Kiitos Jeesukselle!

KiitänJeesusta

Jeesus kärsi ja kuoli minun syntieni takia, ettei minun tarvitsisi mennä helvettiin. Hän on lisäksi luvannut pitää minusta huolta.

141

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä.usko

      Miten se Jeesus tiesi lähes 2000 vuotta sitten, että tulet tekemään syntiä?

      • KiitänJeesusta

        Jeesus on Jumala ja on kaikkitietävä. Hän tietää myös sinun elämäsi kaikki yksityiskohdat, syntisi myös.


      • Niinsevaanonpi

        Ota nimimerkistäsi vielä n-kirjain pois, niin se on osuvampi, eli "epäusko".


      • Häpeiletkönimimerkkiäsi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Ota nimimerkistäsi vielä n-kirjain pois, niin se on osuvampi, eli "epäusko".

        Miksi et käytä rekisteröityä nimimerkkiäsi, kun sinulla sellainen on?


      • Anonyymi

        Jumala tietää, mitä meissä on, eikä hän ole aikaan sidottu kuten me.


    • Minä en ole tehnyt syntiä, kerran sain kyllä ylinopeus-sakot, mutta se tuli sillä kuitatuksi, kun maksoin. Lunastin itseni vapaaksi.
      En tiedä olisiko siinä auttanut, jos olisin sanonut, että jeesus on jo sovittanut kaikki minun synnit.
      Tuskinpa se olisi auttanut. :)
      Poliisi olisi voinut hymyillä hiukan vinosti ja virnistäen.

      • Kaikkivääryysonsyntiä

        Teit juuri nytkin syntiä, kun valehtelit, ettet ole tehnyt syntiä.


      • Pientä.rajaa
        Kaikkivääryysonsyntiä kirjoitti:

        Teit juuri nytkin syntiä, kun valehtelit, ettet ole tehnyt syntiä.

        Annoit juuri väärän todistuksen, ellet nimenomaan tunne lähemmin tätä "fari.g" nimimerkillä esiintyvää henkilöä.


      • Kaikkivääryysonsyntiä
        Pientä.rajaa kirjoitti:

        Annoit juuri väärän todistuksen, ellet nimenomaan tunne lähemmin tätä "fari.g" nimimerkillä esiintyvää henkilöä.

        En antanut. Raamattu ilmoittaa, että kaikki ovat syntiä tehneet.


      • Puhut.mitä.sattuu
        Kaikkivääryysonsyntiä kirjoitti:

        En antanut. Raamattu ilmoittaa, että kaikki ovat syntiä tehneet.

        Nytkin valehtelet, että raamatun kirjoittajat olis muka tunteneet "fari.g:n" nimimerkillä kirjoittavan henkilön.


      • Kaikkivääryysonsyntiä
        Puhut.mitä.sattuu kirjoitti:

        Nytkin valehtelet, että raamatun kirjoittajat olis muka tunteneet "fari.g:n" nimimerkillä kirjoittavan henkilön.

        Jumala tietää kaiken. Hän on ilmaissut sen Raamatussa.


      • Anonyymi
        Kaikkivääryysonsyntiä kirjoitti:

        En antanut. Raamattu ilmoittaa, että kaikki ovat syntiä tehneet.

        Mutta mitäpä myö raamatusta. Ilman varmentavia tietolähteitä sen todistusarvo kun on nolla. Pelkkää höpötystä ja hölmö teoria


      • Anonyymi
        Pientä.rajaa kirjoitti:

        Annoit juuri väärän todistuksen, ellet nimenomaan tunne lähemmin tätä "fari.g" nimimerkillä esiintyvää henkilöä.

        Totuus on, että me kaikki olemme tehneet syntiä, myös tämä fari.g.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on, että me kaikki olemme tehneet syntiä, myös tämä fari.g.

        Vapahtaja olet sinä.
        Unohda koko ihmisten alistamiseksi keksitty syntikäsite.


      • Anonyymi
        Kaikkivääryysonsyntiä kirjoitti:

        Teit juuri nytkin syntiä, kun valehtelit, ettet ole tehnyt syntiä.

        Niinpä! Valehtelu on paha, paha synti.


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

      • Johdattelua

        Olematon jumala tapatti olemattoman poikansa


      • Hämmästyttävää
        Johdattelua kirjoitti:

        Olematon jumala tapatti olemattoman poikansa

        No, mitä ne on noin olemattomasta asiasta, niin suurta meteliä pitäneet.


      • Anonyymi
        Hämmästyttävää kirjoitti:

        No, mitä ne on noin olemattomasta asiasta, niin suurta meteliä pitäneet.

        Kummasti teillä on tarvetta taistella "olematonta" vastaan.


      • Anonyymi

        Kiitän Jeesusta!


      • Anonyymi
        Johdattelua kirjoitti:

        Olematon jumala tapatti olemattoman poikansa

        JUMALAN profeetta ei ryhdy
        • valheisiin
        • aviorikokseen
        • Raamatun Sanan mitätöimiseen
        • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
        • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
        • Saatanan korottamiseen (joka taholla)
        • Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
        • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
        • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
        • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
        • Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUMALAN profeetta ei ryhdy
        • valheisiin
        • aviorikokseen
        • Raamatun Sanan mitätöimiseen
        • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
        • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
        • Saatanan korottamiseen (joka taholla)
        • Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
        • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
        • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
        • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
        • Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)

        Olemattoman jumalan, olemattomat profeetat, eivät edes pysty mihinkään ryhtymään..


    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!!


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet sen nähnyt, sillä sinä havaitset vaivan ja tuskan, ja sinä otat sen oman kätesi huomaan; sinulle onneton uskoo asiansa, sinä olet orpojen auttaja.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,

    • Epäilijä

      Jumala oli avuton kun ei keksinyt muuta keinoa vaikka väittää että loi kaiken ja hänen on valta ja voima, vai jeesusko valehtelee hyh ota noista uskovista selvää.

    • Tällätavalla

      Minulle kävi toisin:

      Jeesus sanoo:

      "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene."

      Saatanalle heitettynä en tähän kyennyt, siksi Saatana sai minut saaliikseen.

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      • Anonyymi

        Teuvo. Valehtelu ja vilppi EI ole kilvoittelua! Jumala tietää KAIKEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo. Valehtelu ja vilppi EI ole kilvoittelua! Jumala tietää KAIKEN!

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱


    • Jeesusarmahtaa

      Riemuitkaa, te taivaat, iloitse, sinä maa, puhjetkaa riemuun, te vuoret, sillä Herra lohduttaa kansaansa ja armahtaa kurjiansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka köyhää armahtaa, hän lainaa Herralle, joka hänen hyvän työnsä hänelle jälleen maksava on.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

      • Anonyymi

        "Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina."

        Jeesus armahtaa.


    • Jeesusarmahtaa

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

      • AamenkiitosJeesus

        Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.


      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Herra tuntee nuhteettomain päivät, ja heidän perintönsä pysyy iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


    • AamenkiitosJeesus

      Autuas se kansa, joka tuntee juhlariemun, ne, jotka vaeltavat sinun kasvojesi valkeudessa, Herra!

    • Ei kärsinyt tarpeeksi kun jäi perisynti.

      • Sitähän.se.on

        Kaikki tahtoo jäädä puolitiehen.


      • EntäsTeuvo

        Teuvo, miten selätitperisynnin?


      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        Tarinan mukaanhan se joutuikin vastuuseen perättömistä puheistaan.


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!


      • Armoonparas

        On valtavaa saada armo Jumalalta.


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Armoonparas kirjoitti:

        On valtavaa saada armo Jumalalta.

        Tarkoitatko tippuria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tippuria?

        Kyllä tippurista kiitos kuuluu sukupuooli kumppanille. Vaikka tämä uskisten jumala onkin mestari tuottamaan kaikenlaisia vitsauksia, niin kyllä osa niistä johtuu ihmisestä itsestäänkin.


    • oipoi

      Mitäs läks. Turha minun on ainakaan huonoa omaatuntoa kantaa jonkun sekoilevan maankiertäjän AU-lapsen huonoista tavoista ja valinnoista 2000v takaa.
      Uskomattomalla ei ole helvettiä mitä pelätä. On muuten vapauttava tunne - suosittelen .

      • Hyvin.kiteytit

        Mielipiteesi ei kaipaa mitään tyhjänpäiväisiä aamenia.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

      • Anonyymi

        Ylistys Jeesukselle!


    • Juurikinnäin

      Juurikin niin!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

      • kjgl

        Ei kaivata moista sipeilijää. Minä jo ihmettelinkin miksi pullo tyhjenee tuota vauhtia.


      • AamenkiitosJeesus

        Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.


      • Anonyymi

        "Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta."


      • Anonyymi
        kjgl kirjoitti:

        Ei kaivata moista sipeilijää. Minä jo ihmettelinkin miksi pullo tyhjenee tuota vauhtia.

        Et siis tunnista itsessäsi ko. addiktiotasi?


    • AamenkiitosJeesus

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

      • Anonyymi

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi

        ”Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."


    • AamenkiitosJeesus

      Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.

      • Anonyymi

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


    • AamenkiitosJeesus

      Ja eipä he tahtoneet kuullakaan, ja ei he ajatelleet niitä ihmeitä, jotka sinä teit heidän kanssansa; vaan he tulivat uppiniskaisiksi ja asettivat päämiehen palataksensa takaperin orjuuteensa, vastahakoisuudessansa; mutta sinä Jumala olet anteeksiantaja, armollinen, laupias ja pitkämielinen, sangen suuri laupiudesta, ja et sinä heitä hyljännyt.

      • Anonyymi

        ”Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.”


    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

      • Anonyymi

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

        Ylistys Jeesukselle!


    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

      • Anonyymi

        "Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin."


    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

    • AamenkiitosJeesus

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

      • Anonyymi

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."

    • oipoi

      Aika ilkeä ja vaatelias ihminen olet.
      Kenenkään ei ole tarvinnut kuolla minun tekojeni vuoksi... ei ainakaan ennakkoon.
      No miten tuo huolenpito on sitten näkynyt? Taivasoption lupauksia ei lasketa.

      • Ihmetellen.seurannut

        Uskovaisten pitäisi saada elää aina toisten siivellä. Jonkun pitäisi niiden synnit sovittaa ja huolehtia niistä, joka asiassa. Sitten ne vielä kuvittelee perivänsä,jonkun taivasosuuden.


      • Ihmettelen.syvästi
        Ihmetellen.seurannut kirjoitti:

        Uskovaisten pitäisi saada elää aina toisten siivellä. Jonkun pitäisi niiden synnit sovittaa ja huolehtia niistä, joka asiassa. Sitten ne vielä kuvittelee perivänsä,jonkun taivasosuuden.

        No olipas taas syytös...
        Kun tuollaisia siivelläelosyytöksiä latelet, niinpä laitapa perusteluja sitten.
        Sitä en kiistä, etteikö Jeesuksen varassa olla.


      • Siinäpä.ihmettelet
        Ihmettelen.syvästi kirjoitti:

        No olipas taas syytös...
        Kun tuollaisia siivelläelosyytöksiä latelet, niinpä laitapa perusteluja sitten.
        Sitä en kiistä, etteikö Jeesuksen varassa olla.

        Itsehän te meuhkaatte, miten joku jeesus sovitti syntinne ja huolehtii teistä. Puheittenne mukaan teitä odottaa vielä taivaassa loistava tulevaisuus.
        Meidän uskottomien pitää huolehtia kaikesta itse, niinkuin kohtuullista onkin.


      • Jeesukseenluottava
        Siinäpä.ihmettelet kirjoitti:

        Itsehän te meuhkaatte, miten joku jeesus sovitti syntinne ja huolehtii teistä. Puheittenne mukaan teitä odottaa vielä taivaassa loistava tulevaisuus.
        Meidän uskottomien pitää huolehtia kaikesta itse, niinkuin kohtuullista onkin.

        Itse olen saanut runsaasti Jumalan apua mm. eri työpaikkojen hankkimisessa. Jumala on avannut ovia. Seteleitä ei ole kylläkään taivaasta putoillut, se täytyy myöntää.


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Itse olen saanut runsaasti Jumalan apua mm. eri työpaikkojen hankkimisessa. Jumala on avannut ovia. Seteleitä ei ole kylläkään taivaasta putoillut, se täytyy myöntää.

        Kunnia Jumalalle!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

      • Anonyymi

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika tuli ja on meille mielen antanut, että me sen totisen tunnemme, ja olemme siinä totisessa, hänen Pojassansa Jesuksessa Kristuksessa: Tämä on totinen Jumala ja ijankaikkinen elämä."


    • AamenkiitosJeesus

      Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."

    • AamenkiitosJeesus

      Siitä lähtien Jeesus alkoi ilmoittaa opetuslapsilleen, että hänen piti menemän Jerusalemiin ja kärsimän paljon vanhimmilta ja ylipapeilta ja kirjanoppineilta ja tuleman tapetuksi ja kolmantena päivänä nouseman ylös.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.

      • AamenkiitosJeesus

        Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Hyvä saa Herran mielisuosion, mutta juonittelijan hän tuomitsee syylliseksi.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.

      • Anonyymi

        Suomessa pitäisi monen tietää:


    • AamenkiitosJeesus

      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

      • Anonyymi

        Siunattu nälkä!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja se on oleva häväistys ja herjaus, varoitus ja peljätys pakanain seassa, jotka ympärilläsi ovat, kun minä teen sinussa tuomiot vihassa ja kiivaudessa ja kiivailla rangaistuksilla - minä, Herra, olen puhunut -

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
      Aamen!

    • Jeesukseenluottava

      te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa."
      Apt 10:38

    • Jeesukseenluottava

      Jeesuksen teon merkityksellisyyden ja tärkeyden ymmärtää täydellisesti vasta Taivaan kodissa.

      • Faktoihinluottava

        Vähäinemkin ymmärrys loppuu siihen, kun henki lähtee.


    • Miksi sinun pitäisi mennä Helvettiin ellei Jeesus olisi kärsinyt ja kuollut?

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

    • Jisreel

      Jeesus pelastaa.

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!

        "Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,"


    • AamenkiitosJeesus

      "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

    • Anonyymi

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt."

    • Anonyymi

      Kylläpäs sinä olet ikävä ihminen.
      Minun vuoksi ei ole vielä kenenkään tarvinnut päiviään päättää.
      Aamen ja ei kiitos jeesuksille.

      • Anonyymi

        Sekin siinä ihmetyttää, että vielä kehuskellaan tuollaisella asialla.
        Tokihan se on pelkkää huuhaata, mutta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin siinä ihmetyttää, että vielä kehuskellaan tuollaisella asialla.
        Tokihan se on pelkkää huuhaata, mutta kuitenkin.

        Ei se mitään kehuskelua ole, vaan iloitsemista ja kiitollisuutta siitä, että Jeesus on niin armollinen. 😁


    • Anonyymi

      Mooses Lasarettilainen vasta kärsikin ja häntä ei kukaan muista.

      • Anonyymi

        Johtunee siitä, kun se on niitä vt:n miehiä.


    • Anonyymi

      Se on just noin!

    • Anonyymi

      Kylläpäs olet harvinaisen ikävä ihminen. Minusta nähden tuo poloinen poika olisi saanut elää elämänsä loppuun saakka. Minua ei häirinnyt edes Jeesuksen ilmeinen homoseksuaalisuus.
      .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jeesus ON Vapahtaja!

    • Anonyymi

      Myös perisynnin olemme anteeksi saaneet.

    • Anonyymi

      Jumala kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen.

      • Anonyymi

        Monettako polvea olet?


    • Anonyymi

      Minä olen kolmatta ja olen kärsinyt siitä koko ikäni.

    • Anonyymi

      Aloituksen kaksi teemaa ovatkin tärkeimmät yksilön kannalta.

    • Anonyymi

      Kyllä kaikkivaltias on uusavuton kun ei itsensä hillitsemiseksi keksinyt muuta keinoa kuin äpäräpoikansa tappamisen. Vaikka tämä nyt olikin työtävieroksuva homoseksuaali.

      Harry Potter on paljon uskottavampi tarina.

      • Anonyymi

        Niinpä, kyllä niillä työtä vieroksuvilla homppeleillakin on oikeus elää, jopa saduissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kyllä niillä työtä vieroksuvilla homppeleillakin on oikeus elää, jopa saduissakin.

        Jeesuksen sukupuoliseen suuntautumiseen en ota kantaa. Näin sanoo asiasta Raamattu.
        "Kolmas Mooseksen kirja 20:13 Raamattu Kansalle (FINRK)
        Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he molemmat tekevät iljettävän teon. Heidät on surmattava. Heidän verensä tulkoon heidän itsensä päälle."


    • Anonyymi

      Ei jeesus teidän rikoksianne kuitannut, turha kuvitella hihhulit.

    • Anonyymi

      MAHTAVAA!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe