Näyttäs vähän että kehityksen jarrut ei menny läpi
eteneekö uimahalli uudella valtuustolla?
8
186
Vastaukset
- risuäes
Rehuohrankasvattajat ei enää pysty estämään
- Uimari56
Kallis investointi ja halleja naapurikunnissa ihan riittävästi
- donaldtramp
kunnantalo ja jäähalli nehän ne halpoja oli
- sillälaillavielätälläl
Ideoidaan kunnantalosta saadaan hyvä uimahalli.Vielä jää ylikin noihin tomintoihin joihin pitää olla oven aukaisija ja saattaja.Aula olisi varsinainen uimala.Jopa sukellukset voisi suorittaa kerroksista.Oliko kunnalla niitä vuokratiloja vielä vastapäisessä rakennuksessa jossa oli tai on poliisilaitos.Tuonne voisi siirtää näitä toimintoja.
- torpparilainen
Rehuohrankasvattajien valta on mennyttä ei tule kyntöareenaa vaan uimahalli oppiivat uimaan ei tarvi pelätä jos on pelolla vähän märkää
- AvoimienVesienUimari
Toivottavasti ei
Osa valtuutetuista on virallisesti uimahallin puolesta, mutta saunassa muutaman jälkeen sanotaan, et ihan vaan äänien takia. Vaaliteemana täysin turha, koska jokainen on sen kannalla, eikä sitä silti tulla rakentamaan. Jos joku jatkossa mainostaa haluavansa uimahallin, jättäkää äänestämättä.
- simmhall
kyllä tulee muuallakin missä rehuohran kasvattajat määräsivät niin toivovat enää tukiaisia etuajassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242