Alastomuus on ihanaa

Ahojaak

Mä haluaisin käydä uimarannoilla, yleisissä saunoissa ja uimassa ja nyt ylipäätään vaikka patikoimassa alastomana, mutta mulla on liian innokas kalu. Kun pääsen uimahalliin niin on vaikeaa olla alastomana kovettumatta ja sama toistuu heti kun menen Nuuksioon kalliolle auringosta nauttimaan. Toisaalta nautin kun mua katsotaan mutta ois todella ihanaa pystyä olemaan rennolla kalulla alastoma muiden alastomien ihmisten joukossa.

9

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä-olet-häirikkö

      Sotket täysin alastomuuden, nudismin/naturismin ja seksin.

      • Anteeksi.


      • Ei-sokkona
        Ahojaak kirjoitti:

        Anteeksi.

        Olisi suotavaa katsoa aina viestille oikea foorumi.


    • keinotko-vähissä-

      Nudistit eivät näytä suvaitsevan yksilöllisiä eroavaisuuksia. Jos joku haluaisi olla alastomana muiden seurassa, muttei siihen pysty tuon seksuaalisen herkkyyden vuoksi, niin ei kai häntä pidä heti häiriköksi leimata. Voisin verrata tuota vaikka punastumiseen. Jos joku punastuu tahtomattaan, niin ei kai häntä sen vuoksi pidä joukosta eristää. Hänelle pitäisi keksiä keinoja millä estää punastuminen, jos se häntä liiaksi vaivaa.

      • Olipa hyvin kirjoitus. Kiitos tuesta.


    • Tämä-ei-kotisi

      Tuo "liika innokkuus" johtuu siitä, että näet vain seksiä. Et kuulu naturisteihin/nudisteihin, jotka näkevät ja kokevat vaatteettomuuden luonnollisena.

      Sinun kannattaisi siirtyä Seksi-foorumille.

    • Nude-Niilo

      Minusta on mukava seisottaa nudistirannoilla koska minulla on iso 20cm kalu. Harmi vaan, että nudistirantojen naiset ovat 60 joten joudun ottamaan sildenafiilia ennen rannalle menoa.

    • Rohkeastinakuna

      Älä välitä noiden ujojen,peräkamaripoikien teksteistä! Sehän on aluksi normaalia "alkukankeutta",ja se menee ohi,kun nakuna totuttelet seurassa olemaan. Eikä kukaan sulle naura tms. Hymyillä saattaa,koska ovat saman itsekin aluksi kokoneet. Siis nudistit ja naturistit. Sehän on vain merkki,että "toimii"! Nuo vääräleuat eivät itse koskaan rohkene edes aurinkoa ottamaan,ilman uikkareita. T. Aluksi saman kokenut ja tottunut naturisti jo.

      • Siis-tosi-tyhmää

        Kompastuit provoilijan virittämään vakioansaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1867
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1757
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1343
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      70
      1158
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      889
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      815
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      787
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      755
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      747
    Aihe