Ol en aina yksin. Vanhemmat kuolleet, ei sisaruksia. Ei ole työpaikkaa.. ei ole varaa hienoihin vaatteisiin, lähinnä sMoissa kuljen kok ajan
Hampaat irtosi jossain vaiheessa, hiukset myös.
Mistä mulle ystävä?
Mistä ystävä
3
205
Vastaukset
- Sertti
Nyt irtosi vasen jalka!
- Sertti
Miksi vittuilet ja käytät mun nimimerkkiä?
- onnenpotkusinulle
Onhan tuo hankala tilanne!
Entä jos kipaiset kirjastoon ja lainaat vaikka "Miten saan ystäviä, menestystä, vaikutusvaltaa",kirjoittanut Dale Carnegien.
Se on hyvä alku. On muitakin kirjoja, mutta jostain on aloitettava.
Siellä on pikkuniksejä ja selvitystä eri tilanteisiin.
Onhan se niinkin, että vaikka elämäntilanne olisi vaikka miten vaikea, - mutta jos itse yrittää vain, niin kyllä se siitä selkenee.
Niin on sinunkin kohdallasi.
Ole vain myönteinen ja katso rohkeasti tulevaisuuteen!
Eikä kannata välittää tuollaisten nimimerkin kopioitsijoiden tyhmistä kommenteista.
Sinä olet sinä, ja sinä pärjäilet!
Niin on moni muukin pärjäillyt, minä itse mukaan lukien.
Kaikkea hyvää sinulle, rohkeutta ja hanki tietoa kirjastosta! kyllä se siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1045490
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai904791Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1394742Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672169- 1031917
- 1041738
- 2561547
- 3701298
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591131- 2031054