Haluaisitko kirjoittaa tarinasi kokemuksistasi? Teen pro gradu -tutkielmaa läheisten kokemuksista syöpää sairastaneen rinnalla.
Jos olet kiinnostunut, ilmoittaudu niin laitan sinulle virallisen kirjoituskutsun.
Ilmoitus osoitteeseen [email protected]
Oletko syöpää sairastaneen läheinen?
7
153
Vastaukset
- Fakedoctor
Olen ja kyseessä oli toteamishetkellä liiaksi levinnyt ja sitä myöten parantumaton syöpä. Riittävän varhaisella toteamisella ko. syöpä olisi hyvin todennäköisesti ollut parannettavissa.
Olen valmis auttaan sinua gradussa, mutta jotain haluan kysyä ensin. Onko sulla valmiit kysymykset joihin vastataan vai pitääkö itse tuottaa vapaata tekstiä? Luulen, että tällaisessa asiassa olisi helpompaa vastata kysymyksiin.- Aik.opisk
Hei Fakedoctor!
Kyseessä on tarinallinen lähestyminen eli odotan vapaamuotoista kirjoitusta eli tarinaa. Valmiita kysymyksiä ei ole vaan jokainen voi kuvata kokemuksia ja tunteita omin sanoin ja kirjoittaa esim. siitä, miten elämä on mennyt diagnoosin saamisen jälkeen. Laita sähköpostiini viesti niin lähetän sinulle tiedotteen, jossa on tarkempaa tietoa.
Olisi hienoa, jos kerrot tarinasi. Arvostan sitä paljon ja pidän huolen, että anonymiteetti säilyy.
t. Aik.opisk Tarjaha
- rinulisyöpäv2010
hei.ilmeisesti ei käy syövän sairastanut itse.täällä ainakin yksi olisi.
- Aik.opisk
Hei rinulisyöpäv2010!
Mielelläni kuulisin tarinasi, mutta tutkielmani katse on niissä läheisissä, jotka jäävät usein kovin yksin tai sivuun sairastavan rinnalla. Olisiko sinulla joku läheinen, joka haluaisi kirjoittaa "teidän tarinan"? Ystävä, puoliso, lapsi? Jokainen tarina on arvokas ja kirjoittaja saisi tulla kuulluksi tuntemuksineen.
Osoitteessa [email protected] odottelen viestiä ja siitä lähetän myös lisäohjeistusta kirjoituspyynnön muodossa.
t. Aik.opisk Tarjaha
- asdfghjklmn
Täältä löytyisi yksi. Äitini menehtyi syöpään keväällä 2014 ollessani 15-vuotias.
- Aik.opisk
Hei asdfghjklmn :)
Olisi hienoa kuulla tarinasi, sillä nuoremman ihmisen kokemukset, tunteet ja ajatukset ovat arvokkaita ja tärkeitä tulla esille. Laita minulle sähköpostia niin lähetän kutsun. Sitten vain kirjoittamaan ja tarinaa minulle päin tulemaan.
Odotan isolla mielenkiinnolla tätä!
t. [email protected] / aik.opisk Tarjaha - Aik.opisk
Hei yhteyttä ottaneet!
Eli Fakedoctor ja asdfghjklmn!
Oletteko edelleen kiinnostuneita kirjoittamaan tarinaanne ja jakamaan kokemuksen edelleen muiden kanssa? Kovasti odottelen tarinoitanne. Jokainen tarina on arvokas.
Jos innostus on kuitenkin kadonnut niin toivottelen oikein mukavaa kevättä ja kesää, vaikka säät ovat mitä ovat.
t. [email protected] / aik.opisk Tarjaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799