Voitaisko rukoilla yhdessä?

Rauhaa.Haluaisin

Kun netti on täynnä vihapuhetta, ja kaikki muutenkin ahistaa, on niin paljon ihmisillä vain vihaa. On niin hirveitä ja ilkeitä puheita netti pullollaan. Ahistaa. Kun yrittää puolustaa heikompaa, niin eiköhän lauma rasisteja ole kimpussa alta aikayksikön. Varsinkin Maailman menoa- palsta on niin hirveää vihaa täynnä ettei siellä viihdy kauaa. Että on paskamainen olo. Muistakaa heikomman puolustajaa!

11

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suojaamielelle

      Jos on heikko ja pahoittaa mielensä, niin on viisasta pysyä poissa netin palstoilta, joissa vihapuhe rehottaa.

    • rukoillaanyhdessä

      Totta mitä kirjoitat!
      On tosiaan niin kielteinen palsta tuo Maailman menoa!
      Siellä on tosiaan enemmän kuin vain lauma rasisteja, järkyttävää!

      Heillä ei ole näköjään muuta elämää ja iloa kuin vain jahkailla siellä.
      Itse yritän silloin tällöin kirjoittaa myönteistä ja puolustaa. Ehkäpä jotenkin auttaa silti?

      Mutta rukoillaan yhdessä!
      Hyvä voittaa silti!

      Rauhaa ja Herran siunausta!

      • aaaapeee

        Kiitos. Ylläolevakin hyvä neuvo, ja Sanakinhan sanoo että pysy kaukana pahasta, ei kannata ruokkia pahaa eikä trolleja.


      • rukoillaanyhdessä

        No joo..ÄLÄ rukoile Herraa joka sallii kaiken pahan. Perun äskeisen viestini olet oikeassa AP. Kuten avaaja Rauhaa.Haluaisin
        sanoo: "Jumala ei auta heikompaa, puollusta"


    • pentaz33

      Kyllä voitaisiin.

      Paha on olemassa, sille ei voi mitään.Ortodoksisuudessa ollaan muukalaisia tässä maailmassa.

      Rukoilen aina että kaikilla olisi hyvä olla.

      • aaaapeee

        Rukoillaan yhdessä. "Kaikki yhdessä vaikuttaa ... "


      • rukousaiheet

        Korvavaikuttaa?


    • Hei, mulla on ajatus!

      Mitä jos oikein porukalla rukoilette vihapuheen suohon?

      Polvirukousta piirissä, pirskotellen vihkivettä ja uhrilampaan verta ympäriinsä. Kyllä vihapuhe katoaa kuin pieru saharaan ja jos ei katoa, voi aina uhrata hetken ajatukselle epäjumalasta.

    • Nykyajan.Diktaattorit

      Ongelmahan vihapuheessa on se, että jos aikoo pysyä kaukana niistä, on menettänyt jo pelin. Siis nämä vihapuhujat ovat voittaneet jo, ja vallanneet sen käyttämänsä palstan. Tähänhän perustuu Trumpinkin vaalimenestys. Hitlerkin voitti demokraattisissa vaaleissa, ja loppu tiedetään. Systeemi ei siis toimi, vielä, ja mahdollistaa diktaattorien nousun valtaan ihan laillisisilla vaaleilla. Mikä neuvoksi?

      Saksassahan syystäkin on rajoitettu presidentin valtaoikeuksia. Mutta Turkissa mennään ihan päinvastaiseen suuntaan. Mikä neuvoksi? Miten estetään diktaattorien(Erdogan, Trump, Suomessa Timo Soini, Orban, Le Pen, jne) pääsy vallan kahvaan?

      Pelottavaa, että tällainen on 2000-luvun maailmassa ylipäätänsäkään enää mahdollista.

    • Hei.
      Tämä on tärkeä asia. Erilaisten asioiden ja ihmisten, niin lähellä kuin kaukana olevienkin, puolesta rukoileminen on tärkeätä. Jumala kuulee rukoukselle. Uskollisia muiden puolesta esirukoilijoita on aina ollut ja heitä tarvitaan kaiken aikaa, joka päivä. Maailmanrauha ja suomalaisten rauha ja yksittäisen ihmisen sydämen rauha, tärkeitä kaikki. Rukoilla voi missä tahansa ja kuka tahansa ja mistä aiheesta tahansa. Me voimme yrittää sen kautta pyytää Jumalalta apua.

      Siunausta ja kevään iloa,
      Pirkko-pappi

    • esirukouksiapojalleni

      Kiitos sinulle Pirkko-pappi!

      Rukoilisitko puolestani, että oma poikani ottaisi yhteyttä ja että me voitaisiin tavata ja saada asiat kuntoon! Hän oli niin ihana poika, mutta sai huonoja esikuvia ja vieraantui. Yritin kaikkeni, mutta ei ole auttanut. Rukoilen joka päivä. Jos sinäkin rukoilisit. Jeesus sanoi että jos kaksi rukoilee yhdessä jonkun asian puolesta, niin Hän on mukana silloin. Vai miten se oli.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe