Haluaisitko kirjoittaa tarinasi kokemuksistasi? Teen pro gradu -tutkielmaa läheisten kokemuksista syöpää sairastaneen rinnalla.
Jos olet kiinnostunut, ilmoittaudu niin laitan sinulle virallisen kirjoituskutsun.
Ilmoitus osoitteeseen [email protected]
Oletko syöpää sairastaneen läheinen?
7
157
Vastaukset
- Fakedoctor
Olen ja kyseessä oli toteamishetkellä liiaksi levinnyt ja sitä myöten parantumaton syöpä. Riittävän varhaisella toteamisella ko. syöpä olisi hyvin todennäköisesti ollut parannettavissa.
Olen valmis auttaan sinua gradussa, mutta jotain haluan kysyä ensin. Onko sulla valmiit kysymykset joihin vastataan vai pitääkö itse tuottaa vapaata tekstiä? Luulen, että tällaisessa asiassa olisi helpompaa vastata kysymyksiin.- Aik.opisk
Hei Fakedoctor!
Kyseessä on tarinallinen lähestyminen eli odotan vapaamuotoista kirjoitusta eli tarinaa. Valmiita kysymyksiä ei ole vaan jokainen voi kuvata kokemuksia ja tunteita omin sanoin ja kirjoittaa esim. siitä, miten elämä on mennyt diagnoosin saamisen jälkeen. Laita sähköpostiini viesti niin lähetän sinulle tiedotteen, jossa on tarkempaa tietoa.
Olisi hienoa, jos kerrot tarinasi. Arvostan sitä paljon ja pidän huolen, että anonymiteetti säilyy.
t. Aik.opisk Tarjaha
- rinulisyöpäv2010
hei.ilmeisesti ei käy syövän sairastanut itse.täällä ainakin yksi olisi.
- Aik.opisk
Hei rinulisyöpäv2010!
Mielelläni kuulisin tarinasi, mutta tutkielmani katse on niissä läheisissä, jotka jäävät usein kovin yksin tai sivuun sairastavan rinnalla. Olisiko sinulla joku läheinen, joka haluaisi kirjoittaa "teidän tarinan"? Ystävä, puoliso, lapsi? Jokainen tarina on arvokas ja kirjoittaja saisi tulla kuulluksi tuntemuksineen.
Osoitteessa [email protected] odottelen viestiä ja siitä lähetän myös lisäohjeistusta kirjoituspyynnön muodossa.
t. Aik.opisk Tarjaha
- asdfghjklmn
Täältä löytyisi yksi. Äitini menehtyi syöpään keväällä 2014 ollessani 15-vuotias.
- Aik.opisk
Hei asdfghjklmn :)
Olisi hienoa kuulla tarinasi, sillä nuoremman ihmisen kokemukset, tunteet ja ajatukset ovat arvokkaita ja tärkeitä tulla esille. Laita minulle sähköpostia niin lähetän kutsun. Sitten vain kirjoittamaan ja tarinaa minulle päin tulemaan.
Odotan isolla mielenkiinnolla tätä!
t. [email protected] / aik.opisk Tarjaha - Aik.opisk
Hei yhteyttä ottaneet!
Eli Fakedoctor ja asdfghjklmn!
Oletteko edelleen kiinnostuneita kirjoittamaan tarinaanne ja jakamaan kokemuksen edelleen muiden kanssa? Kovasti odottelen tarinoitanne. Jokainen tarina on arvokas.
Jos innostus on kuitenkin kadonnut niin toivottelen oikein mukavaa kevättä ja kesää, vaikka säät ovat mitä ovat.
t. [email protected] / aik.opisk Tarjaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1822673Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301467Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841340- 801225
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1401106Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111042Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.36922Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820