Jypin Miklik ja HIFK:n Joe Finley kohtasivat

Synergia_A3-katsomo

Jypin ja HIFK:n pronssikamppailu meni 5-5 tilanteessa jatkoerään. Sykyllä Finleyn taklaama Miklik oli pitkään pois sairaslomalla. Nyt jatkoerällä Finley haparoi omalla alueella ja Miklik sieppasi kiekon ja pisti kauniisti vasempaan ylänurkaan oli Lankisen. Näin Jyp voitti pronssimitalit ja Miklik tavallaan antoi Finleylle potut pottuina sopivalla tavalla! Hieno juttu kaiken kaikkiaan. Onnea Jypille ja Miklikille!

4

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gooooorrr

      olipas jännä juttu. olispa finley ajellu sen miklik itkupillin uudestaa vikassa matsissa. harmi kun näin ei käyny. nooh ei ainakaa tarvinnu kattoo sen miklik itkupillin vollotusta jäällä nii finleyki ties ettei jaksa sitä pikku paska pirpanaa taklaa :)

      • kaapeli12

        helsigin luuseri luistin seura ei voittanut MITÄÄN ,ylätyikö ,minä en , tommonen umpisurkee rupusakki vois koettaa sokeain sarjaa ei sitenkään liian kova koomapotilaita tsäkällä tasuri ja sitten mongoolian mutasarjaan räpeltämään ,sinnehän ne LUUUSERIT luikkii karkuu.


      • 2344546

        Siellä se iso mörkö kuuleman mukaan pyörii vieläkin ja ihmettelee kuka sen kiekon oikein nappasi. Tollaisella älykääpiöllä on vielä sopimusta jäljellä. Mutta, jos jätetään viiittuilu niin onhan selvä tosiasia, että HIFK:in on muutettava systeemiään, nykyinen on vaan perseestä. Vaikka olisi kuinka fanaattinen kannattaja niin on pakko tunnustaa, että Tapparan ja Kalpan pelityyli on täysin poikkeavaa HIFK:ta. Peli perustuu nopeaan kiekon siirtelyyn, äijät lähellä toisiaan, taklaukset viedään loppuun rehdisti, ilman vahingoittamistarkoitusta. Fanit parkuu täälläkin, että pitäisi aina ukko taklata sairaalakuntoon, sairasta. On muuten muistettava sellainen pikku juttu, että aina löytyy kovallekin (lue tyhmällekin) tyypille kengittäjä.


    • FiksuTervejärkinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe