Mies, haluaisitko että sinulle ehdotellaan töissä?

Tää ei ole mikään feministinen "aatteleppa omalle kohdalle" aloitus.

Mua panettaa nykyään koko ajan ja joka toinen jätkä tuntuu kiihottavalta. Oon kuitenkin hirveän arka tekemään aloitetta, koska en vietä paljon yöelämää, joten kohtaamiset on töissä tai kotona ja usein työn merkeissä.

Eli, lyhykäisyydessään, pahoittaisitko mielesi jos nainen ilmaisisi kiinnostusta irtoseksiin työaikana?

10

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh, hyvä aloitus jäänyt tyystin paitsioon. :(
      Eikö kellään oo antaa mielipidettä asiaan?

Löylykauhaneuvot osaan jo ulkoa, niitä en tarvitse.

• puutteessa44

en pahoittaisi. Suostuisin mielelläni, jos nainen ehdottaisi seksiä

• toimistotyöläinen

Pitäisin sitä hieman sopimattomana, mutta vihjailujesi jatkuessa saattaisin lopulta heltyä antamaan mulkkua nartulle, joka sitä vailla. Mieluummin kyllä haluaisin sinunlaisesi naisen lähestyvän minua esim. baarissa tai nettiprofiilien kautta.

• Suora pyyntö voisi herättää ihmetystä ja monessa varmaan pahennusta.... Mutta sellanen luonteva kiertotie tyyliin.... lähtisitkö kahville mun kanssa ... sellanen menis mulla läpi heti ja vois avata keskustelun sitten asiaan vaikkei kahville ehtisikään ;)

• Kikkeliskok

Sen voisi hyvin heittää puolileikilliseen muotoon, että toteaa sopivan tilaisuuden tullen vaikkapa "Anteeksi firman harassment-sääntöjen vastainen kommentti, mutta mua panettaa niin, että en pysty keskittymään tähän projektiin just nyt.." Jos mies kokee asian jotenkin ei omanaan/seurustelee muualla/tms., niin hänen on helppo väistää, mutta jos on sinusta ja seksistä sinun kanssa kiinnostunut, niin varmasti tarttuu ohi uivaan uistimeen.

• Kyllä haluaisin. Jos olet ujo niin pidä minihametta ja korkkareita,. niin saat ehdotuksia miehiltä.

• Ram1

Kyllä haluaisin, olisi mahtavaa varsinkin jos nainen tekisi aloitteen

• Meillä on niin muijavoitoista että se olisi raskaan työnlisää vaativaa....toisaalta ei jäisi epäselväksi kuka on paras pillunnuolija

• Samasukupuolirules

Kuvitteletko, että naiset eivät osaisi nuolla pillua? Väitän, että osaavat, varmasti paremmin kuin 95% miehistä. Saat olla melkoinen kielimies, että olisit paras.

• Pillunnuolijan kultainen sääntö

Ota oppisi naisten välisistä seksikertomuksista ja kokemuksista

Väitän olevani näun parempi kuin 96% miehistä ;D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6601
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      21
      4687
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      544
      2871
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      67
      2403
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2106
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      1944
    7. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      40
      1593
    8. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1591
    9. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      39
      1576
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1351
    Aihe