Olet vain mielessä koko ajan. En pysty kuvittelemaan maailmaa ilman sua. Kuitenkin tämä on ihan liian vaikeaa. Miksi? Eikö pitäisi olla helppoa ja kaunista, ihanaa... eikä tuskailua, väärinymmärryksiä, turhautumista.. sattuu ja sydän on kipua täynnä. Koska sinä olet siellä. En jaksa enää tätä. Aina ei edes Rakkaus riitä.
Lopullista
15
332
Vastaukset
- miehellekö
onko tämä miehelle?
- sydänkipuinen
On miehelle.
- JuurikinNiin
Jos oikeasti rakastaa ei se henkinen rakkaus riitä. Kyllä sitä tahtoo koko paketin.
Mitä tekisi moottorillakaan, jos ei saisi loppu autoakin.- kirjoittamasi
Tottahan tuo on.
- Onkosaatavamiksi
Kaikki ei saa yhtään mitään. Tämä on vakava asia.
- suruinen
Olen elänyt samankaltaisia tunteita läpi.
Mulle jäi kiitollisuus siitä,että kaikki muuttui ja kääntyi rakkaudeksi.Vaikka se koskeekin ja tuntuu hullulta niin se on kaunista ja korvaamatonta näinkin.Tunnen kiitollisuutta
kivun ja surun keskellä.Nyt kyllä itkettää...
Olet sydämessäni.Oikeesti.Aina. - Hännoutaasinut
Löydät kyllä ja joku löytää sinut. Satavarmasti hyvin käy.
- peittojenalle
Miksi löytäisi.. nyt menen koko maailmaa piiloon, eipä kukaan ikinä löytäisi, niin parempi
- elämävälilläsyvältä
En tiedä oletko mun kaipaama nainen mutta joka tapauksessa oli ihan kuin itse kirjoittamani. Minä myös aivan säpäleinä. Juurikin noin, kaikki aina epäonnistuu mitä vähänkään tän asian eteen yrittää. Kai pitäis yrittää nukkua, ei kyl helppoa ole...
- Jokunainenkysyy
Kuka on kaipaamasi nainen
- sydänkipuinen
Tuskin olet. Samaa pitäisi yrittää, mutta miten nukkua kun kaikki pyörii mielessä.. miksi sitä rakastuikin.
- elämävälilläsyvältä
S...a
Jos sinulla sattuisi olemaan SUURET HARMAANVIHREÄT silmät,
jotka ovat peruja lappilaiselta sukuhaaralta,
niin kiitän antamastasi suojelusta!
Toivottavasti pääset rintakivuistasi eroon,
nimimerkki "sydänkipuinen".
T: Ei_ap. eli palstalle aloituksia tekemätön- sydänkipuinen
Kiitos, samaa toivon. Olisikin joku muu lääke kuin aika.. yöllä pahinta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071183
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631167Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto98637- 54608
- 78581
- 39538