NYT LOPPUI VALEHTELU JA TIETOJEN PIMITYS

Paljastetaan valehtelijat. Tähän saatte listata kaikki valeuutiset ja pimitetyt tiedot. Mv-lehdessä niitä on varmaan pilvin pimein, niin että olkeepa hyvät.
VALEUUTIS JA PIMITYSLISTA:

48

550

Vastaukset 48

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppu.palstan.paskominen

Ottakaa nyt herranjumala joku tietokone pois tältä spämmäävältä sekopäältä!

• kaikkijatkuukutenennenki

Herranjumala ei ota!

• Jhyva
        kaikkijatkuukutenennenki kirjoitti:

Herranjumala ei ota!

Heh,😸😇😇

• Eikö mv-lehdestä löydy yhtään valeuutista?

• Katseseuraa

HS sieltä voi löytyä

• titityy.titityy

Katse seuraa myös ruotsalaisdosenttia joka vakoilee suomalaisia yhtä paljon kuin vastakarva.

• Olenko minä suotta luottanut valtamediaan joka sanoo että mv-lehdessä on vain valeuutisia? Julkaiskaa nyt ihmeessä ne valeuutiset. Paljastetaan mv-lehden raadollisuus.

• Eikö mv-lehdessä ole yhtäkään valeuutista?

• Onko minun nyt käsitettävä niin, että kaikki puhuvat totta paitsi ne, jotka sanovat mv-lehden valehtelevan?

• VASTAKARVA

Voipi tietysti olla niinkin että kaikki eivät puhu totta vaikka eivät väitäkään että mv-lehti valehtelee.

• Jos joku väittää että mv-lehti valehtelee eikä pysty näyttämään väitettään toteen, niin mitä siten?
      Saako kuka tahansa väittää kenestä tahansa mitä tahansa?

• jos viranomaiset virkansa puolesta joutuvat vihaamaan suomalaisia, onko niiden puhe vihapuhetta?

• Virikemuna

Se on virkapuhetta.

• rytmimuna
        Virikemuna kirjoitti:

Se on virkapuhetta.

Lörpöttelevien virkamiesten pitää lopettaa lehtinaisten pepun nuolenta. Heidän kuuluu sanoa lehtinaisillekin: en kommentoi silloin kun virkainnossaan lörpöttelynhalu voittaa.

Jotkut osaavatkin.

• Kuka tätä hulluutta pitää yllä?
      Se tulee valtiojohdon ylimmältä tasolta, muut lampaat seuraavat perässä teurastamoon.

• Terotakyntes

Eliitti. Suvaitsevaiset vievät tämän maan perikatoon. Kohta ei ole Suomea eikä suomalaisia, täällä on tyhmiä puoliverisiä ihmisen irvikuvia.
        Seuraava vaihe että ollaan apinoita.
        Raavitaan takalistoo ja haistelemaan kynsiä.

• Sivu on kovalevyllä niin että poisto ei auta, minä palautan sen niin monta kertaa kuin katson aiheelliseksi.

• Niin kuin vastauksista näemme, kukaan muu kuin valtamedia ei pimitä tietoja eikä valehtele.
      Jos jollakulla on parempaa tietoa, niin tässä on foorumi. Anti tulla:

• Kunhan päivä valkenee niin mv-lehden valheet paljastuvat. Kaikki jotka ovat suureen ääneen huutaneet että mv-lehti valehtelee, paljastavat tietonsa ja silloin mv-lehdellä on kusiset paikat. Silloin pannaan poliisi sen jäljille valehtelun selvittämiseksi.
      Odotan jännittyneenä valehtelutietojen vyöryä:

• Pyydän anteeksi mutta jossain välissä minunkin on nukuttava.
      Olen maistellut niin paljon koskenkorvalääkettä että itsekin ihmettelen miksi vielä olen hereillä.

Pitäkää tarkkaa kirjaa niistä ilmoituksista jotka todistavat että mv-lehti valehtelee.

Me kaikki valtamedian lukijat, kuulijat ja katsojat tiedämme että mv valehtelee. Nyt se tarvitsee vain todistaa. Todistetaan se.

• Kohta minun on mentävä nukkumaan. Laittakaa sitä enne edes yksikin todistettava tieto siitä että mv-lehti valehtelee, niin nukun paljon rauhallisemmin.

• Myönnän että halusisin valvoa odottamassa sitä todisteryöppyä joka todistaa että me-lehti valehtelee, mutta en jaksa. Kunhan olen ottanut pienet nokoset, tulen tarkistamaan mitä kaikkea se mv-lehti on valehdellutkaan. Se on varmaan järkyttävän pitkä luettelo. Jään kuulolle.

• VASTAKARVA kirjoitti:

Myönnän että halusisin valvoa odottamassa sitä todisteryöppyä joka todistaa että me-lehti valehtelee, mutta en jaksa. Kunhan olen ottanut pienet nokoset, tulen tarkistamaan mitä kaikkea se mv-lehti on valehdellutkaan. Se on varmaan järkyttävän pitkä luettelo. Jään kuulolle.

Voitaisko sipilän johtaman SOS hallituksen kansamme kusettaminen tuomita, viha teoiksi ?
        Minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä jotta voidaan !

Late Lapista. SSSS Ry!

• Se on sitä, mutta kun kansa tykkää ja äänestä ne valtaan kerran toisensa jälkeen, niin minkäs teet.

• Jostain syystä mv-lehden hirveää valehtelua ei haluta paljastaa. Mv-lehti on paljastanut haisulimedian valehtelut ja tietojen pimitykset niin että miksei haisulit kosta ja paljasta mitä mv-lehti valehtelee.

Ei kai tässä vain ole käynyt niin, että vain haisulit valehtelee eikä ne voi paljastaa mv-lehden valehteluja koska se ei valehtele?

Odotan vielä muutaman tunnin ennen kuin julistan tuloksen.
      Haisulien joka ainoa juttu on vähintäänkin vääristelty, nyt odotetaan vain niitä mv-lehden tietoja.

• uskonytjosaatana

Älä turhaan odota, vaan hae itsellesi apua. Ketään ei kiinnosta joku vitun mv, joten painu helvettiin täältä spämmäämästä!

• Silloin kun olin lapsi, Apu oli mielestäni hyvä lehti.

Tykkäsin kyllä Seurastakin, mutta Apu oli parempi koska siellä oli sellainen kovanaamareportteri jonka juttuja seurasin henkeä pidätellen. Muistaakseni sen reportterin nimi oli Matti Jämsä.

Se oli silloin, enää en hae Apua.
        Jos sitä vaikka vielä julkaistaankin, niin siitä on tullut samanlainen lällärilehti kuin koko suomalainen printtimedia nykyään on, poikkeuksia ei hyväksytä.

• 12345654321
        uskonytjosaatana kirjoitti:

Älä turhaan odota, vaan hae itsellesi apua. Ketään ei kiinnosta joku vitun mv, joten painu helvettiin täältä spämmäämästä!

Haepa sinä vähän apua poliisiketjuista ja henkirikosketjuista. Siellä on meneillään samanlainen taistelu massapostaajan ja totuudenkirjoittajan välillä.
        Lue ja ota kantaa. Meitä on useita jotka hakevat apua eliitin saatanallista valehtelua vastaan.

• miina.ansa
        12345654321 kirjoitti:

Haepa sinä vähän apua poliisiketjuista ja henkirikosketjuista. Siellä on meneillään samanlainen taistelu massapostaajan ja totuudenkirjoittajan välillä.
        Lue ja ota kantaa. Meitä on useita jotka hakevat apua eliitin saatanallista valehtelua vastaan.

Ei löydy poliisiketjusta mutta henkirikosketjusta löytyy ahkera massapostaaja. Tosin ne massat on sensuroitu mutta on siellä varmaan 100 samaa spämmiä suollettu parin-kolmen päivän aikana.

• ApuaSeuraa
        VASTAKARVA kirjoitti:

Silloin kun olin lapsi, Apu oli mielestäni hyvä lehti.

Tykkäsin kyllä Seurastakin, mutta Apu oli parempi koska siellä oli sellainen kovanaamareportteri jonka juttuja seurasin henkeä pidätellen. Muistaakseni sen reportterin nimi oli Matti Jämsä.

Se oli silloin, enää en hae Apua.
        Jos sitä vaikka vielä julkaistaankin, niin siitä on tullut samanlainen lällärilehti kuin koko suomalainen printtimedia nykyään on, poikkeuksia ei hyväksytä.

Haetko sitten Seuraa kun et tarvitse Apua

• Kunnon.Ihminen

Ketä kiinnostaa ryssien jutut?

• huonosti.pyyhkii

Mitä sinä olet ryssinyt eilen, toissapäivänä , viimevuonna?

• Kunnon.Ihminen

En tiedä piti mennä paskalle kakkaan mutta meninkin Lappiin lakkaaan.
        Joskus eklämäni on kuin avaajalla. Pässä surisee ja housussa kurisee

• VASTAKARVA

ON TULOKSEN JULISTAMISEN AIKA

mv-lehti: ei yhtään ilmoitettua valehtelua.
      Haisulit: pelkkää valehtelua, vääristelyä ja pimitystä.

Jos et halua tuotteillesi huonoa mainosta niin vedä mainoksesi pois haisulimediasta!

• VOI_HYVÄ_JUMALA

• ETKÖ TULE JUTTUUN ILMAN JUMALAA?
        Syystä tai toisesta useimmat tarvitsevat maailmanselityksen johon sitten sitoutuvat pahimmillaan jopa niin lujasti että menevät kuolemaan sen puolesta. Ääritapauksia ovat uskonnon takia roviolla poltetut, jotka olisivat pelastuneet karmealta kuolemalta vain myöntämällä että kirkko on oikeassa.

JOTKUT OVAT HYLÄNNEET JUMALAHYPOTEESIN
        ja ottaneet tilalle Darwinhypoteesin.
        Nekään eivät tule toimeen ilman näennäistä turvaa antavaa maailmanselitystä.

KAIKKEIN SÄÄLITTÄVIMPIÄ OVAT FYYSIKOT JA AVARUUSTÄHTIEN ASIANTUNTIJAT
        ne uskovat tietävänsä kaiken mutta eivät voi paljastaa tietojaan tavalliselle kansalle koska tavallinen kansa ei ymmärrä matematiikkaa.

YHTEISTÄ KAIKILLE NÄILLE USKOVAISILLE ON
        että ne tarvitsevat unilelun tai Jaska Jokusen rätin johon tarrautua kun maailman myrskyt riepottaa.

Minä puolestani olen muita huonommassa asemassa koska en pysty uskomaan mihinkään selityksiin, eikä minun järkeni riitä ratkaisemaan edes niin yksinkertaista kysymystä kuin onko Jumala olemassa vai ei.
        Ja vaikka fyysikot ja tähtien tarkkailijat eli astrologit tietävät tunnin tarkkuudella koska maailma ja elämä on tullut olemassaoloon, niin minä en usko.

KUNNES TOISIN TODISTETAAN
        minun ratkaisuni maailmanselityksiin on, että kukaan ei tiedä. Ne jotka väittävät tietävänsä, valehtelee joko tietoisesti tai tietämättään.

• Hfhafaehfa

"loppu.palstan.paskominen

20.4.2017 1:38
      Uusi
      Ottakaa nyt herranjumala joku tietokone pois tältä spämmäävältä sekopäältä!
      Kommentoi
      1
      Ilmianna
      Jaa
      1 VASTAUS:
      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."

Itse paskoo. Poistatti myös mun kannanoton. Kuinkas muuten? Vallassa valehdellaan EU:sta ja sen toimista minkä ehditään.

• VASTAKARVÅ

Kuiva NATINAKAKKA pelasti politikon

• Juupa juu. Lähinnä politikko vain natinakakkaa.

• iivananyhtänköIjä

Et kai sinä saatana nuku, kun et ole kolmeen tuntiin vastannut itsellesi?

• Älä kiroile, se on syntiä.

• TriplaX
      • Ei mennyt läpi, anna edes yksi juttu mitä noissa julkaisuissa on valetta.

• erkonmafia

Jospa sulle kävis hesarin sivut, eikö siellä ole kaikenlaista soopaa?

• Kyllä käypi. Samoin koko muu haisulimedia.

• NytNäyttääSiltäEttä

Vastakarva näköjään natopalstan psykopaatti kilipää, joka vuodesta toiseen jahtaa itse luomiaan kaiken maailman tiltujakin valehtelijoina...

• mylläri.myllää

Ei minusta näytä oikein siltä.

Vastakarva teki hienon homman omalla tavallaan ja mielien kuohuminen oli seurauksena, joka luonnollisesti oli tarkoituskin.

Mädät aivopierut pääsivät tuulettumaan.

Loppukaneetit odottavat vielä vuoroaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      153
      1018
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      707
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      126
      647
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      638
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      605
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      42
      603
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      556
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      545
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      544
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      518
    Aihe