Tää ei ole mikään feministinen "aatteleppa omalle kohdalle" aloitus.
Mua panettaa nykyään koko ajan ja joka toinen jätkä tuntuu kiihottavalta. Oon kuitenkin hirveän arka tekemään aloitetta, koska en vietä paljon yöelämää, joten kohtaamiset on töissä tai kotona ja usein työn merkeissä.
Eli, lyhykäisyydessään, pahoittaisitko mielesi jos nainen ilmaisisi kiinnostusta irtoseksiin työaikana?
Mies, haluaisitko että sinulle ehdotellaan töissä?
10
135
Vastaukset
Höh, hyvä aloitus jäänyt tyystin paitsioon. :(
Eikö kellään oo antaa mielipidettä asiaan?
Löylykauhaneuvot osaan jo ulkoa, niitä en tarvitse.- puutteessa44
en pahoittaisi. Suostuisin mielelläni, jos nainen ehdottaisi seksiä
- toimistotyöläinen
Pitäisin sitä hieman sopimattomana, mutta vihjailujesi jatkuessa saattaisin lopulta heltyä antamaan mulkkua nartulle, joka sitä vailla. Mieluummin kyllä haluaisin sinunlaisesi naisen lähestyvän minua esim. baarissa tai nettiprofiilien kautta.
Suora pyyntö voisi herättää ihmetystä ja monessa varmaan pahennusta.... Mutta sellanen luonteva kiertotie tyyliin.... lähtisitkö kahville mun kanssa ... sellanen menis mulla läpi heti ja vois avata keskustelun sitten asiaan vaikkei kahville ehtisikään ;)
- Kikkeliskok
Sen voisi hyvin heittää puolileikilliseen muotoon, että toteaa sopivan tilaisuuden tullen vaikkapa "Anteeksi firman harassment-sääntöjen vastainen kommentti, mutta mua panettaa niin, että en pysty keskittymään tähän projektiin just nyt.." Jos mies kokee asian jotenkin ei omanaan/seurustelee muualla/tms., niin hänen on helppo väistää, mutta jos on sinusta ja seksistä sinun kanssa kiinnostunut, niin varmasti tarttuu ohi uivaan uistimeen.
Kyllä haluaisin. Jos olet ujo niin pidä minihametta ja korkkareita,. niin saat ehdotuksia miehiltä.
- Ram1
Kyllä haluaisin, olisi mahtavaa varsinkin jos nainen tekisi aloitteen
Meillä on niin muijavoitoista että se olisi raskaan työnlisää vaativaa....toisaalta ei jäisi epäselväksi kuka on paras pillunnuolija
- Samasukupuolirules
Kuvitteletko, että naiset eivät osaisi nuolla pillua? Väitän, että osaavat, varmasti paremmin kuin 95% miehistä. Saat olla melkoinen kielimies, että olisit paras.
Pillunnuolijan kultainen sääntö
Ota oppisi naisten välisistä seksikertomuksista ja kokemuksista
Väitän olevani näun parempi kuin 96% miehistä ;D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345818Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t111998Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳301567En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171159Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71004Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13869