Kuka artisti tai yhtye on mielestäsi esiintyessään minipuolisin ja vetää mukaan keikalle uudestaan ja uudestaan?
Paras ja monipuolisin viihdyttäjä?
36
3540
Vastaukset
- Ansku
...yksi vaihtoehto on ainakin Finlanders. Suosittelen orkesteria kaikille, joten kannattaa käydä tutustumassa :)
- Elysee
Tätäpä vähän odotinkin. Kyllä tuo kyseinen Finlanders saa tanssijalan vipattamaan joka kerta. Elysee pahoittelee pientä lukihäiriötä!!! (minipuolisin..Hehheh)
- anna.h
Elysee kirjoitti:
Tätäpä vähän odotinkin. Kyllä tuo kyseinen Finlanders saa tanssijalan vipattamaan joka kerta. Elysee pahoittelee pientä lukihäiriötä!!! (minipuolisin..Hehheh)
Ennen se oli Agents, mutta se bändi on alkanut toistaa itseään. Kari Tapio ja Hänen orkesterinsa on kyllä yliveto. Kari esittää kappaleita monipuolisesti, uutta ja vanhaa...
- Karifani
anna.h kirjoitti:
Ennen se oli Agents, mutta se bändi on alkanut toistaa itseään. Kari Tapio ja Hänen orkesterinsa on kyllä yliveto. Kari esittää kappaleita monipuolisesti, uutta ja vanhaa...
Mun suosikki on Kari Tapio.
Aivan mahtava esiintyjä upee ääni jne... - tanssija
Elysee kirjoitti:
Kun on nähnyt yhden Finlanderssin keikan on nähnyt ne kaikki. aina samat jutu jabiisit. Ei mitään vaihtelua niiden keikoilla koskaan.
- on kuin
Karifani kirjoitti:
Mun suosikki on Kari Tapio.
Aivan mahtava esiintyjä upee ääni jne...iskelmäradio kaikessa kaameudessaan, täällä KariTapio ja siellä Mattilat yyyyyööööööööökkkkkkkkkkkkk
- amelita
minä tykkään Grönin Empusta. Monipuolinen lahjakkuus. Olen käynyt lavoilla ja kirkossa kuulemassa Eikkaa.
Tjaa, no paras ja paras. Tuli vain nyt mieleen kun just kuuntelin Eikan Kuoleman paikkaa. Minulle ei oikeastaan ole olemassa yhtä ja parasta. Taisi tulla vastattua turhaan, tähän turhaan kysymykseen. Huokaus..... - Kata
Tapani Kansa on mun ehdoton suosikkini.
Hän on todella viihdyttävä ja hyvä artisti.
Finlanderssin tyypit juttelevat aina ne samat loppuunkalutut vitsinsä.
Tapani Kansalla on tosi mainioita välispiikkejä. Harvoin juttelee samoja juttuja kahteen kertaan.
Kari Tapio on upea tulkitsija ,mutta aika jäyhän oloinen esiintymistyyli hänellä on. Tapsa on ilmeikkäämpi, mukaansatempaavampi ja viihdyttävämpi ,kun hän hauskuttaa yleisöä hassuttelemalla ( keksii omia hauskoja sanoja lauluihin yms. ) aina välillä siinä lavalla.
Tapsalla on tosi laaja ja monipuolinen ohjelmisto ja lauluääni on mahtava.
Karismaa ja vetovoimaa piisaa.
Tapani Kansa ei vaan laula. Hän myös ESIINTYY.- Loviisa
Satuinpa lukemaan tuon kommentin Kari Tapion jäykkyydestä...
Kävin itse häntä viime viikonloppuna katsomassa taas kertaalleen - ja yllätyin! Koskaan ennen en ole nähnyt herraa niin iloisella ja rennolla tuulella!!! Kyllä hänkin osaa hassutella ja isosta koostaan huolimatta pieneen esiintymislavaan nähden, otti tanssiaskeleita ja muutenkin liikkui reilusti.
Eli kyllä Kari Tapiokin ESIINTYY, eikä pelkästään laula!!! - selvis päin
Loviisa kirjoitti:
Kävin itse häntä viime viikonloppuna katsomassa taas kertaalleen - ja yllätyin! Koskaan ennen en ole nähnyt herraa niin iloisella ja rennolla tuulella!!! Kyllä hänkin osaa hassutella ja isosta koostaan huolimatta pieneen esiintymislavaan nähden, otti tanssiaskeleita ja muutenkin liikkui reilusti.
Eli kyllä Kari Tapiokin ESIINTYY, eikä pelkästään laula!!!en kommentoi enempää sillä myös minä olen ollut itse SUUREN keikalla hyh.
- Loviisa
selvis päin kirjoitti:
en kommentoi enempää sillä myös minä olen ollut itse SUUREN keikalla hyh.
Arvasin että tulee tuon suuntainen vastakommentti!!
Mutta - omalla autollaan Kari Tapio ainakin tuolta nimenomaiselta keikalta lähti... - Stefanus
Loviisa kirjoitti:
Eli kyllä Kari Tapiokin ESIINTYY, eikä pelkästään laula!!!Kari Tapio on luonnollisesti laulajana ja esiintyjänä ehdoton kärkinimi tällä hetkellä Suomessa, jota varmaan jaksaa kuunnella vaikka kuinka. Karismaattinen tyyppi, jolla luonnollisesti esiintyvänä taiteilijana on parempia ja huonompia fiiliksiä. Olen vuosikausia käynyt hänen keikoillaan ja mielestäni mies on viimeisten vuosien aikana ollut entistäkin parempi.
Mutta jos puhutaan tanssittajana, niin en välttämättä silloin näe, että K.T on se, joka tanssikansan vetää parhaiten. Ohjelmistohan on luonnollisesti Tapiolla pääasiassa Iskelmätyyppistä, eikä välttämättä tanssillisesti monipuolista.
Tietenkin näiden tähtiesiintyjien K.Tapio, Agents,Anne Mattila ja monien muiden esiintyjien illoissa on valtavat fanijoukot, jotka vievät suuren osan tanssitilasta. No se kuuluu tietenkin pelin henkeen.
Tanssikansan suosikkina näyttää olevan ykkösenä Finlanders, toki se on hyvä, mutta itseään toistava bändi. Hyviä ja tanssittavia bändejä on esimerkiksi Syke, Taikakuu,fortuna/A.Koriseva ja paljon muita, jotka eivät välttämättä ole niitä nimekkäimpiä.
Pettynyt olen, jos tanssi-illasta jää puuttumaan polkka, cha cha, samba, tietenkin sitten monipuoliseen iltaan kuuluu jenkka, masurkka, jivet, tangot, foksit ja sit sopivat fuskukappaleet. Tähän monipuoliseen valikoimaan pystyvät nimenomaan tanssijat huomioivat bändit. - miksi???
Loviisa kirjoitti:
Arvasin että tulee tuon suuntainen vastakommentti!!
Mutta - omalla autollaan Kari Tapio ainakin tuolta nimenomaiselta keikalta lähti...En ymmärrä miksi Karia mollataan aina???
Keikoiltaan Kari lähtee omalla autolla olen niin monella keikalla ollut ja olen nähnyt kun Kari on itse ajanut.
5.2.05 olen menossa Revontuleen Karia kuuntelemaan
ja toivottavasti pääsen sanalle.
Kari on aivan mahtava tyyppi niin keikoilla kuin siviilissä sellainen rento tyyppi. miksi??? kirjoitti:
En ymmärrä miksi Karia mollataan aina???
Keikoiltaan Kari lähtee omalla autolla olen niin monella keikalla ollut ja olen nähnyt kun Kari on itse ajanut.
5.2.05 olen menossa Revontuleen Karia kuuntelemaan
ja toivottavasti pääsen sanalle.
Kari on aivan mahtava tyyppi niin keikoilla kuin siviilissä sellainen rento tyyppi.Ei sitä varmaan aina aiheetta mollata. Ihan itse Kari on itselleen sellasen kännikalan maineen aikoinaan luonut ja siitä maineesta on paha päästä eroon, vaikakkaan ei enää nykyään ryyppäisikään sillee.
- Minna
Neljänsuora vetää aina aikamoisen keikan, siinä on tosi viihdyttäjät, jokaiselle jotakin. Antti Ketonen on monipuolinen laulaja!
- Sihinä
Bändeistä NeljänSuora
naislaulaja Katri Helena
mieslaulaja J Sillanpää - Heidi
Tapani Kansa ! Sillä on uskomaton ääni. Vaikka häntä on jo monasti kuullut, niin aina se ääni herättää uusia ihastuksen väristyksiä. Tapsan keikoilla ei myöskään ole koskaan tylsää.
- Saapas
Minipuolisinta artistia ja bändiä en todellakaan tunne! Sitä vastoin monipuolinen ja aina uudestaan ja uudestaan keikolleen vetävä artisti ja bändi ovat Janne Tulkki ja Tulinen Sydän. Heitä kelpaa kuunnella uudelleen ja uudelleen. Lauluvalikoima on laaja ja vaihteleva. Eivätkä he ainoastaan laula vaan myös esiintyvät! Heihin ei kyllästy koskaan!
- Timo
Vuoden 2004 tulokas Artisti oli Anneli Mattila!
Anneli ja hänen Mega bändi osaa tanssittaa ja vielä monipuolisesti. Kiitos Heille! - hyacinth
keikoille ainakin Kari Tapio ja Hänen orkesterinsa.
- PikkuT
Monipuolinen viihdyttäjä on Rami Rafael. Hän ei ole ehkä maamme paras artisti, mutta lavalla on hyvä meininki ja Rami on loistava viihdyttäjä. Ja laulaakin ihan hyvin. Ainakin laivalla mitä olen kuullut, on ollut hyvät showt.
- vain parasta
Lasse Hoikka ja Souvarit, se on siinä!
- jäbä
vain parasta kirjoitti:
Lasse Hoikka ja Souvarit, se on siinä!
Löysällä seulallakin arvosteltuna korkeintaan siinä ja siinä.Onneksi kavereilta löytyy kuitenkin sen verran itsekritiikkiä,että palkkaavat levyilleen soittamaan myös ammattitaitoisia (tai ainakin lähes) muusikoita.
- parasta
Souvarit sen tekee.. Lasse Hoikka ja Souvarit, nami.
- Tyttönen
Ehdottomasti monipuolisin yhtye on FBI-beat!! Tulee kaikki aina polkasta jiveen!! Aina tulee uudelleen ja uudelleen lähdettyä keikalle!!
- Minna
Kyllä mä sanoisin, että parhaat esiintyjät ovat ehdottomasti T. Kansa ja Kari Tapio ja uutena tulokkaana ehdottomasti Tommi Soidinmäki!!!!
SIINÄ ON KOVA KOLMIKKO - Loviisa
Ehdottomasti paras ja viihdyttävin esiintyjäkokoonpano on Markus Törmälä ja FBI-beat!
Heidän keikoillaan ei ole koskaan tylsää ja jos sattuu olemaan valmiiksi huonolla tuulella taikka väsynyt, niin ei ole kauaa....
Näitä poikia lähden aina katsomaan vaikka vähän kauemmaksikin, kun kuitenkin melko harvoin meidän kulmilla liikkuvat! - -a-
Miten sana monipuolinen määritellään?
Itse käsitän sanan merkityksen seuraavasti seuraavasti: artisti tai yhtye soittaa monipuolista musiikkia (lue: eri tanssilajeja.) Illan aikana tulevat niin valssit, humpat, jenkat, polkat, tangot, foxit jne. Ns. ykkösrivin artisteista monipuolista musiikkia soittavat vain harvat.
Musiikillisesti omiin suosikkeihini kuuluvat Johanna Pakonen, Mikko Mäkeläinen, FBI-beat ja muutama muu... Näistä kolmesta luetellusta vain FBI-beat soittaa keikoillaan monipuolista musiikkia.
Johanna Pakosta olin kuuntelemassa 15.1, jolloin kahden setin aikana tuli yhdet humpat. Muut olivat foxia, tosin mukaan mahtui cha-chaat ja jivet, jotka valtaväestö kuitenkin tanssii foxin askelin.
Jos on lähtenyt tanssipaikalle kuuntelemaan artistia tai "fanitusmielessä", on toki mukavampi kuunnella tuttuja biisejä levyltä (toki näiden biisien esittäminen myös osaltaan lisää levymyyntiä) ja hiukan menevämpää musiikkia. Humpat ja valssit eivät ole ihan sitä parasta "fanitusmusaa". On kuitenkin syytä muistaa, että suurin osa tanssipaikalla olijoista on maksanut pääsymaksun juurikin päästäkseen tanssimaan monipuolisen muusiikin tahdissa.
Usein tämän monipuolisen tanssimusiikin soittaminen jääkin kakkosbändien "velvollisuudeksi". Hieman arvostusta myös siis heidän suuntaansa.
- leivo
Kyllä se meikäläiselle on aina ollut Kari Tapio ja olen saanut siipanikin ihastumaan häneen vuosien ajan. Liki 8 vuoden ja liki 40 keikan nähneenä en ole kyllästynyt. Tänä vuonnakin on tanssittu hänen laulunsa siivittämänä kaikkea tangosta valssiin, rokista humppan, iskelmistä puhumattaakan. Ja konserteissakin on istutt ja nautittu...ja Karilla on jo ikääkin sen verran, että hattua täytyy nostaa, että jaksaa laulaa! Yleisön viihdyttäminen tänä päivänä ei ole helppoa nuoremmillekaan, saati huipulla pysyminen.
- 1987
Paula Koivuniemi! Vetää aina hienon shown. Mukava faneja kohtaan ja muutenkin ihana ihminen.
- JJJ
tietty!
- Loviisa
Olen kyllä tykännyt Paulan musiikista LEVYILTÄ aina, mutta viime vuosina mitä olen keikoilla häntä nähnyt, niin aina olen pettynyt!
Musiikki on sovitettu aivan liian nopeatempoiseksi tanssilavaympäristöä ajatellen ja muutenkin meno sopisi varmasti paremmin ravintolaan, jossa tanssiminen ei olekaan se pääasia. - Stefanus
Loviisa kirjoitti:
Olen kyllä tykännyt Paulan musiikista LEVYILTÄ aina, mutta viime vuosina mitä olen keikoilla häntä nähnyt, niin aina olen pettynyt!
Musiikki on sovitettu aivan liian nopeatempoiseksi tanssilavaympäristöä ajatellen ja muutenkin meno sopisi varmasti paremmin ravintolaan, jossa tanssiminen ei olekaan se pääasia.P.Koivuniemi on hyvä levyllä ja konserttiesiintyjänä. Mutta tanssittajana sanoisinko liian nopeatempoisesti tulee musiikki, josta usein tanssittavuus on kaukana, eikä välttämättä ole oikein käsitystä, mistähän tanssilajista on kyse, sama vaiva Yölinnun pojilla.
- jaa......
Kyl se on ehdottomasti FINLANDERS!!!!
- Tia
ehdottomasti. Ei ole aina samat jutut, vaan biisejä kuulee vanhasta ja uudesta tuotannosta laajasti...
- Neitsyt-Maria
ei toista löydy kuin Markus Törmälä & FBI-Beat! =D
Eikä se ole mikään mini-,vaan monipuolinen.
Artisteista ehdoton ykkönen on Janne Tulkki :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151