Olen 15v poika ja minulla on aina viikonloppuisin ja arkisin tasan 20.00 kotiin tulo aika voisitteko kertoa mihin voisin ottaa yhteyttä esim johonkin sosiaalinen juttuun vai mihin koska nousun aina tulemaan 8 kotiin
Auttakaa ihmiset
9
260
Vastaukset
- Ddddddddddddd
Fjk
Miksi sinun pitäisi saada roikkua sen myöhempään kylillä?
Vanhempasi ansaitsisivat kasvatuspalkinnon !!!
Sori tästä, mutta Oldie on nyt ottanut vähän "vappusimaa".- 753925792
Vanhemmilla on kovin laaja kasvatusvalta. Heidän päätöksistään ei voi valittaa oikein mihinkään. Toinen asia on sitten, että eivät vanhempasikaan kovin paljon voi tehdä, jos kieltäydyt noudattamasta kotiintuloaikaa. Tietysti viikkorahan voivat ottaa pois tai jotain sellaista, mutta vähässä ovat heidänkin keinonsa puuttua siihen, jos päätät saapua arkisin kotiin aina vaikkapa 20.55.
Jospa se sovinto sieltä löytyy, kun oikeudellisesti ei paljon kättä pidempää ole kummallakaan osapuolella. - onnistunut
Sinulla poika on rakastavat vanhemmat, jotka välittävät sinusta, jokupäivä sen tajuat.
Ehdit vielä maailman turhuuksiin ja tuuliin mukaan hieman vanhempana. Olet onnekas, että sinusta välitetään ja rakastetaan..!!! - HyyuGYgy
Ainahan voit muuttaa pois kotoa jos vanhempasi noin sinua riistävät. Muuta heti kun vielä tiedät ja osaat kaiken.
- Oli.ilo.auttaa
Soitto 112 hätänumeroon, saat yhteyden sosiaalityöntekijään joka sijoittaa sinut sijaisperheeseen missä ei ole kotiintuloaikoja.
- Blackwomen
Vanhempasi ajattelevat vain sinun parastasi. Ei ne pahalla aseta rajoja elämään, vaikka sinusta tuntuu vaan ikävältä tuo kotiintuloaika. 18-vuotta täytettyäsi saat itse päättää menemiset ja tulemiset aivan, kuin haluat.
- beyourselfff
Arvaa mitä, vanhempasi ovat tehneet sinulle juuri nämä kotiintuloajat koska he välittävät sinusta. Jos sinusta kotiintuloaikasi tuntuu epäreilulta, niin keskustele vanhempiesi kanssa jos saisitte sovittua sellaiset pelisäännöt, jotka sopivat kummallekin osapuolelle. Keskustelu kannattaa käydä asiallisesti, nimittäin huutaminen ja raivoaminen harvemmin edistää mitään - sekä se jos joku on paikka näyttää, että ei ole mikään pikku poika !
- kotonaAina
vitun cp vammainen kuka jaksaa roikkua kylillä joka päivä kivaa olla kotona aamusta iltaan Hajosin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2161536Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651374- 821061
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol280912- 73863
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6851Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67849Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment185827- 46824
Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31745