Dinosaurus ei näyttänytkään

Dinosaurukset eivät ehkä näyttäneetkään siltä kuin tähän asti on oletettu.

http://yle.fi/uutiset/3-9565583

Näin se evokkien tiede etenee, hehe, eikö niin Jyri?

Epigenetiikka osoitti taas voimansa, eikö niin ROT?

Oliko kukaan näkemässä dinoja, Mark5?

17

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimitäänuutta

      "Dinosaurusten suvun varhainen vesa on osoittautunut aivan toisenlaiseksi kuin paleontologit ovat olettaneet. "

      Tämähän tiedetään, että totuus on aivan toisenlainen, mitä paleontologit olettavat.

      • "Tämähän tiedetään, että totuus on aivan toisenlainen, mitä paleontologit olettavat."

        Ja mistä se tiedetään?


      • onhan.se.nähty
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Tämähän tiedetään, että totuus on aivan toisenlainen, mitä paleontologit olettavat."

        Ja mistä se tiedetään?

        Siitä, että tiedemiehet eivät ole kovin välkkyä väkeä ja siksi tieteessä riittää itsensäkorjaamista vielä vuosisadoiksi eteenpäin.

        Tieteessä on aina jotakin ihan perseellään.


      • Tiedätkö mikä osoittaa että tieteellinen metodi on oikea tapa hankkia tietoa?

        Vastaus: se toimii, autot kulkevat, puhelimet toimivat ja sinäkin voit kirjoittaa tietokoneen välityksellä ajatuksiasi toisille ihmisille.

        Itse asiassa tieteellinen metodi on ainoa mikä toimii uuden tiedon lähteenä. Lisäksi yleisesti voidaan todeta että tiedemiehet edustavat pääosin ihmiskunnan terävintä osaa.


      • metodinmukaan
        Alex-reg kirjoitti:

        Tiedätkö mikä osoittaa että tieteellinen metodi on oikea tapa hankkia tietoa?

        Vastaus: se toimii, autot kulkevat, puhelimet toimivat ja sinäkin voit kirjoittaa tietokoneen välityksellä ajatuksiasi toisille ihmisille.

        Itse asiassa tieteellinen metodi on ainoa mikä toimii uuden tiedon lähteenä. Lisäksi yleisesti voidaan todeta että tiedemiehet edustavat pääosin ihmiskunnan terävintä osaa.

        Ongelma kuitenkin on siinä, että tieteen metodin mukaan, ajatukset muodostuvat aivokemikaaleista, joten onko ne uskottavia?


      • onhan.se.nähty kirjoitti:

        Siitä, että tiedemiehet eivät ole kovin välkkyä väkeä ja siksi tieteessä riittää itsensäkorjaamista vielä vuosisadoiksi eteenpäin.

        Tieteessä on aina jotakin ihan perseellään.

        "Siitä, että tiedemiehet eivät ole kovin välkkyä väkeä ja siksi tieteessä riittää itsensäkorjaamista vielä vuosisadoiksi eteenpäin."

        Jos vertaa tiedemiesten älykkyyttä sinun älykkyyteesi, heillä tuo älykkyysosamäärä kuitenkin on kolminumeroinen.

        "Tieteessä on aina jotakin ihan perseellään."

        Juu juu. Ja kuitenkin näemme tieteen toimivan ja tuottavan tuloksia.


      • metodinmukaan kirjoitti:

        Ongelma kuitenkin on siinä, että tieteen metodin mukaan, ajatukset muodostuvat aivokemikaaleista, joten onko ne uskottavia?

        "Ongelma kuitenkin on siinä, että tieteen metodin mukaan, ajatukset muodostuvat aivokemikaaleista, joten onko ne uskottavia?"

        Katsotaan vain tuloksia, niin havaitaan, että tieteellinen metodi toimii. Uskonnolliset näyt ja profetiat puolestaan eivät ole tuottaneet hyödyllisiä tuloksia.


      • Vitsimikäpelletäällä
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Ongelma kuitenkin on siinä, että tieteen metodin mukaan, ajatukset muodostuvat aivokemikaaleista, joten onko ne uskottavia?"

        Katsotaan vain tuloksia, niin havaitaan, että tieteellinen metodi toimii. Uskonnolliset näyt ja profetiat puolestaan eivät ole tuottaneet hyödyllisiä tuloksia.

        Ja Molocin oma evouskonnollinen näky todisti väkevästi roska-dna-evoluutiojäämän ja Turkana-boy- apinaihmisen ja sisikyyn todellisuudesta, heheh.


      • TaasVäärin
        Vitsimikäpelletäällä kirjoitti:

        Ja Molocin oma evouskonnollinen näky todisti väkevästi roska-dna-evoluutiojäämän ja Turkana-boy- apinaihmisen ja sisikyyn todellisuudesta, heheh.

        Tilke-DNA on todellista ja se on evoluutiojäämää ainakin osittain.
        Homo ergasterkin on lajina ollut olemassa.


    • DementiaaVaiTyperyyttä

      "Tutkijat eivät yleensä pidä termistä "puuttuva lenkki", mutta sellainen Teleocrater tavallaan on – puuttuva lenkki dinosaurusten ja krokotiilien yhteisen esivanhemman välillä, Angielczyk sanoo."

      Kyseessä on yksi laji ja kaiken lisäksi dinojen varhainen sukulainen,; ei vielä varsinainen dino. Väitteesi: "Dinosaurukset eivät ehkä näyttäneetkään siltä kuin tähän asti on oletettu." on syvältä hanurista. Oletko oikeasti noin tyhmä, vai pitääkö sinun ihan varra vasten heittäytyä pöljäksi?

      • kunhan.huomautan

        Sinustako ehkä-sanan sisältävä lause on väite? Hehe.


    • Tässä yhteydessä on hyvä jälleen muistuttaa siitä, ettei evoluutioteoria ole kuvaus lajien yksityiskohtaisesta polveutumishistoriasta, kuten kreationistit, ja monet muutkin, välillä tuntuvat ajattelevan. Tästä syystä evoluutioteorian kannalta ei ole käytänössä mitään väliä, vaikka eri yksityiskohdat evolutiivisessa polveutumishistoriassa heittäisivät kuinka häränpyllyä. Se evoluutiobiologian tutkimusala, joka tuota evolutiivista polveutumishistoriaa selvittää poikkitieteellisin menetelmin on fylogenetiikka.

      • näinhänseon

        "Tässä yhteydessä on hyvä jälleen muistuttaa siitä, ettei evoluutioteoria ole kuvaus lajien yksityiskohtaisesta polveutumishistoriasta, kuten kreationistit, ja monet muutkin, välillä tuntuvat ajattelevan."

        Niin, evoluutioteorian määritelmähän on, mitä se ei ole.


      • näinhänseon kirjoitti:

        "Tässä yhteydessä on hyvä jälleen muistuttaa siitä, ettei evoluutioteoria ole kuvaus lajien yksityiskohtaisesta polveutumishistoriasta, kuten kreationistit, ja monet muutkin, välillä tuntuvat ajattelevan."

        Niin, evoluutioteorian määritelmähän on, mitä se ei ole.

        Miten niin? Etkö parempaa provoa keksi?


    • Haluannäytteetpöydälleni

      Höh, ehkä tuollainen taiteilijoiden muovaama Lucy-lisko on ollut olemassa, heheh.
      Auttaisi analysointia jos joku vaivautuisi näyttämään hyvät kattavat kuvat löydöksistä.

      Evomendiahuiiauksiin kuuluu näet olemnaisena osana s e että löydetyistä fossiileista otetu yleisölle välitetyt kuvat ovan tavallisesti yhtä nuhjuisia kuin ufouskovan evokin ottamat ufokuvat, hheeh.

    • Ihmesakkia
      • Fiksu.Kreationisti2

        Evokkien viihdelehdet eivät kuulu palstan aihepiiriin.

        Ilmoitettu poistoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe