Katsastusmies löysi ruostetta ceevitoseni pohjasta ja muista pelleistä. Hitsasin reiät umpeen ja pakkeloin kolot. Mikä citroenin alkuperäinen väri kuvaisi minua? Olen työtön ja vähätöinen. Muuten hyvä seuramies.
Mikä väri citroeniin
7
170
Vastaukset
- Ite_Katsastusmies
C5 ei ruostu, ei pohjasta eikä muualta.
- Alumiinitähdet
Eikä ruostu ainakaan konepellistä koska on alumiinia.
- Sinkkieiruostu
Mutta aloittaja saattaa kyllä oikeastikin olla toimeton.
Ja avataan me se oikea autonmerkkikin. Niistä ruosteista heti arvattiin.... - C5_
Mitä?Olet ostanut Sitikan.Ranskalaisia vain sinapilla ja ketsupilla.
- Rrrrautaa
Parhaat ranskalaiset saa autokaupasta.
- C5-mies_tyytyväinen
Minäkin käytin sitikkaani leimakonttorilla, valtavasti jännitti, kun ensimmäinen kerta katsastuksessa ranskalaisen kanssa. Leima tuli puhtain paperein. Ainoat ruosteet, mitkä löytyi, oli omissa kalsareissani, vaimoa nauratti.
- Seonvarmaase
Ihan sama mikä väri, mutta kannattaa kokeilla vesivärejä, ne voi pysyä C5:n pinnassa paremmin kuin alkuperäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472