Oon kyllästyny siihen, että meiänki koululla jatkuvasti pari naisopee tuskailee hiustensa huonosta laadusta. heiän hiuksensa on harvenneet ja laatu todellakin on mitä on. Yhellä naisopella hiusraja huitelee puolessa välissä päälakea, ja se todellakin on hänelle ongelma, sen kyllä näkee. Hän värkkää sen löysän ponnarinsa kanssa, jota kiertää päälaen yli, vaikee selittää. Mutta eipä piilota sitä uskomattoman korkeeta hiusrajaa. (Voi olla naistyyppinen kaljuuntuminenkin.)
Mun luokalla monella tytöllä on suorat ja jotenkin rievunnäköiset hiukset, sellaiset ohuet tai kuivat tai mitä ikinä, mutta roikkuvalta rätiltä ne näyttää. Jatkuvasti ne sanoo kateellisena yhelle tyttökaverilleen, jolla on tuuheat ja kiharat ja hyvälaatuiset hiukset et: "vitsi sulla on hyvät hiukset!" Taitaapi hävetä omia hiuksiaan, kun vilkuoleekin kateellisena kaveriinsa.
Sit meiän koululla on kolme pitkätukkasta miesopee, joist kaks kaljuuntuu. Yks pitää hiuksesa auki, mut nyt hänellä on iso kalju takaraivolla. Toisella muodostuu M-kirjain, joten ponnarilla se näyttää hassulta. Näitten en tosin ole kuullut valittavan, mutta miksi ihmeessä kaljuuntuminen tai hiusrajan nousu pitäisi hyväksyä
KOSKA VOI OSTAA PERUUKIN?!
Ei ne peruukit ole enää mitään epäaidonnäköisiä, kuten 1800-luvun tuomarien valkoiset kiharat peruukit! Me ollaan nyt 2010-luvulla hei haloo!!!! Ne näyttävät nyt aidoilta, eikä oma äitisikään tiedä sanoa, onko hiuksesi aidot vai ei! Halpoja ja hyvälaatuisia, kun oikeasta paikasta ostaa. Kokoakin voi säätää. Lakkaisitte heittämästä "Vitsi sulla on hyvät hiukset"-kommentteja, värkkäämästä löysillä ponnareilla ja ostakaa nyt hitto soikoon jokin peruukki! Niitä saa tuuheita, kiharoita, aaltoilevia, mitä vain haluu! Ajakaa hiukset siiliksi ja peruukki päähän niin eiköhän jo tarvii lopettaa stressailu ja jatkuva värkkäys, peilailu ja kateellisuus. Ja toistan vielä: Nykyään peruukit näyttävät 100% aidoilta. Ei ne tuulessa irtoa eikä reuna nouse. Kyllä ne kiinni pysyy.
PERUUKKI PÄÄHÄN NIIN LOPPUU VOIVOTTELU
gsilgasuilgslig
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1306292Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745782271Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk401532Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121308Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881175- 661038
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641000Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27958- 63946