Dinosaurus ei näyttänytkään

Dinosaurukset eivät ehkä näyttäneetkään siltä kuin tähän asti on oletettu.

http://yle.fi/uutiset/3-9565583

Näin se evokkien tiede etenee, hehe, eikö niin Jyri?

Epigenetiikka osoitti taas voimansa, eikö niin ROT?

Oliko kukaan näkemässä dinoja, Mark5?

17

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimitäänuutta

      "Dinosaurusten suvun varhainen vesa on osoittautunut aivan toisenlaiseksi kuin paleontologit ovat olettaneet. "

      Tämähän tiedetään, että totuus on aivan toisenlainen, mitä paleontologit olettavat.

      • "Tämähän tiedetään, että totuus on aivan toisenlainen, mitä paleontologit olettavat."

        Ja mistä se tiedetään?


      • onhan.se.nähty
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Tämähän tiedetään, että totuus on aivan toisenlainen, mitä paleontologit olettavat."

        Ja mistä se tiedetään?

        Siitä, että tiedemiehet eivät ole kovin välkkyä väkeä ja siksi tieteessä riittää itsensäkorjaamista vielä vuosisadoiksi eteenpäin.

        Tieteessä on aina jotakin ihan perseellään.


      • Tiedätkö mikä osoittaa että tieteellinen metodi on oikea tapa hankkia tietoa?

        Vastaus: se toimii, autot kulkevat, puhelimet toimivat ja sinäkin voit kirjoittaa tietokoneen välityksellä ajatuksiasi toisille ihmisille.

        Itse asiassa tieteellinen metodi on ainoa mikä toimii uuden tiedon lähteenä. Lisäksi yleisesti voidaan todeta että tiedemiehet edustavat pääosin ihmiskunnan terävintä osaa.


      • metodinmukaan
        Alex-reg kirjoitti:

        Tiedätkö mikä osoittaa että tieteellinen metodi on oikea tapa hankkia tietoa?

        Vastaus: se toimii, autot kulkevat, puhelimet toimivat ja sinäkin voit kirjoittaa tietokoneen välityksellä ajatuksiasi toisille ihmisille.

        Itse asiassa tieteellinen metodi on ainoa mikä toimii uuden tiedon lähteenä. Lisäksi yleisesti voidaan todeta että tiedemiehet edustavat pääosin ihmiskunnan terävintä osaa.

        Ongelma kuitenkin on siinä, että tieteen metodin mukaan, ajatukset muodostuvat aivokemikaaleista, joten onko ne uskottavia?


      • onhan.se.nähty kirjoitti:

        Siitä, että tiedemiehet eivät ole kovin välkkyä väkeä ja siksi tieteessä riittää itsensäkorjaamista vielä vuosisadoiksi eteenpäin.

        Tieteessä on aina jotakin ihan perseellään.

        "Siitä, että tiedemiehet eivät ole kovin välkkyä väkeä ja siksi tieteessä riittää itsensäkorjaamista vielä vuosisadoiksi eteenpäin."

        Jos vertaa tiedemiesten älykkyyttä sinun älykkyyteesi, heillä tuo älykkyysosamäärä kuitenkin on kolminumeroinen.

        "Tieteessä on aina jotakin ihan perseellään."

        Juu juu. Ja kuitenkin näemme tieteen toimivan ja tuottavan tuloksia.


      • metodinmukaan kirjoitti:

        Ongelma kuitenkin on siinä, että tieteen metodin mukaan, ajatukset muodostuvat aivokemikaaleista, joten onko ne uskottavia?

        "Ongelma kuitenkin on siinä, että tieteen metodin mukaan, ajatukset muodostuvat aivokemikaaleista, joten onko ne uskottavia?"

        Katsotaan vain tuloksia, niin havaitaan, että tieteellinen metodi toimii. Uskonnolliset näyt ja profetiat puolestaan eivät ole tuottaneet hyödyllisiä tuloksia.


