siis tuleeko simpsonit launataina vai sunnuntaina????
ennen ainaki on tullu sunnuntaina.
siis koska simpsonit tulee????
8
1108
Vastaukset
- Asiantuntia
20.00-20.30 SUB TV
- animefangirl84
simpsonit tulee aina 20:30 aikaan subtvltä.
mä katson koko päivän simpsonia maanantaista perjantaisin perheeni kanssan.
Kolmoselta.Tosin taitaa vanhoja jaksoja tällä hetkellä sielläkin pyöriä.
- Tintti
Simpsonit tulee aika monena päivänä esimerkiksi lauantaina. Jos sulla on Digi-TV, niin Sub-TV:ltä simpsonit tulee myös keskiviikkona.
- Paras sarja!
MTV3:lta Lauantaisin klo. 16 jälk. yleensä 16.25
SUB TV:ltä To. klo 20.30, La. ja Su. aamuisin joskus klo. 11 aikoihin.
- Millointulee2017PE
Mihin aikaan Simpsonit tulevat 2017 Perjantaisin subilta? Koska ne ei koskaan tule 20:00-20:30
- gdfdg
Ei tule perjantaisin mihinkään aikaan. Muina arkipäivinä 20 ja 20.30.
Sub TV arkisin kello 8-9 . sunnuntaisin tulee marathon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513705Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1172708Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6102364Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202067KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar831957Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431708- 201678
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421632Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971506- 281476