Ol en aina yksin. Vanhemmat kuolleet, ei sisaruksia. Ei ole työpaikkaa.. ei ole varaa hienoihin vaatteisiin, lähinnä sMoissa kuljen kok ajan
Hampaat irtosi jossain vaiheessa, hiukset myös.
Mistä mulle ystävä?
Mistä ystävä
3
243
Vastaukset 3
- Sertti
Nyt irtosi vasen jalka!
- Sertti
Miksi vittuilet ja käytät mun nimimerkkiä?
- onnenpotkusinulle
Onhan tuo hankala tilanne!
Entä jos kipaiset kirjastoon ja lainaat vaikka "Miten saan ystäviä, menestystä, vaikutusvaltaa",kirjoittanut Dale Carnegien.
Se on hyvä alku. On muitakin kirjoja, mutta jostain on aloitettava.
Siellä on pikkuniksejä ja selvitystä eri tilanteisiin.
Onhan se niinkin, että vaikka elämäntilanne olisi vaikka miten vaikea, - mutta jos itse yrittää vain, niin kyllä se siitä selkenee.
Niin on sinunkin kohdallasi.
Ole vain myönteinen ja katso rohkeasti tulevaisuuteen!
Eikä kannata välittää tuollaisten nimimerkin kopioitsijoiden tyhmistä kommenteista.
Sinä olet sinä, ja sinä pärjäilet!
Niin on moni muukin pärjäillyt, minä itse mukaan lukien.
Kaikkea hyvää sinulle, rohkeutta ja hanki tietoa kirjastosta! kyllä se siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481240Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13965- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15389