Tämä keskustelu näyttää sisältävän enää lähinnä loputonta henkilöön - tässä tapauksessa jarmoon - kohdistuvaa suoranaista vainoa. En ymmärrä syytä. Miten voi ihminen toimia noin? Onko taustalla jokin ongelma?
En ole käytännössä mistään asiasta Jarmon kanssa samaa mieltä, mutta jokin raja kaikessa pitää olla.
Kyllä on typeräksi mennyt...
17
383
Vastaukset
- Odottajat2
Mutta eihän Jarmokaan ole itsensä kanssa samaa mieltä, roolihahmostaan riippuen.
MIksi sinä asiaa itket :D
Tee parannus!Minä tässä kovasti mietin, mitä tai ketä yrität teksteilläsi nolata tai loukata.
Tosiasia nimittäin on se, että nolaat itsesi. Jos pidät itseäsi älykkäänä ja humoristisena Suomi24:n guruna, joka ylivoimaisella osaamisellaan muut jyrää, olet totaalisen väärässä. Tunnen lähinnä epäuskoa nähdessäni, miten aikuinen ihminen (?) VIITSII toimia.
- Odottajat2
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14826980/jarmon-meuhkaaminen-palstalla
Tuolla muuten tuli todella mielenkiintoinen juttu ilmi. Käyhän katsomassa - Odottajat2
Sanoin kyllä tuovani asiat päivänvaloon. Minulle merkitsee totuus ei guruilu. Mutta jos guruiluni sitten ottaa Jarmoa päähän niin mikäpä siinä.. tehköön parannuksen. Mä en itse meineeni perään koska Jumala antaa kunnian oikein, ette te, ja Jumala on myös se joka antaa ihmisille päättelekyvyn ja luotan myös siihen.
Kiukuttele sinä ihan vapaasti. Ja saat uskoa että floodaamisella mennään eteenpäin tai guruilulla. - Odottajat2
Luulet varmaankin olevasi kovin älykäskin jarmo, vaikka olet täysin valhehengen kourissa
- Jarmo__EiKirj
Kiitos IR oikeudenmukaisesta tuesta! Kyl täs on aika kyllästyny alkaa olla mutta täytyy katsella tätä samalla asenteella niinku Niuvanniemen hoitajat katselee lasikaapista potilaittensa edesottamuksia. Ei se niin ylevää ole mutta jotenkin heidän pääkoppansa tilna huomioiden, täytyy ymmärtää.
- Odottajat11
Kyllä sen jarmon on pakko heittäytyä napoleoniksi tai mielenterveysasiantuntijaksi
- Odottajat2
Ethän sinä nyt suinkaan ole ollut täällä viestejä poistamassa eiei... IR vain :D
- Odottajat2
Iso mies ja tolleen itkee.
Miksi rikollinen haluaa paeta totuutta? - biisiäpukkaa
Meek Mill Feat. Rick Ross - Ima Boss
https://www.youtube.com/watch?v=V1cxP2nCBdU
Meek Mill - Levels
https://www.youtube.com/watch?v=6rh13do7fig - Odottajat2
Nyt tuo jarmo päätti antaa poistattamisen olla koska se paljastaisi hhänet.. joten hän jatkaa floodailujaan välittämättä viesteistä.
Jarmo.. reiluuden nimessä kerro meille mitä nimimerkkiä käytät :D
Reiluuden :D - Odottajat2
Miksihän ainoastaan Jarmosta tehdyt paljastukset poistuvat
- Odottajat7
Kukahan ryhtyi rekkaamaan nimimerkkejä. Harrastuksensa kullakin
Uutta tietoa!
Joku häärää tällä kyseisellä hetkellä rekisteröimässä Odottajat nimimerkkejä 2,3,4 jne.. (havainto 25.4.2017 kello 12.15)
Aika säälittävää yritystä ettei kirjoituksia tulisi. Saapi nähdä kuinka pitkälle hän jaksaa rekisteröidä niitä... - Jumalan_henkäys_Eikirj
Rakas uskonveljeni "odottaja" !
Jumala ei ole antanut enää käskyä kirjoittaa sinulle !!!
sillä ainakin tällä hetkellä, olet jonkin verran HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !
KOITA JO VIHDOINKIN TULLA TOIMEEN ITSESI KANSSA, MUUTA EI SINULTA VAADITA !
ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT . . . OLET NYT TEKEMISISSÄ JUMALAN KANSSA . . .
JUMALA NÄKEE KAIKKI TEKOSI . . . ja näyttää ne minulle !
TUOMITSET KAIKKI . . . MUTTA OMAT- sanasi ja viestisi - SINUT TUOMITSEE . . . en minä . . . !!! - Toissapuolen_aitaa
No niin justiinsa...
En ole Jarmon kanssa uskonasioista samaa mieltä ollenkaan, kun ns. aivan päinvastaista "koulukuntaa" edustan. Mutta eiväthän ne uskonasiat edes ole mitään mielpideasioita, vaan ne ovat uskon asioita, eli se siitä. Sen voin tässä sanoa, että en voi ymmärtää mitä pahaa Jarmo on muka tehnyt, että ansaitsee tämän sekoiluhyökkäyksen osastolta "Odottajat". Siis toivoisin, että tuo odottajadelegaatio menisi edes vähän itseensä ja miettisi, että onko tämä nyt ihan se oikea keino käydä keskustelua vai eikö ole. Ei millään pahalla kellekään. - Odottajat11
Suosittelen miettimistä ja ymmärtämistä
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924