RADIKAALIA

Meikkuliz

Moi. Etsisin heppua joka pystyisi pitämään kameraa (mun kännykkää, heh heh)
Kädessään ja sen jälkeen editoimaaan siitä videon youtubeen; musiikkeineen ja muine juttuineen.

Ja jos sellainen löytyy niin täten lupaan että mitään mikä tapahtuu mulle tai johtaa mun kuolemaan, tai vahinoittumiseeen, ei ole mitenkään kuvaajan vastuussa.

Mika/Tku

10

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastuulinen

      Hei, Kirjoituksesi johdosta olen ilmoittanut sinut nettipoliisille!

    • Meikkuliz

      Joo se on hienoa että valvonta toimii. Olen ilmeisesti ilmoittanut juttuni väärin. Tarvitsisin heppua joka osaa editoida videota ja tehdäsiitä hyvän. Mä luulen että poliisi ei siihen pysty, mutta poliisilla on mun kaikki yhteystietoni ....joten ei hätiä mitiä. Kiitos kuitenkin välittämisestäsi

    • Meikkuliz

      Siis lisää vielä‘ yritin laittaa ilmoitukseni extreme-duuudsoneiden hengessä. Ymmärrän todella hyvin sen että kaikki eivät sitä ymmärrä. Mutta laitan nyt tähän että EN HALUA KENELLEKKÄÄN MISSÄÄÄN NIMESSÄ KOSKAAN halua mitään pahaa; päinvastoin. Olen vastuullinen henkilö ja nettipoliisi on tervetullut käymään ja keskustelemaan koska vaan.

      Ettei tästä nyt sitten olisi tullut härpäkkeestä kärpänen.

      Mun ongelma on se että en oikeen osaa editoida videoita ja laittaa niitä youtubeen.
      Ei kai se ole paha juttu ?

    • Meikkuliz

      Poliisille: paiskaa mulle viestiä niin keskustellaan :o)
      Ylläpidolle: voisitteko poistaa tämän, viestiketjun minun ja poliisin keskustelun jälkkeen.
      tai ei !
      Tässä on nyt haaste; keskustellaan tällaisesta asiasta julkisesti. Poliisin kanssa. Minä haluaisin, ja julkaiskaa tämä vaikka jokaisessa huomisen lehdesssä etusivulla.

      Toivottavasti poliisi ottaa asiaan kantaa ettei tässä tule sellainen homma ettei poliisia olekkaan.

      Oikeasti, poliiseilla on oikeata tehtävää, mutta katsotaan nyt ...

      Terv. Mika V, Tku

    • Meikkuliz

      Etsin siis edelleen kännykkää osaaavaaa käyttää tai siiis video-editoijaa; sitä on näköjään turha kysyä, ilmeisesti kaikki kuvittelevat että kaikki osaa kaikki. No. Ei siinä mitään pyydän anteeksi jos olen jollekkin aiheuttanut mielipahaa kysymällä tällaista "mormi"-osaajaa. Harmittaa kun aiheutan näin kauhean kohun kysymyksellä. Polliisi tietäää tästmälleen että tähän nei tarvitse puuttua. Mutta terkkuja hänellekkin, ja tsemppiä.

      Terveisin Mika

    • BC-Kompony

      kiitti, kuitti pändääminen on just tätä ja susi juoksee kettuja karkuun. MUKA!!!!
      omapahan on häpeäs, mut tää toimii.
      Sukse kusi juureen ja olet näin merkannut reviirisi, puistonvartija luulee omistvansa koko kaupungin, onhan sillä kaikkein kauneimmät kottikärryt, kun löydät minut olen värittänyt polusi sydämillä ja löydät etsimäsi.
      Tervetuloa kahville, muista tuoda lisukkeet!!!!! riisistä laskuvarjo ja etikasta sielu, näin voi liidellä avaruudessa.

      Tosi syvällistä tehdä tääne ilmoitusta.
      Mine ei osso somisohojo välttyy liitämällä laskuvarjossa silloin maailma on jo haihtunut pois.
      siihen ei laksuvarjoauta

    • Meikkuliz

      BC-Compony. Nyt en ymmärrä. Mitä tarkottaa pändääminen ? Mitä toi sun sössöttäminen tarkottaa ? Jos haluat, hypätään yhdessä ilman laskuvarjoa, mutta mitä se auttaa ? Mä olen valmis siihen,sun oma on sitten valintasi Toi sun ulosantosi kuulostaa ihan psykopaattiselta, mutta kerro vaikka sähköpostisi niin voidaan sen jälkeeen tavata kasvotusten ka kerro mulle minkä takia sulla on noin kauhea wiha mua kohtaan. Kuules kettu, oo puheittes mittanen mies ja ota muhun yhteyttä. Seliitä mulle tois sun käsittämätön vihasi. Mä en ole tehnyt koskaan mitään väärää sullle joten ota yhteyttä.

      Mika V / Turku

    • Meikkuliz

      BCcompany
      Ah, anteeksi tyhmyyteni. vihdoinkin ymmärsin ajatusmaailmasi. Olen monta kertaa hypännyt laskuvarjolla ja se sun ajatus on ilmeisesti se että mielikuvitus-kaveri ottaa kopin ilman varjoa.

      En ymmärtänyt kenen kanssa olin viesteissä; toivottavasti kuitenkin voit hyvin ja toivottavasti sinulla on rakasta hoitokuntaa jotka pitävät sinusta huolta.

      Minut on aina maan vetovoima tuonut maahan enkä koskaan ole tarvinnut siihen mielikuvitus-kavereita. Kaikkea hyvää sulle kuitenkin !

      Terv. Mika V

    • Meikkuliz

      Jaha. Yritin saada video-apua mutta se päätttykin tällaseeen.
      Mua jahtaa joku vihta-housu.
      Ah mutta minä olen niistä vapaaa.
      Minä olen kaikesta ja kaikista vapaa.
      Surulllisinta tässä oli se että kysyin video-apua.
      No, aina ei voi saada mitä haluaa, ei edes joka päivä.
      Minulla on silti elämäni, mahtava elämäni ilman mielikuvitus-kavereita.
      Mutta Hassua tässä on se että...elän suomessa, eikä kukaan tarjonnut apuaan.
      Tämä on aivan uutta minulle. Täysin uutta. No toisaalta; DJI kopterikin jätti mut; odotan että mun rakas kopteri palaisi.

      Puhutaan isoja; suomessa on turha enäää pyyytäää typerintäkään apua, se oli tämän testin lopputulos.


      Suomen kuvalehteen tämä kirjoitus kiitos

    • Meikkuliz

      BC-kompany. Tarjoan itseäni ja koko syntistä ruumista poltettavaksi roviossa Turussa keskiaikaisilla markkinoilla . Kirjoitustesisi Haluisin että Sinä sytyttäisit tulen. Haluan että Sinä pystyt oikeuttamaan ja perustelemaan sen että miksi MINÄ ? Kaikista tärkein on kuitenkin että sinun tulee perustella että miksi MINÄ ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe