Seura teki kyselyn Kepun kansanedustajien ja piirijärjestöjen puheenjohtajien keskuudessa.
46:sta tavoitetusta kansanedustajasta 4 halusi Vanhasen jatkavan puheenjohtajana, 17 ei halunnut, 25 ei halunnut ottaa kantaa Vanhasen ehdokkuuteen. 13 nimesi Pekkarisen ehdokkaakseen, jokaisella muulla oli 4 tai vähemmän kannattajia.
Piirijärjesöjen 15:sta puheenjohtajasta 1 kannatti Vanhasta ja 8 Pekkarista, 6 ei julkaissut kantansa ja yksi kannatti Lehtomäkeä.
Olen ollut oikeassa kun olen kauan kirjoittanutVanhasen menettäneen kannatuksensa puolueensa piirissä.
Vanhasen kannatus romahti
7
323
Vastaukset
- Oivan kurmoottaja
Taisi mennä virkaheitolla inssillä aamukaffe väärään kurkkuun.
- oivahärkönen
... väärään kurkkun. Kirjoituksessa on vain Lipposen tilalle pantu Vanhanen. Vanhanen ei koskaan yllä moiseen saavutukseen, että vain neljä kepulaista kansanedustajaa häntä kannattaa.
- arja24
Toi tulos oli tietysti selvä. Me täällä maaseudun vähäväkiset olimme tulleet siihen tulokseen ettei olisi koskaan pitänyt valitakkaan puheenjohtajaksi. Ja suurin virhe oli se,että se istutettiin pääministeriksi.
Tiesimme, että yritettiin heiveröisen Annelin tilalle saada mies, joka täyttäisi oviaukon yhtähyvin kuin Paavo Lipponen. Vanhasen erityisvirhe on hienosteleva keskustalaisuuteen sopimaton kielenkäyttö ja suun mutristelu.
Anneli oli selkeä ja varma. Miehet ja puolueen eliitti näki tilaisuutensa tulleen ja jätti Annelin. Minusta puolue myi Annelin hernerokasta ja se maksaa jatkossa paljon. - kokvassosdemvihrhurri
Mitäs paskaa tämä nyt on?
- CITY-Kustaa
Matti Vanhasen jahkailu ja kyvyttömyys päätösten tekoon rassaa jo hänen omaa puoluettakin.
Miten kauan isänmaan pitää kestää tätä mannertenvälistä nahjusta? - Sherlock Holmes
Ki-hi-hii!
Niin kävi Nurmijärven nilkille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635006
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693751- 1283224
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3312575Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 421994
- 1101932