Spermastudio etsii nais-malleja netissä ? Uskaltaisko antaa panna paljaalla ja laskea sisään ? Vakuuttavat, että kaikilla osanottajilla on voimassa oleva tarkastus seksitaudeista ?
Gangbangia paljaalla ?
8
819
Vastaukset
- Sakemannin
Ei oo kokemusta tuosta Saksalaisesta sivusta, mutta uskoisin tuolla asiat hoidettavan saksalaisella tarkkuudella ja huolellisuudella.
- JAHUTA
Heh, siis niin kuin noi päästömittauksetkin.
- Muija_myyntiin
Katsoin tuota sivustoa. Siinähän sitä olisi tarjolla jortikkaa jos monenlaista ja kaiken lisäksi maksetaankin vielä.
Tarvitsetteko poikia bottom rooliin?
- Oiniitäaikojakun
70 luvulla... kun ehkäisypillerit oli keksitty, eikä Aidsia vielä ollut, pantiin paljaalla ja laskettiin sisään. Olin opiskelemassa Englannissa ja asuin kahden muun tytön kanssa samassa asunnossa. Ja olihan sitä joskus hurjia juhlia, ei aamulla muistanut kuinka monen kanssa oli ollut. Istuakkaan ei oikein kärsinyt, kun pillu oli niin arka, ja sänkykin oli niin siinä itsessään, että patja piti viedä pesuun.
- Kovaa-hässintää
Kunnon gangbangia
tina cc /9bgipy
Tosin osoitteessa pieni kirjoitusvirhe, a:n paikalla pitää olla y - Näkkiätulee
Ainakin Saksassa ja Ranskassa on noita clubeja, joiden esitteissä on maininta "without condom" tai
"sans préservatif". Eli sinne siis.- Niitä-on
Ainakin Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa, Virossa, jne. on noita klubeja.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961515- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632