaa ajatukset kyllä hivenen pidemmälle kuin hetkellisesti hahmoja olemaan toisilleen. - Pojyh
Poijklk kirjoitti:
Ja koska he tuossa "helppoudessa" saadessaan vastahuomiota sellaisilta miehiltä joihin suhtautuvat älyllisessä epärehellisyydessään "viattomasti" eivät ole huomaavinaan mitä se toiminto aiheuttaa vastaanottavissa miehissä, koska siinä mennään normaalia kanssakäymistä pidemmälle , siten miten naiset toisinaan tuolla huomio huolehtimisena, mikä synnyttää emotionaalisen tason, mihin miehet usein vastaavat itsestäänselvyytenä sillä niinhän heidän äitikin teki ja huomio.
Väittävät naiset sitten ettei tuon toiminnan tyydytys riitä ajattelemaan heitä tietyllä tavalla romanttisesti loppuun asti, mutta aika pitkälle kuitenkin. Kun joku osa-alue jää saavuttamatta.
Mutta kumpi onkaan vallitsevampi piirre. Mikä hyvin voi olla täysin ympäristöstä opittu käytöspiirre.
Älyllistä epärehellisyyttä se silti on, toimia ko tavalla ja uskotella ko miehille että heillä on emotionaalinen yhteys, mikä miesten mielestä johtaa ajatukset kyllä hivenen pidemmälle kuin hetkellisesti hahmoja olemaan toisilleen.On myös miehiä jotka varta vasten hakevat naisilta juuri tuota tai pyrkivät mukauttamaan naiset okemaan heille lähinnä emotionaalisina tukina, usein miesten rakastajattaret ovat valmiita tuohon, pelaamaanvain tuota osaa elämässä, tarjoamaan fysiisyyttä tuon tarpeen muodossa, helppoutena tarjota "ymmärrystä" ja emotionaalista kaiken hyväksyvää huomiota, koska ovat sokeita miesten todellisille ominaisuuksille ja sille että tuossa tyydytetäön vain yhtä osa-aluetta.
Monesti miehet toimivat salakavalasti vetäen naisia mukaansa, esittämällä tarvitsevansa emotionaalista tukea, ja hakevat sitä niiltä, jotka viattomasti huomiota jakelevat omassa vastatarpeessansa, mutta eihän siitä naisille mitään jää, jollei ole täysin tuollaiseen tyytyvä.
Kyllähän on nähty että rajoja on yritetty pitää, pyrkimällä asialliseen kanssakäymiseen, mutta vastatarve huomioimiselle syönyt terän omalle todelliselle tarpeelle.
Onhan noita tapahtumia.
- äläsärjy
Anna sä ensin huomiota mulle. Olen kyllä sut huomannut. En vain ole varma.
- imaginary-pal
Oletko itse nähnyt hänen flirttailevan muille miehille vai onko tuo jotain mielikuvitustasi??
- Kevättärinnassavain
Viesteistäsi päätellen vihaat minua. Ihania motskarimiehiä tässä kotikadulla. Katsovat suoraan silmiin ja hymyilevät. Minä hymyilen takaisin. Ihana kesä tulossa. Lalllalllaaaa!
- Koskasinä
Sitä haluamalla haluat ja vaadit. Siksi.
- Sydänsyrjällään
En halua antaa itsestä tyrkky kuvaa. Muille voin hyvin puhua, kun ei tunteita mukana. Siksi on vaikeaa avautua omista tuntemuksistaan, koska merkitset minulle niin paljon enemmän. En tiedä mitkä ovat sinun omat tuntemukset? Vihaatko minua?
- aidantakanavihertää
tunnen ihan neutraalisti, mietin vaan mitä tän palstapelleilyn jälkeen,musta tuntuu et kun tätä jauhamist aon jo jatkunut ni ei taida olla enää mitn uutta puhuttavaa
- Parempinäin
Ei niin. Uutta matoa vain koukkuun. Kulunutta hommaa.
- Katoa
Koska en juurikaan pidä sinusta, juttusi Ei kiinnosta - ja etsin miestä josta voisin pitää. Eli voitko väistää ja kadota?
Keneltä sinä kaipaat huomiota? Kuka olet ?
Googlasin nimimerkkisi "kovkov" ja löysin seuraavan profiilin:
https://en-gb.facebook.com/kow.on.fb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631217- 1071193
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146886Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 70778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108687Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto102668- 56666
- 78591
- 43586