Nyt kaikki kissat ja koirat kiinni, kun eläinten lisääntymisaika on alkanut!!
Kissat ja koirat kiinni!
13
747
Vastaukset
- Elektrolux
Mitä kissan elämää se on, jos narun perässä joutuu kulkemaan?
- Nobroblem
Meidän kissa käyttää kortsuja.
- Suuripeto
Irtokissiiltä henki pois, lainsuojatoon kun kyllä kaukana kotua!
- Kiinni___sanonMINÄ
Sama pätis kyllä ihmisiinkin😑
- levoton_itsekin
Kuortaneen rouvia ei pitele villit hevosetkaan näin keväällä!
- Anonyymi
levoton_itsekin kirjoitti:
Kuortaneen rouvia ei pitele villit hevosetkaan näin keväällä!
Samat rouvat käy kuumana kiimiksellä kesästä toiseen!?!
- Anonyymi
Aivan niin oon kuullu töissä kans
- Löddmödml
Onneks mun kissa on leikattu, ei voi siis syyttää asiasta ! Kannattaa muuten se leikattu lemmikki, se on rauhallisempi ja muutenkin.
- rautajalkakysymys
Juu, meillä kissoja ja koiria. Koirat kontrollin alla kun metsässä ollaan. Eivät mene kun kieltää . Ovat seurakoiria. Kissalla just pennut joilla silmät auennu. Kissa menee leikattavaksi heti kun maito ehtyy. Me asutaan mehtän keskellä ja kissa ulkoilee pihalla. Ei mene kauaksi pihasta. Ja leikkaus varmaan rauhoittaa. Mutta luontoeläimet täytyisi jättää rauhaan!
- Semmonenkatti
Jep. Samaa mieltä luontoeläimien rauhaan jättämisestä. Meidän kissa ajaa hirviä ja siitähän nuo mettällä hirvipassis kökkivät käppänät kimpaantuu. En vaan voi sen metsästysvietille mitää.
- Anonyymi
rautajalkakysymys kirjoitti:
Juu, meillä kissoja ja koiria. Koirat kontrollin alla kun metsässä ollaan. Eivät mene kun kieltää . Ovat seurakoiria. Kissalla just pennut joilla silmät auennu. Kissa menee leikattavaksi heti kun maito ehtyy. Me asutaan mehtän keskellä ja kissa ulkoilee pihalla. Ei mene kauaksi pihasta. Ja leikkaus varmaan rauhoittaa. Mutta luontoeläimet täytyisi jättää rauhaan!
Mä pongasin eilen toissapäivänä siilen ne piristää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pongasin eilen toissapäivänä siilen ne piristää
Mun kissimirri karkas pikkujouluissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kissimirri karkas pikkujouluissa
Nyt kyllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887