Alastomuus on ihanaa

Ahojaak

Mä haluaisin käydä uimarannoilla, yleisissä saunoissa ja uimassa ja nyt ylipäätään vaikka patikoimassa alastomana, mutta mulla on liian innokas kalu. Kun pääsen uimahalliin niin on vaikeaa olla alastomana kovettumatta ja sama toistuu heti kun menen Nuuksioon kalliolle auringosta nauttimaan. Toisaalta nautin kun mua katsotaan mutta ois todella ihanaa pystyä olemaan rennolla kalulla alastoma muiden alastomien ihmisten joukossa.

9

802

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä-olet-häirikkö

Sotket täysin alastomuuden, nudismin/naturismin ja seksin.

• Anteeksi.

• Ei-sokkona
        Ahojaak kirjoitti:

Anteeksi.

Olisi suotavaa katsoa aina viestille oikea foorumi.

• keinotko-vähissä-

Nudistit eivät näytä suvaitsevan yksilöllisiä eroavaisuuksia. Jos joku haluaisi olla alastomana muiden seurassa, muttei siihen pysty tuon seksuaalisen herkkyyden vuoksi, niin ei kai häntä pidä heti häiriköksi leimata. Voisin verrata tuota vaikka punastumiseen. Jos joku punastuu tahtomattaan, niin ei kai häntä sen vuoksi pidä joukosta eristää. Hänelle pitäisi keksiä keinoja millä estää punastuminen, jos se häntä liiaksi vaivaa.

• Olipa hyvin kirjoitus. Kiitos tuesta.

• Tämä-ei-kotisi

Tuo "liika innokkuus" johtuu siitä, että näet vain seksiä. Et kuulu naturisteihin/nudisteihin, jotka näkevät ja kokevat vaatteettomuuden luonnollisena.

Sinun kannattaisi siirtyä Seksi-foorumille.

• Nude-Niilo

Minusta on mukava seisottaa nudistirannoilla koska minulla on iso 20cm kalu. Harmi vaan, että nudistirantojen naiset ovat 60 joten joudun ottamaan sildenafiilia ennen rannalle menoa.

• Rohkeastinakuna

Älä välitä noiden ujojen,peräkamaripoikien teksteistä! Sehän on aluksi normaalia "alkukankeutta",ja se menee ohi,kun nakuna totuttelet seurassa olemaan. Eikä kukaan sulle naura tms. Hymyillä saattaa,koska ovat saman itsekin aluksi kokoneet. Siis nudistit ja naturistit. Sehän on vain merkki,että "toimii"! Nuo vääräleuat eivät itse koskaan rohkene edes aurinkoa ottamaan,ilman uikkareita. T. Aluksi saman kokenut ja tottunut naturisti jo.

• Siis-tosi-tyhmää

Kompastuit provoilijan virittämään vakioansaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5234
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      49
      2913
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2601
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1979
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1777
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1455
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1428
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe