Tuli katseltua sarja Amazonista, ekaa kertaa näin sitten 90-luvun jolloin olin aika pieni ja olin osan unohtanut.
Toivon että uusi sarja kertoo miten kävi esim seuraavissa:
Audrey - miten kävi pankin räjähdyksessä
shelly - palasiko Leo kaulapantansa kanssa vai menikö Shelly naimisiin komistuksen kanssa
Norma - pääsikö lopulta yksiin Edin kanssa
James - palasiko twin peaksiin ja yhteen Donnan kanssa
Annie - How's Annie?
Lucy - kummasta tuli lapsen isä
Cooper - onko näitä kaksi, hyvä ja paha?
Tiedän että osaan voi vastauksen päätellä ihan vaan katsomalla uuden sarjan tietoja mutta kiinnostaa silti miten ja mihin hahmot ovat päätyneet.
Avoimia kysymyksiä
3
1433
Vastaukset
- vähäninfoa
olen lukenut kirjan jossa kerrotaan että audrey pelastui, on myös uusissa jaksoissa.
leo ei ole uusissa jaksoissa.
james on uusissa jaksoissa mutt donna ei
lopuista en sitten tiedä miten asian laidat on - dddggg333
Myöskään Ed ei taida olla mukana uusissa jaksoissa, Norma sen sijaan jollakin panoksella on. Hank on ilmeisesti kuollut "virallisen" tiedon mukaan vankilassa, joten (Ed:in ja Norman liitolla) ei ole enää ainakaan sitä estettä.
Audrey tosiaan selvisi räjähdyksestä, mutta muut pankissa paikalla olleet, kuten Jack Nance - vainaan esittämä Pete Martell - vainaa eivät selvinneet.
Cooperin kahden puoleen ja Annien arvoituksen selvyyttä ei taida tietää kukaan, eikä Annien näyttelijä taida olla mukana myöskään uusissa jaksoissa. - Debuty1
Mark Frostin kirjan "Twin Peaks - Final Dostier" mukaan Annie jäi loppuiäkseen koomaan. Ja herää kerran vuodessa hetkeksi, jolloin sanoo "I am fine", eli vastaa Pahan Cooperin 2 kauden lopussa esittämään kysymykseen "how is Annie?". Karu kohtalo siis kävi tällekin neidolle sarjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin263056Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252098Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141640Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71348- 761339
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381216- 641046
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102902