Jokainen tuntemani tatuoitu tyyppi on enemmän tai vähemmän typerys. Varsinkin miehet leikkivät kovaa jätkää vaikka ovat oikeasti sellaisia homppelimaisia pehmonalleja. Tunnen valtavaa myötähäpeää heitä kohtaan.
Tatuoidut ihmiset eivät taida olla ihan terveitä
8
202
Vastaukset
- Itsetunto-ongelmako
Onnistunut tatska vielä menee, mutta nuo lävistykset, huuli ja poskikorut rumentavat käyttäjäänsä näkyvästi.
- HiiHaa29v
Mulla on melassa tautuoitu Kalevalan pääkohdat. N. 70cm.
oon ihan homppeli ku mul on tatuointeja......:/
- Jerryberry
Tatuointi kertoo huonosta itsetunnosta.
- Saaraaaa
No ei aina. Naiselle musta ei sen sijaan tatuointi sovi. Tulee huoramainen fiilis tai yleensä ihminen ottaa tatuoinnin kun ei muuten saa huomiota
- MrRitke
Nahka luomuna on paljon kauniinpi ja kiihottavampi. Kuvat kankaalle !
- Tuulig
Tatuointi naisella antaa lutkavaikutelman. Römpsää irtoaa kelle vaan vaikka yhtä sidukkaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159