      • Vitsimikäpelletäällä
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Ongelma kuitenkin on siinä, että tieteen metodin mukaan, ajatukset muodostuvat aivokemikaaleista, joten onko ne uskottavia?"

        Katsotaan vain tuloksia, niin havaitaan, että tieteellinen metodi toimii. Uskonnolliset näyt ja profetiat puolestaan eivät ole tuottaneet hyödyllisiä tuloksia.

        Ja Molocin oma evouskonnollinen näky todisti väkevästi roska-dna-evoluutiojäämän ja Turkana-boy- apinaihmisen ja sisikyyn todellisuudesta, heheh.


      • TaasVäärin
        Vitsimikäpelletäällä kirjoitti:

        Ja Molocin oma evouskonnollinen näky todisti väkevästi roska-dna-evoluutiojäämän ja Turkana-boy- apinaihmisen ja sisikyyn todellisuudesta, heheh.

        Tilke-DNA on todellista ja se on evoluutiojäämää ainakin osittain.
        Homo ergasterkin on lajina ollut olemassa.


    • DementiaaVaiTyperyyttä

      "Tutkijat eivät yleensä pidä termistä "puuttuva lenkki", mutta sellainen Teleocrater tavallaan on – puuttuva lenkki dinosaurusten ja krokotiilien yhteisen esivanhemman välillä, Angielczyk sanoo."

      Kyseessä on yksi laji ja kaiken lisäksi dinojen varhainen sukulainen,; ei vielä varsinainen dino. Väitteesi: "Dinosaurukset eivät ehkä näyttäneetkään siltä kuin tähän asti on oletettu." on syvältä hanurista. Oletko oikeasti noin tyhmä, vai pitääkö sinun ihan varra vasten heittäytyä pöljäksi?

      • kunhan.huomautan

        Sinustako ehkä-sanan sisältävä lause on väite? Hehe.


    • Tässä yhteydessä on hyvä jälleen muistuttaa siitä, ettei evoluutioteoria ole kuvaus lajien yksityiskohtaisesta polveutumishistoriasta, kuten kreationistit, ja monet muutkin, välillä tuntuvat ajattelevan. Tästä syystä evoluutioteorian kannalta ei ole käytänössä mitään väliä, vaikka eri yksityiskohdat evolutiivisessa polveutumishistoriassa heittäisivät kuinka häränpyllyä. Se evoluutiobiologian tutkimusala, joka tuota evolutiivista polveutumishistoriaa selvittää poikkitieteellisin menetelmin on fylogenetiikka.

      • näinhänseon

        "Tässä yhteydessä on hyvä jälleen muistuttaa siitä, ettei evoluutioteoria ole kuvaus lajien yksityiskohtaisesta polveutumishistoriasta, kuten kreationistit, ja monet muutkin, välillä tuntuvat ajattelevan."

        Niin, evoluutioteorian määritelmähän on, mitä se ei ole.


      • näinhänseon kirjoitti:

        "Tässä yhteydessä on hyvä jälleen muistuttaa siitä, ettei evoluutioteoria ole kuvaus lajien yksityiskohtaisesta polveutumishistoriasta, kuten kreationistit, ja monet muutkin, välillä tuntuvat ajattelevan."

        Niin, evoluutioteorian määritelmähän on, mitä se ei ole.

        Miten niin? Etkö parempaa provoa keksi?


    • Haluannäytteetpöydälleni

      Höh, ehkä tuollainen taiteilijoiden muovaama Lucy-lisko on ollut olemassa, heheh.
      Auttaisi analysointia jos joku vaivautuisi näyttämään hyvät kattavat kuvat löydöksistä.

      Evomendiahuiiauksiin kuuluu näet olemnaisena osana s e että löydetyistä fossiileista otetu yleisölle välitetyt kuvat ovan tavallisesti yhtä nuhjuisia kuin ufouskovan evokin ottamat ufokuvat, hheeh.

    • Ihmesakkia
      • Fiksu.Kreationisti2

        Evokkien viihdelehdet eivät kuulu palstan aihepiiriin.

        Ilmoitettu poistoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe