millainen äiti kulkee huorahtavissa asuissa

oksettinähdä

Järkyttävää nähdä äiti ihminen katuhuoran vaatteissa. Jo lapsikin häpeää. Kannattaa miettiä . Tuokin voi voi olla kiusaamiseen syy. Ja vaikka kuinka timmi kroppa niin jotain järkeä. Et ole mikään teini.

15

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yäkkk

      Saappaat? Lyhyt hame?joo. Kyseinen tapaus on vähän...

      • aijjatätikösse

        Onko lonti, montako lasta, misä liikkuu?


    • muualta

      Jospa hän onkin Venäjältä tai Ukrainasta? Siellä monet naiset pukeutuvat naisellisemmin kuin esim. Varkaudessa.

    • HansSonn

      No ei,ihan kiva. Kesä on tulossa. Ilmat lämpenee,vaatteet vähenee.
      Tulisi kuuma kesä.

    • Uuuuuuuuuhhhhhhhhh

      Silmäniloa vähän

    • luokittelija

      Huomiohuora. Tyrkky. Vittu vilkkuu. Hyi.

    • lapsethuonossaopisssa

      Kyllä se tytärkin oppii hyvätvinkiit äidiltä.......

    • uhahmullah

      Kyllä kaapu on naisella paras asu. Eihän Allah voi olla väärässä.

    • lyhythamonen

      Kateellisen kirjoittelua! Nainen saa pukeutua kuten haluaa.
      Ajatelkaapa Aira Samulinia kuinka hän pukeutuu vaikka ikää on jo melkoisesti. Lyhyt hame ja kivat asut muutenkin. Arvostan hänen tyyliään ja uskallustaan pukeutua niinkuin hänestä itsestään mukavalta tuntuu.
      Aloittaja kuvittelee voivansa määritellä toisten naisten pukeutumisen oman tahtonsa mukaan. Ei tule kuuloonkaan. Olen isoäiti ja pukeudun erittäin nuorekkaasti, jos en sanoisi tyttömäisesti, koska kroppani sen sallii. Vähät piittaan kateellisista mitä mieltä he ovat pukeutumisestani.

      • hyikoti

        niin, no samulinia ei varmaan huomioitas, vaikka kävelis alasti, joku roti sentään , onko muumio, tai evp,. missi., mummo-minihame on perseestä, kohjut ihan paistaa läpi ihon,


      • wanker56

        kyllä se kiihottaa nuoren runkkarin mieltä, tykkään isopylly, kyllä mälli lentää,.,.


    • Pentuimpot

      Suomi ämmät tuulipukuhoroja. Kihulook

    • ikäkeski

      Millaista on teini aatteet? Siis vaatteet? Saako käyttää farkut ja huppari,vaikka ei enää teini ,mutta ei muumio? Urheiluliikkeestä minun hupparit . Farkut Prismasta ja muualta. Vai etsinkö aina Inkeri tyylin vaatteet;) pyh,oikeasti en kysy keltään mitä päälleni laitan :)

    • pillitäellipillitä

      Mitä se melkeen kuuluu kuinka kukakin pukeutuu? Kyllä poliisi puuttuu,jos oikeasti vittu näkyy tai mies mulkkusillaan kulkee. Itse vedän millon lökärit jalkaa ja vähät välitän mitä joku ajattelee. Tää on Varkaus eikä Manhattan!!

    • Katseenvangitsijat

      On oikein ilo katsella näpsäkännäköisiä seksikkäästi pukeutuvia äitejä, eikä siihen tarvitse olla edes äitikään, kyllä vastaavat naimattomatkin naiset ovat melkoisia katseenvangitsijoita.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe