Antennitaloudessa asuva ilmaiskanavien katsoja, tee näin:
Antennitaloudessa asuvan pitää hakea televisiokanavat uudestaan 17.5. Kanavahakua ei kannata tehdä ennen sitä, sillä muutokset astuvat voimaan 16.-17.5. välisenä yönä.
Useimmat uudet televisiot hakevat kanavat automaattisesti. Voit kokeilla, onko televisiosi tehnyt automaattisen kanavahaun katsomalla, näkyykö MTV3 17.5. aamulla. Jos MTV3 ei näy, sinun pitää tehdä kanavahaku manuaalisesti, koska MTV3 on yksi kanavanippua vaihtavista tv-kanavista ja se lakkaa näkymästä, mikäli kanavia ei haeta uudelleen. Kanavahaun voi tehdä myös varmuuden vuoksi.
Hae tv-kanavat. Kanavahaku tehdään television valikon kautta. Paina kaukosäätimestä MENU-nappia. Valitse päävalikosta ASENNUS tai KANAVAHAKU. Liikkuminen valikossa tapahtuu yleensä nuolinäppäimillä YLÖS (P ) ja ALAS (P-) ja valinta yleensä OK-napilla. Valitse ASENNUS-valikosta joko AUTOMAATTINEN KANAVAHAKU tai MANUAALINEN KANAVAHAKU riippuen siitä, millä keinolla haluat haun tehdä. Tämän jälkeen toimi näytön ohjeiden mukaan.
Kun kanavahaun jälkeen kanavat näkyvät niin kuin ennenkin, on päivitys tehty onnistuneesti ja voit jatkaa television katsomista normaalisti. -_-
Muutoksia antenniverkossa toukokuu
niilo-
1
1731
Vastaukset
- Kypsyttää
Muutoksia tuli viimeksi marraskuussa. Olikohan tämä joku muutos, jota on tehty pitkin vuotta eri puolilla maata. Kanavanippu B katosi kokonaan tämän muutoksen myötä, eikä mikään kanavien haku tai tehdasasetusten palautus ole auttanut. Missähän mahtaa vika olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275