Katsoin tuossa luonto ohjelmaa, kuinka esim. linnut lajinsa mukaan löytävät parisuhteensa, että lajin säilyminen on ok.
Se on rikas tapa - kunkin lajin mukaan toimia ja näin Luojan suunnitelman rikkaus on edessämme katsottavissa. Siksi kumarran Häntä, joka on luonut taivaan ja maan.
Siksi luomakunta kumartaa Uudessa taivaassa ja maassakin Luojaa ja se on siten virheetön.
Täällä valitaan elämänpuolelle itsemme ja sydämemme siementyy Kristuksessa tuohon uuteen elämäntapaan.
Joka ei sitä ymmärrä, on joutunut katoavaisuuden alaisuuteen. He eivät osaa kumartaa Häntä, vaan kumartelevat harhaisiin Darvinistisiin opettaviin isiinsä, jossa apina saadaan esi-isäksi.
Luontoa katsomalla
totean.katsomalla
1
122
Vastaukset
Hylkeet tuossa alla raiskaavat pingviinejä, joten ehkä haluat tarkistaa t3kstiäsi?
https://m.youtube.com/watch?v=NwkaqNFp530
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165